Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Jag tror absolut han är skyldig och att det handlar om intriger och svartsjuka mellan de tre inblandade.
Det kommer visa sig i sms och mobilkontakterna mellan SD och LW och något fick till slut bägaren att rinna över för honom.
Hon gjorde inte som han ville av någon anledning. Kanske hon stalkade honom och HD eller så handlar det om svartsjuka från HDs sida. Därav maskningen på fotot för han fick inte vara på samma plats eller ha kontakt på något sätt med Lena.
Vilket jag tror skett och HD blivit skogstokig. Han går över till henne på kvällen för att konfrontera det som hänt och Lena säger kanske något eller gör något som inte passar honom och han ser svart.
Jag är fortfarande övertygad om att det är ett nytt Sturebyfall fast med vuxna människor inblandade.
.................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ..
Citat:
Ursprungligen postat av
EnGodTanke
Det är nästan 1,5 år sedan detta hände.
Hur förklarar du att dom efter detta bl.a åker skridsko tillsammans, att dom är ute på FTF jakt alla tre?
Dom är vuxna i sitt beteende och gått vidare.
LW haft flera relationer, varför briserade inte SD innan?
Vad lever du i för tidräkning?