2018-05-31, 23:47
Medlem
Casual-Cultures avatar
Sen var det även stenkastning mot polisen idag synd att jag inte var där idag då hade jag lätt deltagit vet att det är fel att kasta sten mm men det polisen gör är också fel. Dom kan strejka och skita i det polisen kan påverka riksdagsbeslut.
Citera
2018-06-02, 20:39
Medlem
Va där igår eftermiddag och va väldigt trevligt i mina ögon. Påväg dit nu igen
Men tänkte att ja och tjejen ska prova att äta lite idag också, nån som kan rekommendera något soft ställe?

Peace
Citera
2018-06-02, 22:17
Medlem
Var där idag. Lite färre stånd än vanligt kanske men full kommers. Sjukt mycket turister.
Citera
2018-06-08, 12:13
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Umtjertjét
Var där idag. Lite färre stånd än vanligt kanske men full kommers. Sjukt mycket turister.
Läste på aftonbladet nu att polis gjort en skryt-räd med vapen & 50-tal kilo hasch i byte.
Citera
2018-06-08, 18:11
Medlem
Burken89s avatar
Råder alla som vill veta statusen att ladda ner appen smokebuddy! En perfekt app som håller dig uppdaterad om var grisen är nånstans i hela Danmark och även Sverige. Mest Danmark dock för att skaparna av appen är danskar och appen är otroligt populär bland danska rökare. Den har tom en karta som visar var polisen är LIVE dessutom!

Smoke it up!!
Citera
2018-06-13, 10:44
Medlem
Är på besök i skåne och funderar på att dra till chris o köpa röka idag, någon som vet om allt är som vanligt och det finns hash på pucherstreet atm?
Citera
2018-06-19, 16:31
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gangsteradvokaten
Är på besök i skåne och funderar på att dra till chris o köpa röka idag, någon som vet om allt är som vanligt och det finns hash på pucherstreet atm?

Ladda ner appen smokebuddy så får du reda på det.
Citera
2018-06-20, 10:57
Medlem
Shit vad polisen är aktiv där nu, var ett tag sedan jag själv var inne men kollar man SmokeBuddy så är det ju dagliga besök, tråkigt.
Citera
2018-06-20, 15:27
Medlem
Puffpazzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Ladda ner appen smokebuddy så får du reda på det.
Funkar den? Såg att det finns två olika :P
Citera
2018-06-21, 21:06
Medlem
Youresocools avatar
Köpte AK-47 där senast. Fick 1,25g. för 100 DKK. Fungerade bra och gjorde sin grej. Härligt om man kunde handlat på detta vis här hemma...
Citera
2018-06-27, 10:23
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puffpazz
Funkar den? Såg att det finns två olika :P

Oja den funkar och danskarna uppdaterar där varje/varannan timma. Tyvärr så kan man se om man har appen att polisen är inne i Christiania dagligen nu och har varit det ganska länge, det känns som den danska polisen börjar jobba som svensk polis hade gjort om vi hade haft ett eget Christiania.

Och vet ni vad polisen? Det spelar ingen fucking roll hur många razzior ni gör jag kommer en då alltid ha samma hash som skulle sålts i bodarna detta gör bara att det blir mer överflöd av cannabis och mer skickas till Sverige vi tackar för detta
Senast redigerad av Casual-Culture 2018-06-27 kl. 10:42.
Citera
2018-06-27, 17:57
Medlem
Borne27s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Oja den funkar och danskarna uppdaterar där varje/varannan timma. Tyvärr så kan man se om man har appen att polisen är inne i Christiania dagligen nu och har varit det ganska länge, det känns som den danska polisen börjar jobba som svensk polis hade gjort om vi hade haft ett eget Christiania.

Och vet ni vad polisen? Det spelar ingen fucking roll hur många razzior ni gör jag kommer en då alltid ha samma hash som skulle sålts i bodarna detta gör bara att det blir mer överflöd av cannabis och mer skickas till Sverige vi tackar för detta

Bryr sig snuten om rökande turister? Dom är väll där för att raida bodarna, eller ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in