Citat:
Ursprungligen postat av
T34Panzer
Nej så uppfattade inte jag heller LW. Men -och här riktar jag mig till dig #Rosamund - så får jag återigen känslan att du läser, tolkar, skriver och med viss emfas på att rentvå SD men också att i smyg klanka med på LW.
Klankar inte ner på LW snarare tvärtom. Allt Remark skriver stämmer att hon var social, vänlig, ömsint mor o.s.v. men det utesluter inte en dålig självkänsla. Det är inte ovanligt hos adopterade och de lever ungefär ett sådant liv jag ser på bloggen. Hon gör så mycket, nästan för mycket för allt och alla. Som att hon vill bevisa för sig själv och andra att hon är bra.
Att döma av att hon är mördad låter det troligt att hon faller för fel sorts män.
När det gäller SD så försvarar jag inte honom utan att det faktum att vi dömer för tidigt och korsfäste honom här, han anklagas för oupplösta mord i Sverige sedan han var 18 år, man antar att han med säkerhet är våldsam på grund av att han blivit anmäld för misshandel o.s.v.
Vad är det ni inte fattar i att jag är här diskutera och inte varken försvara eller döma? Lägg ner detta nu med att jag försvarar någon bara för att jag vägrar ta det för sanning att han är mördaren, våldsam ÄN!!