2018-06-10, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Ofattbart. Vad krävs för att dessa maniska människor ska avstå från att cacha? Ingenting verkar det som.
Hoppas de hade Jävligt kul.
Uppförda på min lista över slödder, tack engodtanke

Det verkar vara ett gäng från Stockholm, de kanske inte stod LW så nära. Ryktet om en ny relation kanske också kommer från SD. Eller någon annan som vill sprida rykten om att hon var ”lättfotad”. Misstänker att SD ville ha kontroll över vilka LW träffade och var svartsjuk. Det var ju ngn som skrev att SD blängde på honom utan att hälsa när han kom i sällskap med LW.
Citera
2018-06-10, 15:50
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Nä. Ingen hemma (Edit: det var onsdagen!) när de kommer och avspärrat (?) och sen drar de till Arendal utan att ”se sig om”. Bandvidden räckte inte till att höra sig för eller följa vanliga medier när de kopplat upp sig för cachande utmed E18?

Såna vänner vill jag också ha!

Jag fick saker om bakfoten men likväl... Nu ändrat.
Citera
2018-06-10, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Jodå men dom sket i det, de hade ju viktigare saker att göra... cacha!
Trevliga människor, verkligen

Geocaching verkar locka en hel del märkliga människor...
Citera
2018-06-10, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Ta en kompis och gå ut och prova....
Jag har tränat självförsvar ett antal gånger och provat att skrika under en attack, som man ska. Det gick inte så bra kan jag personligen säga, för någon i grupperna....

Hon kanske skriker av smärta innan hon dör eller i skräck över det som håller på att hända. Hoppas på att bli räddad. Det kommer nog mer naturligt när det är på allvar.
Citera
2018-06-10, 16:08
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Ända sedan detta tog sin början har han haft sin advokat vid sin sida vars huvuduppgift är att föra sin klients talan. Menar du att Advokaten har misslyckats?
Absolut inte tvärt om.
Citera
2018-06-10, 16:23
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Nej jag har ingen faktiskt vetskap om vad som framkommit i utredningen. Häktningsförhandlingarna hölls bakom lyckta dörrar så det som togs upp vid dessa är inte heller känt för mig.

Vad så med mitt antal inlägg, jag är van att läsa och skriva mycket. Det är inget som kräver speciell ansträngning.
Speciellt inte när det är som detta inlägget upprabblande av självklarheter.
Med hjälp av ditt intellekt och långa erfarenhet (jag citerar , om rättegångar) "Har varit på åtskilliga, och mitt yrke ingår det att läsa åtskilliga domar" slut citat så kanske ändå kan ana dig till att åklagare överhuvud taget intepläderat för SDs sak.
Huvudlöst att påstå något annat.
Citera
2018-06-10, 16:33
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Fotot på männen som lite sliskigt räcker ut tungorna som om de ska slicka på Lena är de facto just Stefan
Davidsson (HerrTeamDavidsson) och hans bästis Jerry Gray (YankeeDude)

https://minfil.com/u2GbOfefb4/1686B0A2-2F86-4EB7-9368-6506451E331A.png

https://minfil.com/t7GcOfe2b7/E4AC60A2-E24D-4326-B092-0DDBAF213009.png

Vad är det för jävla virussida du länkar till, lägg upp dem på en mer legitimerad sida istället.
Citera
2018-06-10, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackfollower
Geocaching verkar locka en hel del märkliga människor...

Jag har gjort många arbetsresor där golf-fanatiker föredrog golfbanan snarast än affärsmöten *suck*
Same same ...
Citera
2018-06-10, 16:41
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Damage control deluxe...

Var och en i sin fulla rätt att utrycka sina tankar och åsikter här på Flashback. Det är ett fritt forum.

Jag anser fortfarande att Stefan Davidsson är den som kan berätta vad som hände Lena. Och jag tror att hans vän Jerry G vet mer än han har berättat. Genom att ta bort LW som vän /avsluta kontakten i samband med polisanmälan 2017 och nu skjutsa misstänkt mördaren Stefan vid hemkomst fån flyktförsöket till USA...ja slumpen har dina begränsningar som LGWP brukar säga...

Vi vet ju inte vad de närstående har berättat i förhör.
Om GM är SD, finns säkert en historik med HD och kanske andra som vet mer än vad vi vet...
Ränderna går aldrig ur så att säga.
Citera
2018-06-10, 16:52
Medlem
Enorms avatar
Enligt uppgifter till Aftonbladet har en man blivit knivhuggen i ett sommarstugeområde utanför Örebro.
Intressant!
Citera
2018-06-10, 16:53
Medlem
Nu har någon blivit knivhuggen i ett sommarstugeområde i Örebro
Citera
2018-06-10, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Vad är det för jävla virussida du länkar till, lägg upp dem på en mer legitimerad sida istället.

Ja, mitt virusprogram protesterar och signalerar Mycket Farlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in