2018-06-08, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
1 men han har ju friats
2 måste det inte till nya bevis för att HR ska finna det dugligt att dra en vända till?

Haha jag förstod. Samma fråga till dig, krävs väl nya bevis för att HR ska ta i det?

Det krävs inga nya bevis. Målsägarbiträdeadvokaten Massi Fritz vill att hennes klient ska överklaga. Självklart så hon kan överdebitera i vanlig ordning samt synas i massmedia. HR kör med bandade förhör från TR, men nya bevis/förhör ska upp i HR. Massi Fritz kommer säkert försöka skramla fram något nytt vittne, inte lätt då alla var fulla och det var trots allt 10 år sedan. Mitt förslag är att Massi Fritz kallar in Özz Nujen som sakkunnig och sanningsvittne. Özz är som alla vet ett universalgeni och uttalar sig med stor trovärdighet om det mesta. Dessutom tycker jag Özz och Massi Fritz skulle bli ett passande par.
Citera
2018-06-08, 16:13
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Jaså, då är alltså Brottsoffermyndigheten helt fel ute:

https://www.brottsoffermyndigheten.se/utsatt-for-brott/polisanmalan

För din upplysning: En grundregel är synonymt med en levnadsregel och en riktlinje. Det är inte en juridisk förutsättning.

Men snälla kockonest det är ett sammandrag om brott i allmänhet och inte våldtäkt.
En rekommendation för den som är brottsutsatt. Nu får du för fan steppa upp lite i sakfrågan och du är återigen pinsamt borta.
Preskriptionstiden är solklar i sammanhanget alltså gäller 10 år.
Citera
2018-06-08, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentDay
Jag tycker att han ska få skadestånd på minst 1 miljon kr av kärringen. För hon förstört hans rykte och gjort så han förlorat mycket jobb under tiden han satt inne. Sedan ska kärringen få fängelse på 6 månader. Nu ska jag förklara varför:

Hon går in till en fest hon blivit bjuden på. Alla är fulla och dricker. Hon klär av sig nästan helt naken och går in i en jaccuzzi med flera män. Vad i hevlete förväntar kärringen sig?! Martin råkar ta henne lite lätt på rumpan.(Om han ens gjorde detta) Så går hon ut till media och hoppar på Me-Too Kampanjen och spelar ett jävla offer?! Din jävla kärring varför går du och festar och klär av dig nästan naken och hoppar in i en Jaccuzi nästan helt naken med andra män?! Vad i hevlete förväntar du dig?! Jävla äcklig kärring!!! Hon är en äcklig slampa och sedan kommer hon och leker offer!

Så jävla trött på de äckliga deprimerade kärringarna som skapat och lyft upp feminismen här i världen. Era nötter gör nytta med era liv än o kasta skit på andra bara för o försöka må lite bättre själva! Hade jag fått bestämma hade hon betalat minst 1 miljon kr i skadestånd till Martin och fått minst 6 månaders fängelse!!
Seriöst!
Bör inte du åka hem till ditt MENA land igen? Att ha badkläder på sig och bada med män betyder inte att man varken får tafsa eller våldta. Men att du inte förstår det beror helt och hållet på att du är MENA neger!
Citera
2018-06-08, 16:19
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Timell frikänd från anklagelserna. Äntligen horunge har premiär till hösten på TV6

Citat:
@Jowathan1

Martin Timell är nu befriad från anklagelser till våldtäkt, trevlig fredag till er alla förutom honom och resten utav våldtäktsmännen dårå hoppas er helg suger kuk

Citat:
@flatdiktaturen
MARTIN TIMELL FRIKÄNNS ALLTSÅ? OK BRA ATT ÅTERIGEN PÅMINNAS OM HUR MYCKET MÄN HATAR KVINNOR FY HELVETES DJÄVLA FAN

Citat:
@filipholm2pac
DU ÄR DÖMD AV FOLKET IALLAFALL MARTIN TIMELL DITT JÄVLA SVIN

Citat:
Ska Martin Timell och Metoohatare ut och svinga om hur synd det är om honom nu? Denna oskyldiga, fina gentleman? Bara för att man frias i rätten betyder det inte att man är oskyldig. Tror de flesta vettiga människor förstår att Martin Timell är en gris. #metoo #timell #martin

Lite reaktioner från Twitter och den allmänna rättsuppfattningen.
Citera
2018-06-08, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsolle2
Grattis nu är det fritt fram att ta tjejena på fittan : " Grab them by the pussy "

Om du vill åka dit på sexuellt ofredande, visst. Du kan inte räkna med att alla BO väntar till efter preskriptionstid för de mer lättdömda brotten med att anmäla.
Citera
2018-06-08, 16:29
Medlem
crispy-lips avatar
Bra att han friades. Det har jag hoppats på ända sedan dessa anklagelser uppdagades.
Citera
2018-06-08, 16:31
Medlem
bussilegos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Lite reaktioner från Twitter och den allmänna rättsuppfattningen.

Nej, det är inte den allmänna rättsuppfattningen.
Det är de få negativa feministerna och inom den sfär du befinner dig i. Mao, långt ifrån verkligheten.

Att dina twittrande feministhaggor uttrycker en sak betyder inte att vi andra tycker likadant.
Bara läsa här i tråden istället så får du en uppfattning av det allmänna.
Citera
2018-06-08, 16:32
Medlem
Nu blev ju Timell friad, men har nog aldrig varit med om en större häxjakt på någon person någonsin. Själv var jag säker på att han skulle bli friad. Men vissa av er härinne har ju gått all in på att han skulle fällas. Han kommer nog begära miljonskadestånd, vilket jag hoppas han får.
Citera
2018-06-08, 16:32
Avstängd
TV-4s produktionsbolag är precis lika medskyldiga till tölpen Timells uppförande..alla alla alla är skyldiga även bruden som hoppade i baljan är skyldig.Massi Fritz är skyldig..Lulu Carter är skyldig och Aftonbladet är skyldig-till att folk tar varann på fittan och kuken!
Citera
2018-06-08, 16:36
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bussilego
Nej, det är inte den allmänna rättsuppfattningen.
Det är de få negativa feministerna och inom den sfär du befinner dig i. Mao, långt ifrån verkligheten.

Att dina twittrande feministhaggor uttrycker en sak betyder inte att vi andra tycker likadant.
Bara läsa här i tråden istället så får du en uppfattning av det allmänna.

Nämen är du här igen. Jag var ironisk helt enkelt, och uppfattningarna är givetvis delade även på Twitter.

Nja,jag har inga feministhaggor där så det överlåter jag åt din fantasi istället.Tog dom första i flödet dessutom.
Nej, tråden är enbart en viss del av allmänna rättsuppfattningen eller rättare sagt en ytterst liten del. Hur majoritet egentligen tycker kan man bara ana, och gissa sig till. Men han är körd oavsett ryggdunkare, våldtäktsvurmare, kvinnohatare, feminister, vänster, höger, man eller kvinna osv.
Citera
2018-06-08, 16:41
Medlem
Barrjads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folkungavallen
Han kommer nog begära miljonskadestånd, vilket jag hoppas han får

Blir säkert både bok och dokumentär om historien som han kan håva in pengar genom.
Citera
2018-06-08, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barrjad
Blir säkert både bok och dokumentär om historien som han kan håva in pengar genom.
Den boken skulle jag nog fan köpa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in