Citat:
Ursprungligen postat av
Gertrud1
Det är mycket möjligt och dessutom troligt att du och andra feminister här sysslar med att ta parti. Själv analyserar jag frågorna och diskuterar efter mina egna ståndpunkter och är ganska ointresserad av om och vilka som håller med. Det är dålig kvinnokultur att bulda kotterier, och att vara på en site utan förmåga att diskutera självständigt blir meningslöst.
Va, vad säger du? "Gertrud" är "inte som andra kvinnor"? Fan, det hade jag aldrig gissat!
Citat:
Eftersom gränsen är godtycklig och en viss liten grupp. Så liten att individerna kan namnges är de enda som vittnar om detta hat så blir det givet att det handlar om lättlkränkta individer som använder begreppet hat
på sitt eget godtyckliga vis.
Ska man diskutera hat så måste man rimligen definiera det först.
Som sagt, det här hade kanske varit lättare att ta seriöst om det inte kom från en person som på allvar tyckte att ordet "desperat" var en kränkning värd att kommentera, och konstant gråter ut om hur hennes meningsmotståndare måste drivas av hat. Du kommer helt enkelt alltid hävda att vissa personers upplevda utsatthet är på riktigt medan "feministerna" i tråden ljuger. Vill du se vad jag syftar på kan du kolla mitt förra inlägg till BigFatCone. Jag misstänker dock att det är bortkastad tid att försöka etablera någon måttstock eftersom du tänker vägra rätta dig efter den.
Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Man kan så klart önska att alla kunde uppföra sig civiliserat men det är inget som man kan reglera bort direkt, inte utan att det luktar fascism och åsiktskontrollering.
Åsiktskontrollering? Lägg av. Vad vi pratar om är personer som skickar PM med oönskat innehåll av sexuell karaktär. Det har för fan ingenting med åsikter att göra.