2018-06-10, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Damage control deluxe...

Var och en i sin fulla rätt att utrycka sina tankar och åsikter här på Flashback. Det är ett fritt forum.

Jag anser fortfarande att Stefan Davidsson är den som kan berätta vad som hände Lena. Och jag tror att hans vän Jerry G vet mer än han har berättat. Genom att ta bort LW som vän /avsluta kontakten i samband med polisanmälan 2017 och nu skjutsa misstänkt mördaren Stefan vid hemkomst fån flyktförsöket till USA...ja slumpen har dina begränsningar som LGWP brukar säga...

Ja håller med till 100%
Hur kan de få slippa hårda förhör ?
Citera
2018-06-10, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Nä. Ingen hemma (Edit: det var onsdagen!) när de kommer och avspärrat (?) och sen drar de till Arendal utan att ”se sig om”. Bandvidden räckte inte till att höra sig för eller följa vanliga medier när de kopplat upp sig för cachande utmed E18?

Såna vänner vill jag också ha!

Men vet man om de var där? Jag antar att dom inte var det eftersom de inget höra från BO.
Citera
2018-06-10, 17:11
Medlem
Ge det någon vecka , men lite svar från alla provsvar så hämta dom in Stefan - sen blir det 18 år eller livstid.. Bara en tidsfråga ..
Citera
2018-06-10, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bergabo
Men vet man om de var där? Jag antar att dom inte var det eftersom de inget höra från BO.

Dom var förbi för att plocka upp henne vid 05-tiden på onsdag morgon. Då hade väl polisen knappast hunnit spärra av huset.
Citera
2018-06-10, 17:16
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Ja, mitt virusprogram protesterar och signalerar Mycket Farlig.

Synd att minfil blivit så full med skräpreklam :-(

Här kommer bilderna på
Lena Wesström, Stefan Davidsson och Jerry Gray.

http://www.bilddump.se/bilder/20180610171005-83.248.240.211.png

http://www.bilddump.se/bilder/20180610171130-83.248.240.211.png
Citera
2018-06-10, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirdidjul66
Ge det någon vecka , men lite svar från alla provsvar så hämta dom in Stefan - sen blir det 18 år eller livstid.. Bara en tidsfråga ..
Du dyker upp då och då, skriver ut namnet och säger att han är mördaren.
Vad VET du som ingen annan är säker på? Kände du LW? Om så, vad sa hon om SD och situationen?
Eller kände du SD, eller båda?
Citera
2018-06-10, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Dom var förbi för att plocka upp henne vid 05-tiden på onsdag morgon. Då hade väl polisen knappast hunnit spärra av huset.
Var kommer denna information ifrån?

Då är det nått som inte stämmer med beskrivningen ”människorov”?

Kan det vara ett ej framkopplat 112 samtal från LW:s mobil som gör att polisen gör den bedömningen?
Svartsjuka måste vara en anhörig som tipsat media om?
Citera
2018-06-10, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Groddpotatis
Reggade konto nyligen men har följt och läst varenda inlägg, men valt att hålla mig till att endast läsa och följa tråden. Nu börjar ju allt komma fram mer eller mindre så denna info är kanske inte ens väsentlig. Vet att LW hade umgänge (mer än som vänner) den sista tiden med en viss person med geocachingnick beholderx, initialerJH hade även planerat att dela tält och resa tillsammans till Norge på det event som pågick där under den veckan LW var försvunnen och senare hittad. Är hyfsat säker på att ivarjefall SD hade sina aningar om det..

Geocachingnicket b*holderX, är hans initialer JH?

I postaren Honan6:s samfattning del 1 av 2, inlägg #7531 har Honan6 en länk med
sex bilder av LW:s manliga vänner, sista bilden, nr 6 har initialerna AL.

Jag har trott att AL är nicket b*holderX - men det är kanske helt fel, är hans initialer
JH som postaren Groddpotatis skriver?
Citera
2018-06-10, 17:38
Medlem
Citat:
Nu har någon blivit knivhuggen i ett sommarstugeområde i Örebro

Två förda till sjukhus. SD och JG?
Citera
2018-06-10, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Var kommer denna information ifrån?

Då är det nått som inte stämmer med beskrivningen ”människorov”?

Kan det vara ett ej framkopplat 112 samtal från LW:s mobil som gör att polisen gör den bedömningen?
Svartsjuka måste vara en anhörig som tipsat media om?

Informationen kom från dig!

"Första loggen den dagen från rogernordin 2018-05-16
...
Vi lämnade onsdagen 16:e Maj kl 05.00 på morgonen och strax efter lunchtid var vi vid norska gränsen. Minibussen var fullpackad....

Och så kommer vi då till den tråkiga biten också. Under planeringens absoluta slutfas, slutade vi höra något från en av gruppens mest aktiva medlemmar. Vi fick en orolig känsla i magen, vi fick indikationer på att andra viktiga(re) saker inte blivit av heller. Ingen var heller hemma vid avresedagen

Har du glömt?
Citera
2018-06-10, 17:47
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Nu har någon blivit knivhuggen i ett sommarstugeområde i Örebro

SD o HD?
Citera
2018-06-10, 17:48
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:

De var förbi. Dygnet efter försvinnandet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in