2018-06-10, 06:43
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Det är ju olämpligt att håna Gustav 15, eftersom han är uppenbart utvecklingsstörd och kommer att få fortsätta köra moped hela sitt liv, är han nöjd med det så skall han naturligtvis också får göra det.

du är lika vidrig som Moa. Vad får du ut av att kalla honom utvecklingsstörd?
Citera
2018-06-10, 07:08
Medlem
Knivur-273s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
du är lika vidrig som Moa. Vad får du ut av att kalla honom utvecklingsstörd?
Ett grepp från sosseriet. Ett av de välkända sätten att avfärda folk. Förresten, vore det inte fel att håna Gustav, skulle han vara utvecklingsstörd, om det vore sant ? Han skulle ju tillhöra en minoritet, låt vara växande ? En sosse-väljare om det vore så.

Jag faller själv i fällan när det gäller Stefan, men jag tror helt ärligt att han är väldigt svagbegåvad och det är inte bara en elak beskyllning. Jag skulle uppskattat en annan partiledare för sosseriet. Hon som blev knivmördad, Anna Lind, skulle nog varit långt bättre.

Vänstern är så djävla patetisk, gör sig själv schack-matt hela tiden.
Senast redigerad av Knivur-273 2018-06-10 kl. 07:34.
Citera
2018-06-10, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Nu verkar väl den här Moa Wallin ha en lite säregen, medvetet provokativ humor.
Läs till exempel detta: https://ng.se/artiklar/moa-wallin-spar-2018

Jag tycker väl att reaktionen på den där tweeten här inne ger uttryck för den kränkthetskultur, som många på Flashback säger sig vara motståndare till.

Tweeten var elak, särskilt när det rör sig om en 15-åring. Men herregud liksom. Ibland går det över gränsen. Man behöver inte ta allting gravallvarligt. Vi kan kanske vara överens om att han är Sveriges äldsta 15-åring i alla fall. "Grannsamverkan", liksom.

Och ja, det han gör är naturligtvis rent objektivt bra. Men man kan även, när man hårdrar det och inte tar hänsyn till hur det tas emot tycka att Sveriges töntigaste människa äntligen är funnen. Särskilt om man alltså har som "trademark" att uttrycka sig lite över gränsen.

Så att reagera på att en person försöker göra sig lustig genom att smuttskasta och förnedra ett barn som försöker göra något för samhället är lättkränkt.
Citera
2018-06-10, 07:26
Medlem
pazeras avatar
Haha fyfan vad tramsig tråd. "Åhh ja stackars Gustav som blir hånad av en ultra-extrem-twitter-vänsterfeminist"
Jag håller med henne.
Citera
2018-06-10, 07:37
Medlem
Knivur-273s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pazera
Haha fyfan vad tramsig tråd. "Åhh ja stackars Gustav som blir hånad av en ultra-extrem-twitter-vänsterfeminist"
Jag håller med henne.
Skicka en bild på kuken, kanske med penisfodral på, så gör du dig ännu bättre.

Gustav gör det som alla borde göra, nämligen hjälpa till att upprätthålla ett fungerande samhälle.

Sådana saker finns nog icke i ditt sinne.
Senast redigerad av Knivur-273 2018-06-10 kl. 07:58.
Citera
2018-06-10, 07:54
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Hon verkar inte särskilt snäll, varför skriver hon så mycket strunt?
Citera
2018-06-10, 08:03
Medlem
Knivur-273s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sofiajadetarjag
Hon verkar inte särskilt snäll, varför skriver hon så mycket strunt?
Jag misstänker att hon inte mår bra. Hennes twitterier tyder på den saken. Det kan också vara på det viset att hon får betalt för skiten, hur dumt det än må vara.
Senast redigerad av Knivur-273 2018-06-10 kl. 08:11.
Citera
2018-06-10, 08:14
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knivur-273
Jag misstänker att hon inte mår bra. Hennes twitterier tyder på den saken. Det kan också vara på det viset att hon får betalt för skiten, hur dumt det än må vara.

Ja, det är sorgligt faktiskt.
Citera
2018-06-10, 08:33
Medlem
Han är den hjälte som Sverige förtjänar, men inte den som landet behöver just nu. Så vi kommer håna honom på Twitter, för han kan ta det. För han är inte vår hjälte. Han är en tyst väktare, en vaksam beskyddare. En mörk riddare.
Citera
2018-06-10, 08:35
Medlem
Porrtidningssons avatar
Hemmavid på 80-90 talet hade vi en som påminde om den här Gustav. Han var dock vuxen och for runt på cykel och lekte polis. "Oljekannan" kallades han. Han var lindrigt mentalt retarderad och hade hästkuk. Det var känt.
Citera
2018-06-10, 08:45
Medlem
Kan inte annat än att förundras över att "vi" beter oss likadant som sjw-mupparna. Låt vänstermuppen dra ett skämt om en retarderad 15-åring så kanske vi bidrar till lite mindre jävla ängslighet ist för vice versa.

Man kan inte bli en sjw själv bara för att det handlar om ett vänstermiffo.
Citera
2018-06-10, 08:58
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barrjad
Eftersom hon är stor vän av kriminalitet och oreda och ser ner på hederliga människor som vill hjälpa samhället så är det ju logiskt att hon inte skulle gilla GW.

Ja visst men är det ok att hon har kvar sitt arbete efter att offentligt ha en dödslista, där bla en kollega på public service är med? Det känns inte helt ok att ha en anställd som betalas med våra skattepengar och jobbar på SR lägger ut en dödslista på det sättet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in