2018-06-03, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Har man sett ung kommunisterna gå i gamla m/59 persedlar, då är fan mig white trash.

Du har verkligen helt missuppfattat White Trash med typ aktivism. Aktivister går omkring i m/59 och dylikt. WT kan däremot bära camo-tröja året om.
Citera
2018-06-03, 23:12
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rostigamazon
När du går med en bakåtvänd keps, och röstar på sossarna, och tror att Sverige är världens bästa land.
Jaha. Där sprack mina vanföreställningar om de flesta av mina grannar.
Utan arbete i mysklädsel tittandes i sina telefoner medan ungarna gör vad de vill. Ständigt hör man frasen, DE JÄVLARNA, när de konverserar.
Inget är bra. Allt är andras fel. Men det sprack tydligen då vi hade över 50% SD i valdistriktet, 2014 samt att vissa av dem har slitna SD-t-shirts sedan förra valet.
Då, vet jag. I September är jag helt WT medan mina kära grannar är det fina folket😄

I övrigt, detta var en kul tråd där jag ser mig själv.

För mig som erkänner att jag är WT.
Du vet att du är WT när du ska gå ut, tittar dig i spegeln, rycker på axlarna o går.
Citera
2018-06-03, 23:22
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jazzman35
När du snusar lös
När du inte har platt-tv
När du kallar åklagare, jurister, kontorsjobbare osv. för pappersfifflare
När du lyssnar på Nordman
När du kollar på lössnusrecensioner på youtube.
När alkohol brukas mitt på dagen
När du går runt med stövlar offentligt
När du handlar på Netto
osv...
Den här var kul. Men han missade skillnaden på att vara WT o gammal.
Citera
2018-06-04, 00:31
Medlem
christallqhulaaas avatar
Kvinna blond långt hår med rejäl fakebränna och tatueringar.har 3 barn med 3 olika män.männen har tatueringar och rakad skalle och ringar i öronen hahaha.
Citera
2018-06-05, 18:26
Medlem
Helt ny här på fb...
Kände att den här sidan var perfekt o lära mig lägga upp inlägg..
Kan säga jag stämmer in på ert sätt o se på wt...o jag skäms inte ...
Bor i en håla 5 mil från storstan...o kan säga att man fan inte klär upp sig för att gå ner till ica...
som inte bara heter ica här utan det har namnet sen grundaren på 50talet...typ "klas-gunnars"...har öppet mellan 9-19 på dagarna.
Blir mest mörkrädd när ni skriver om wt...skulle ni bo här...o kom uppklädd i skjorta o finbyxor...så skulle vi tro ni varit på fest...
När jag läst denna tråd..med glimten i ögat...så är jag glad o va wt...vem fan orkar bry sig..
Citera
2018-06-06, 12:36
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymousUser1312
Skriver skit-inlägg i facebookgrupper som: No offence, den största gruppen etc.

Tigger cigg på facebook

Skriver fb-statusar / snapchat storys så som: "Nån ses på en cigg"

"kan någon swisha"

Dricker billiga 3-5kr energidrycker

Har ett flertal oplanerade fula tattueringar, som antagligen är gjorda av en kompis / nån annan wt-tattuerare

Lever på soc

Fick barn när du var 25 tillsammans med en 16-åring = båda är WT

25+ utan körkort

Åker kollektivtrafik samt sitter och skriker i sin spruckna iphone 5

Har diverse "ofarliga" könssjukdomar

Är 20+ och lever på sina föräldrar

Är svensk och går runt med "sidoväska", adidasbyxor och guldklocka av något billigt märke. Juste, glömde nike-kepsen där skärmen täcker 90% av ansiktet

Röstar på sossarna

Listan kan bli lång
Hahaha så rätt! Kunde inte skrivt det bättre själv! Dom där satans sidoväskoran ser så otroligt muppigt! Hela den "stilen" ser något muppig ut.
Citera
2018-06-06, 13:24
Medlem
Du har gått på "Livets Hårda Skola". Typ, Buhuu jag har haft ett tufft liv. Stackars dig din pajas.
Citera
2018-06-06, 18:45
Medlem
Demetrioss avatar
När du kommer till Ryssland men på ryska kallar ryssarna dig fortfarande för "WaTan"

----
watan = ватан, ватник (rys. slang) betyder överpatriotisk person som visar nästan full frånvaro av kritisk tänkande.
Citera
2018-06-09, 11:32
Medlem
GreenBastards avatar
När man tycker Sabaton är ett bättre band och är bättre musiker än Iron Maiden.
Citera
2018-06-09, 14:12
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBastard
När man tycker Sabaton är ett bättre band och är bättre musiker än Iron Maiden.
När man tycker iron maiden är bättre musiker än Black Sabbath samt Stones och Velvet Underground.

Skulle nog vilja kalla Maiden lite WT musik
Citera
2018-06-19, 04:36
Medlem
calamatos avatar
När håret har färgats svart i botten och blont upptill.
Citera
2018-06-19, 07:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av badabastu2018
Du har verkligen helt missuppfattat White Trash med typ aktivism. Aktivister går omkring i m/59 och dylikt. WT kan däremot bära camo-tröja året om.

Kommunister har väl aldrig burit uniform, dom är oftast vapen vägrade idioter som vill knacka sönder flygplan till plogbilar och sysslar med annan grov subversiv verksamhet.

Nej! M/59 persedlar och sedan en massa ringar öronen så jävla WT.. Nu saluförs väl inte så mycket m/59 prylar längre på Ö&B. Sedan är språket en del WT, hur man uttrycker sej. Folk som måste stoppa in ordet fuck och hora i varannan mening , är riktig jävla WT.

Man ser inte så mycket WT i Stockholm längre .Men åker man ut på landsbygden så förekommer denna subkultur fortfarande. Stockholm har vi istället en massa nigger trash istället. Negrer som sitter och skriker på sitt jävla hotten tott språk på tuben.
Senast redigerad av 53280 2018-06-19 kl. 07:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in