2018-06-07, 21:05
Medlem
Sockerhalss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Söker dom efter blodspår tro?

Eller nedgrävda kroppsdelar. Jag tror att hon ej var i ett stycke som jag sagt förut.
Eftersom identifieringen var så svår så undrade jag om hon inga tänder hade. Jag skrev det i ett inlägg.
Nu börjar jag tro att hela huvudet saknades.
Citera
2018-06-07, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cloudedcrystalbeam
Håller med. Jag har ibland tyckt att HD blivit lite för ”lent” behandlad här. OM HD och SD har samarbetat kring LW:s död blir det mycket svårare för polisen att reda ut det hela, tror jag. Hoppas inte HD är inblandad. Har polishundarna fått söka igenom LW:s och HD:s trädgårdar ännu tro?

Polisen har frågat om en kvinna i förhör med folk i närområdet.
Citera
2018-06-07, 21:08
Medlem
Honan6s avatar
Har enligt önskemål bett moderator om att lägga ut min sammanfattning inlägg #7533 och #7534 först i tråden.

I den egna spekulationen funderar jag på polisens uttalande 22 maj (fetade)

"Vi har förståelse för att man vill veta vad som händer i utredningen och vad polisen gör för att hitta en eller flera förövare", skriver polisen i ett pressmeddelande. Det pågår för närvarande en mordutredning och det råder förundersökningssekretess. Polisens mål är att göra en så bra utredning att man i slutänden kan komma att ställa en eller flera förövare till svars i en rättegång."
Citera
2018-06-07, 21:09
Medlem
Cloudedcrystalbeams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radarfwd
Inget är sökt hos HD
Om hon har alibi hindrar ju inte att hon vet något och hjälpt undanröja bevis som du säger Om hon vill återförenas med gubben så går hon väl med på att röja bevis tycker man

Jag har undrat om barnen är HD:s alibi. Det KAN ligga flera hjärnor bakom mordet på LW. Jag blir inte klok på detta om jag ska vara ärlig. I morgon får vi förhoppningsvis veta mer...
Citera
2018-06-07, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
På morgonen skulle den äldste sonen kommit dit med sin pappa som då var tillbaka från sitt jobb i ett annat län.
Äldste sonen ska ha sovit där och varit den som upptäckte att hon saknades enligt sådana som känner honom.
Citera
2018-06-07, 21:12
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerhals
Eller nedgrävda kroppsdelar. Jag tror att hon ej var i ett stycke som jag sagt förut.
Eftersom identifieringen var så svår så undrade jag om hon inga tänder hade. Jag skrev det i ett inlägg.

Skulle man verkligen gräva ner likdelar i sin trädgård? När han vet att han säkerligen blir misstänkt och dessutom har grannar i närheten, bl.a. HD.
Citera
2018-06-07, 21:14
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Och du tror att det isf tog så här lång tid?
"-Gosh, kroppen saknar delar. Var kan dom vara? Ingen aning var vi ska leta..."
Citera
2018-06-07, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smarfor
Polisen har frågat om en kvinna i förhör med folk i närområdet.

Intressant. Vet du om det var HD de frågade om? Förstår om du inte känner dig bekväm med att svara på min fråga men jag kände ändå att jag var tvungen att ställa den.
Citera
2018-06-07, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cloudedcrystalbeam
Intressant. Vet du om det var HD de frågade om? Förstår om du inte känner dig bekväm med att svara på min fråga men jag kände ändå att jag var tvungen att ställa den.

jag kan inte tänka mig att dom nämnt ett specifikt namn om jag ska vara ärlig.
Citera
2018-06-07, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 18carat
Äldste sonen ska ha sovit där och varit den som upptäckte att hon saknades enligt sådana som känner honom.

På så vis...
Citera
2018-06-07, 21:37
Medlem
Ett lite kanske udda och konstigt beteende är att endel grannar kramade HD och SD när dom kom hem från resan. Säger kanske inte så mycket. Men måste kännas olustigt för grannarna såhär i efterhand.
Citera
2018-06-07, 21:40
Medlem
sommarljums avatar
Citat:

Men fy! Hoppas att detta inte är sant. I så fall var det inget hastverk i stundens hetta utan högst planerat. Och gjort av en fullblodspsykopat. Fruktansvärt tragiskt är det ändå, men detta vore bara för mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in