2018-06-05, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sofia30
Jag har varit i kontakt med krim vården o fått besked att han har fått uppskov dom ville ha mitt tel nr så hade dom skickat uppskovet men jag ville inte lämna det. Någon annan som kan göra det?

Skönt att veta att det inte är överstökat i alla fall. Hade nästan varit skandal om det varit avklarat och han var en fri man.
Citera
2018-06-05, 14:54
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Jag har varit i kontakt med krim vården o fått besked att han har fått uppskov dom ville ha mitt tel nr så hade dom skickat uppskovet men jag ville inte lämna det. Någon annan som kan göra det?

Uppskov? Varför då?

Ska han kanske göra några sista framträdanden innan det är dags att krypa in i buren?
Citera
2018-08-03, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Uppskov? Varför då?

Ska han kanske göra några sista framträdanden innan det är dags att krypa in i buren?
Helt otroligt han har haft hela sommaren fri har han lyckats få fotboja eller? Vad har vårt rättssamhälle tagit vägen fan ska följa detta äcklet in i sista rum. Kan någon kolla varför han inte avtjänat sitt straff än?
En som vill få ro
Citera
2018-08-05, 15:36
Medlem
Citat:
Helt otroligt han har haft hela sommaren fri har han lyckats få fotboja eller? Vad har vårt rättssamhälle tagit vägen fan ska följa detta äcklet in i sista rum. Kan någon kolla varför han inte avtjänat sitt straff än?
En som vill få ro
Det känns som att alla (Tobias Rudåker och adoptivföräldrar) går i en förnekelse (se Tobias Rudåkers facebook sidan). Undrar vad som är värre förnekelsen eller ett oavtjänat straff?
Citera
2018-08-16, 08:17
Medlem
Fick just höra ryktesvägen att herr Rudåker undanhållit sig rättvisan och faktiskt varit efterlyst för inställelse, men att man nu fått tag på honom någon gång i slutet på sommaren. Så enligt min källa (som förvisso inte är inom rättsväsendet) så sitter herr Rudåker inne nu, äntligen.
Citera
2018-08-16, 13:54
Medlem
Gubbmagens avatar
Jag försökte hitta hans Facebooksida, men nu är den helt borta. Glorian har fallit...
Citera
2018-08-16, 15:19
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1984FTW
Fick just höra ryktesvägen att herr Rudåker undanhållit sig rättvisan och faktiskt varit efterlyst för inställelse, men att man nu fått tag på honom någon gång i slutet på sommaren. Så enligt min källa (som förvisso inte är inom rättsväsendet) så sitter herr Rudåker inne nu, äntligen.
Säger också ÄNTLIGEN! 🔒🔗✔

Har sagt det förut, men du fyller ständigt trådar du medverkar i med "lördagsgodis".👍
Inkluderar länk till Sofia30 nedan, som varit på hugget i tråden om äcklet Rudåker, och nu borde kunna finna lite ro.

Citat:
En som vill få ro
1984FTW 🎁 har levererat efterlängtad info till tråden (se ovan)! 😃
Citera
2018-08-19, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman

Har sagt det förut, men du fyller ständigt trådar du medverkar i med "lördagsgodis".👍
Inkluderar länk till Sofia30 nedan, som varit på hugget i tråden om äcklet Rudåker, och nu borde kunna finna lite ro.

Vilken härlig information äntligen får man ro, rättvisan segrar tillslut.
Citera
2018-08-30, 15:33
Medlem
Kollade med på FB nu och han finns inte där längre, hade honom på FB innan men nu är de som sagt väck! Får se om han vågar starta upp det igen sen....
Citera
2018-08-30, 19:03
Medlem
Citat:
Vilken härlig information äntligen får man ro, rättvisan segrar tillslut.

Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman

Kan inte hitta info om att han är inne. Var ser man det?
Citera
2018-08-30, 19:10
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huliganen85
Kollade med på FB nu och han finns inte där längre, hade honom på FB innan men nu är de som sagt väck! Får se om han vågar starta upp det igen sen....
Nu sitter äcklet där han hör hemma och kan inte kommunicera via sociala medier då han har fulla restriktioner.
Våldtäktspedofilen har gott om tid att tänka igenom vilka lögner han ska mata omvärlden med när han kommer ut igen.

Att han skulle ha arbetat gratis humanitärt i något afrikanskt land (i st f att ha suttit "finkad") kanske ligger högt på "sagoberättarens" lista över aktiviteter, som han ägnade sig åt när Gud exklusivt kallade på den gudfruktige, rättframme, föredömlige "idealmänniskan": 😨 😂
- Tooobiiiasss, jag behöver din hjälp!!! 🔉🔊
Citera
2018-08-30, 19:26
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misal
Kan inte hitta info om att han är inne. Var ser man det?
Info om att han sitter inne gav användaren "1984FTW" i inlägg #596. Klicka här eller backa sju inlägg och titta på #596!

Information om vilka personer som hålls i fängsligt förvar och på vilka platser de finns är ingen info som allmänheten generellt har tillgång till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in