Citat:
Ursprungligen postat av
Moosky
Jag efterfrågade just detta, men fick inget direkt svar på detta. Vad för bild handlade det om?
Vem av dom som anser att dom fått PM med hot om våldtäkt osv handlar det om? Allihop eller en av dom?
Vem som är desperat eller rabiat är väl ändå inte topic.
Ja du verkar livrädd för feminister helt enkelt, men det har ju inte heller med frågan om obehagliga PM att göra.
Rädd? Nej inte det minsta. Säger vad jag tycker och vad jag ser. Inte populärt bland rabiata feminister.Jag är redan jämställd med mannen.
Det beror alltså på hur man själv som kvinna ser på män och vilket ansvar jag som kvinna har över mitt egna beteende mot män.
Men jag struntar fullkomligt i vad man tycker om mig här inne.Inte behov av ryggdunkar och dylikt. Man får ta mig som jag är.
Bryter inte ihop av fula ord i trådarna Och använder själv inte fula ord till någon användare första taget.
Och har inte fått pm av sexuell karaktär eller hot till mig som kvinna här inne och det var ju det TS frågade. En enda gång har jag fått ett hot. Rapporterade det och såg till att slippa få mer pm av just den individen.
Så nej jag känner inte igen det.