2018-06-05, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Inte nära i min mening, men vi fann varandra ganska bra. Samma humor och intressen. Fanns inget från min sida att irritera mig på, tvärt om. Vi var/är på samma nivå intelligensmässigt. Kan driva med varandra, ta och ge. Det gäller hans fru likaså.
Jag fann/finner dessa två gemytliga och lätt att vara med.

Om han är skyldig till mord, skulle jag bli förvånad, men inser att mycket talar emot honom.
Händelsen i bilen tar jag lite lätt på, om man läser mellan raderna. Att lyfta en hand mot någon är något jag drar mig för. Men har samtidigt inte svårt att sätta mig in i andras situation och att vi alla är olika. Alla här verkar vara guds bästa barn, men har dom varit i en liknande situation. Det är väldigt svårt att föreställa sig hur man reagerar i olika situationer och förutsättningar.

Passar samtidigt nu på att skicka mina varmaste tankar till LW:s anhöriga i denna katastrof som drabbat dom.

Kände eller har du träffat LW oxå? Vet du hur HD fick reda på otrohetsaffären? Så från SD:s sida var han mest ute efter enbart sex? Vet du om det var på ´´lika villkor´´ mellan SD och LW eller om LW var intresserad av ´´mer´´?
Citera
2018-06-05, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Vilket kräk!!!

Skulle det vara en ursäkt?

Hans fru är sjuk och han är otrogen!

F17!

När LW vigde dem så lovade han att "älska sin fru
i nöd och lust".
Men när frun blir sjuk så sätter han på vigselförättaren!?

KNUTBY!

Alltså, seriöst. Grisigt ja.
Men Knutby var något helt annat.

Din logik brister - skulle denna variant fungera?

En socialdemokrat ramlar i badkaret och dör
- Palmemördaren slår till igen!
Citera
2018-06-05, 12:54
Medlem
Cloudedcrystalbeams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engodisbit
Stefan har berättat samma för mig. Att han sökte närhet i form av sex under tiden H var sjuk.

Betyder inte att det är sanning. Nej. Men det var det han sa. Jag nekade till sex med honom.

Vet du om någon av de som SD ”sökte närhet” hos föreslog att han skulle kila hem och krama HD och försöka komma henne nära genom att visa att han fanns där för henne ”i nöd och lust”?
Citera
2018-06-05, 12:56
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Vad har inte med saken att göra? Förtydliga tack! Känns som jag är den ända som skriver OM fallet och dom direkt inblandade. Merparten svävar ut i åklagarens roll och lagtexter.

Ni har inte fått det bekräftat? Om advokaten säger SD:s ord i press, är DET bekräftat mer då?
Om SD säger sin skostorlek (43) till mig och jag framför det här så ÄR just det en sanning. Han kan ha ljugit, jag kan ljuga om allt eller jag kan ha hört fel.
Med detta menar jag att jag SPEKULERAR inte. Då skiver jag det!
Men i allt detta brus så är detta mer sanning än en som skriver "Jag vet att han är skyldig"....

Känns meningslöst att diskutera när du inte förstår, det må vara sant för dig men för oss övriga här på forumet så får vi ta ställning till om vi tror dig eller inte.

Källkritik, är det ett ord du känner till?

Det handlar inte om vad du skriver utan hur du framför det du skrivet. Tänker inte dividera mer med dig men räkna med mothugg här på FB om du presenterar allt som sant bara för att du har hört det.
Citera
2018-06-05, 12:57
Medlem
Citat:
Vad har inte med saken att göra? Förtydliga tack! Känns som jag är den ända som skriver OM fallet och dom direkt inblandade. Merparten svävar ut i åklagarens roll och lagtexter.

Ni har inte fått det bekräftat? Om advokaten säger SD:s ord i press, är DET bekräftat mer då?
Om SD säger sin skostorlek (43) till mig och jag framför det här så ÄR just det en sanning. Han kan ha ljugit, jag kan ljuga om allt eller jag kan ha hört fel.
Men i allt detta brus så är detta mer sanning än en som skriver "Jag vet att han är skyldig"....

Jag tror att SD kommer att avvakta med sin teori om vad som har hänt.
Blir han frisläppt kommer han inte att säga ett pip.
Får åklagaren upp misstankegraden till sannolika så tror
jag han börjar prata.
Citera
2018-06-05, 12:57
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:

Förstår vad du menar med att det du säger är sanning eftersom det har hänt och du informerar oss om det här. I varje fall jag är väldigt tacksam för det.

Jag förstår också vad cocinella menar. Vi kan ju inte veta till 100% om det han sagt till dig stämmer eller om det du skriver här om SD är sant. Även om jag och säkert de flesta nog tror på dig men man kan aldrig vara helt säker eller hur?

Tack för att du berättar och delar med dig av det du vet om fallet.
Citera
2018-06-05, 13:00
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
SD verkade besatt av allt möjligt, men att söka sex på bekostnad av kärlek när han samtidigt ska försöka lappa ihop sitt äktenskap, samtidigt som han är besatt av LW... tyder på en sjuk hjärna och en rubbad person.
Verkar sakna känslor och empati helt, utom för sig själv då.

Citat:
Kan tillägga att mitt intryck var att han erkände det utan omsvep och tog på sig skulden att han varit otrogen. Att det är hans fel att han var svag, men ändå kände en trygghet att han agerat mänskligt i en svår tid. Med det TROR jag att han menade att han älskade HD men hade sex med LW.

BS!

Typsik narcissist.
Bryr sig bara om sig själv!
Citera
2018-06-05, 13:11
Medlem
sommarljums avatar
SDs bostad avspärrad igen. Civilpolis parkerad utanför i detta nu.
Citera
2018-06-05, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av izzisbell
Trevligt. Vet du om han hade fler älskarinnor under den tiden?

Ingen aning.
Citera
2018-06-05, 13:14
Medlem
Lt.Columbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engodisbit
Stefan har berättat samma för mig. Att han sökte närhet i form av sex under tiden H var sjuk.

Betyder inte att det är sanning. Nej. Men det var det han sa. Jag nekade till sex med honom.

Hej. Du nekade till sex säger du, betyder det att han försökte med dig? Frågade han flera gånger eller försökte han bara en gång, i vilken situation befann ni er (om du vill utveckla?) Nyfiken på hur han närmade sig ämnet
Citera
2018-06-05, 13:14
Medlem
flixa81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarljum

Hoppsan då kanske något nytt framkommit
Citera
2018-06-05, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarljum
Okej.
Har de varit inne i bostaden då eller sitter de i bilen bara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in