Citat:
Ursprungligen postat av
Moosky
Nämen är du här igen. Jag var ironisk helt enkelt, och uppfattningarna är givetvis delade även på Twitter.
Nja,jag har inga feministhaggor där så det överlåter jag åt din fantasi istället.Tog dom första i flödet dessutom.
Nej, tråden är enbart en viss del av allmänna rättsuppfattningen eller rättare sagt en ytterst liten del. Hur majoritet egentligen tycker kan man bara ana, och gissa sig till. Men han är körd oavsett ryggdunkare, våldtäktsvurmare, kvinnohatare, feminister, vänster, höger, man eller kvinna osv.
Ironisk ?
Ja, det var en ny sida av dig. Klart man blir förvirrad.
Nja, om han är körd eller ej återstår nog att se. Mycket hänger på var han väljer att bosätta sig. Drar han till Spanien som det talats om lite löst i media, så är han som sagt borta ur det massmediala. Sedan som någon annan redan påpekat beror det nog också på vad MT vill göra. Han har nog så han klarar sig utan behöva arbeta.
Sedan kanske Uppdrag granskning inte gör något reportage då de lärt sig läxan från Virtanen men där kommer nog finnas ett visst intresse av hur MT klarat av allt. Trots allt så är han frikänd och ett offer.
Nu har domen dock inte vunnit laga kraft men vad kan åklagaren komma med ? Finns inget nytt att komma med och tingsrätten har gjort en seriös bedömning.