Citat:
Ursprungligen postat av
smaug20017
Du glömde att Iran och Hezbollah som båda är shia jihadister i dess bästa form, slåss för din sandneger president Assad. Visa ditt mod genom att åka ner och slåss för Iran annars så kan du åka hem till Serbien din jävla konspirationsteoretiker .........
Assad är definitivt mer vänligt sinnad till kristna än Irans styre, däremot har dom samma fiender, finns inget fel i att Assad tar emot hjälp från Iran så länge Iran inte motarbetar Assad och Syrien. Vad beträffar Serbien, ni drägg som utfört folkmord och etnisk rensning, tagit barbariskt Kosovo och Krajina från min släkt vänner och folk. Sverige sålde bomber till USA för 100 miljoner 1999 och Sverige har visat sig vara för det mesta USAs hora vilket också är Israels. Ryssland är allierad med Iran för dom har samma fiender när det gäller Mellanöstern, Kina stödjer Iran också. Därmed inte sagt att Ryssland och Kina vill bli som Iran, eller att Iran vill bli som Ryssland eller Kina, men du är för korkad att förstå det. Det är med glädje som jag och många med mig njuter av att se Sverige och dom flesta västländer massinvadrats av ointegrerbara muslimer. Poetisk rättvisa.