Citat:
Gör dig inte löjlig.
Det har bara förekommit en förintelse, och den är tyskarna ansvarig för.
Att det även förekommit folkmord på andra platser i världen hör inte hit.
Nazisterna mördade flera miljoner judar, romer, handikappade mfl, mördandet var organisatoriskt storskaligt industriellt massmord av enorm skala och nazisternas brott mot mänskligheten kommer aldrig att glömmas eller förlåtas.
Den skulden går aldrig att betala av.
Det har bara förekommit en förintelse, och den är tyskarna ansvarig för.
Att det även förekommit folkmord på andra platser i världen hör inte hit.
Nazisterna mördade flera miljoner judar, romer, handikappade mfl, mördandet var organisatoriskt storskaligt industriellt massmord av enorm skala och nazisternas brott mot mänskligheten kommer aldrig att glömmas eller förlåtas.
Den skulden går aldrig att betala av.
Det som är fantastiskt med detta är att det är snart bortglömd!! Jag tror det är redan bortglömd om du tar det med dagens generation av ungdomar i Europa. Fråga runt 10-20-åringarna de kommer bara rycka på axlarna och fortsätta med, Instagram, tinder, spel, etc!
Precis som alla stora brotten världen över, vem tänker idag på världskrigen i Europa? Stalins massmord, Mao's Massmord? USA's massmord i Vietnam, Irak etc? Det pågår just nu öppen slaveri handeln i Libyen. Fan jag glömt bort Rysslands krig mot Georgien och Ukraina!
Vi är vadå 7 miljarder människor? 6.99 miljarder människor bryr sig inte ett dugg om detta! Dagens generation skämtar om förintelsen. Det är bara några gamlingar och propagandister som tycks fastna för detta, förintelse kortet har noll påverkan snart. Nu när alternativa medier blir allt större, kommer ingen kunna demonisera med sådana antika påhopp framöver vännen min!!!
Fantastiska tider vi lever i, jag känner hur Europa (Tyskland) håller på kämpa sig bort ifrån detta äckliga experiment om multikultur, globalism, amerikanisering och massa annat slödder som har bara förstört patriotismen, folkhemmet, friheten för medborgarna och nationalstaternas självständighet!
Känner du inte vilka framsteg tyskarna börjar göra? Det kommer inte bli som NSDAP tider där de kommer prata öppet om detta, när ni minst anar det kommer AfD och andra nationalistiska rörelser ha makten och då är det adjö med korruptionen!