2018-06-03, 13:10
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyzlll
Var en svng till Eriksdalsbadet (sthlm) idag. 250m k och sg ut som minst 50% nyanlnda!! S vi vnde ut mot Vrmd istllet. Kallt som fan men fritt frn gapande invllare☺

Var p Eriksdalsbadet fr ett r sedan. 80% invandrare. Det kndes olustigt faktiskt. Frmmande. Badet har ju frfallit. Trasigt kakel och smuts. Men numera boende i Schweiz s rtt sknt hr.
Citera
2018-06-03, 14:38
Medlem
flygandeflaxs avatar
Sandhammaren i sdra Skne , strnder som r lite ruffigare och vildare naturmssigt p stra sidan av Skne. Dr r det mest naturintresserade svennar som r. Till vissa av dessa strnder mste man vandra lite fr att komma ner till. Hallands vder r ocks kaos-fritt. Ven har de hittat till heller.
Nu vill jag inflika att jag inte krver att strnder ska vara hel-vita. Men jttefamiljen Mohammed r jag grna utan. De tar med sig hela kebabstllet, spelar hg musik, tar ver p ett stt som inte r svenskt. Barnen springer verallt och ungdomarna str i vgen fr andra nr man vill ner och bada, t ex via en stege p bryggan. Grilloset ligger tungt och det r mycket liv. Visst kan svenskar vara stkiga ocks men inte p samma vis. Men som svensk knner man av att detta r t ex ett naturreservat, eller liksom ingen passande strand att ha vrsta grillpartyt p. Det r alltid muslimska familjer som missuppfattar detta, jag har tex aldrig sett nra sydamerikaner anordna en stor asado grillfest p en stenig karg strand
Citera
2018-06-03, 14:59
Medlem
Hur gick det med Norrlands riviera Pite havsbad? Det blev ju ett asylboende fr ver 1000 personer fr en tid sedan, hur ser det ut dr nu?
Citera
2018-06-03, 15:02
Medlem
ShowerStalkers avatar
Kom med uppdateringar! Har du hittat en plats fr endast hrliga svenskar?
Citera
2018-06-03, 16:29
Medlem
Stockholms skrgrd r fortsatt vldigt fin.
Citera
2018-06-03, 16:32
Medlem
Hr i Vsterort (i Stockholm allts) s r Maltesholmsbadet bara att glmma, om du inte vill umgs med 99% araber och negrer dvs. Kanaanbadet r ngot bttre, men ven det r fullt med ckliga babianer. Likas ngbybadet, fast kanske inte riktigt lika mnga invllare.

Solviksbadet har jag inte beskt p lnge (ngon annan som har?), men jag kan tnka mig att svenskarna fortfarande r i majoritet dr. Eller?
Citera
2018-06-03, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allan78
Stockholms skrgrd r fortsatt vldigt fin.

Kan bara instmma!

Firade mitt livs bsta midsommar p Blid fr ett par r sedan. Helt underbart att inte se en endaste blatte p hela helgen!
Citera
2018-06-03, 16:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lydholm
Hr i Vsterort (i Stockholm allts) s r Maltesholmsbadet bara att glmma, om du inte vill umgs med 99% araber och negrer dvs. Kanaanbadet r ngot bttre, men ven det r fullt med ckliga babianer. Likas ngbybadet, fast kanske inte riktigt lika mnga invllare.

Solviksbadet har jag inte beskt p lnge (ngon annan som har?), men jag kan tnka mig att svenskarna fortfarande r i majoritet dr. Eller?

Solviksbadet br vara ganska babbe fritt, eftersom det bor vldig lite socialgrupp 3 i det omrdet.
Citera
2018-06-03, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lydholm
Kan bara instmma!

Firade mitt livs bsta midsommar p Blid fr ett par r sedan. Helt underbart att inte se en endaste blatte p hela helgen!

Blid r fint, dubbla bilfrjor kanske r en bra detalj.
Citera
2018-06-03, 16:41
Medlem
Grilla grisktt och spela hgt schlagermusik.

Det r som vitlk mot vampyrer. Hller dom borta.
Citera
2018-06-03, 16:46
Medlem
apanola IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillastrypar-rens
Grilla grisktt och spela hgt schlagermusik.

Det r som vitlk mot vampyrer. Hller dom borta.

Hrdrock och klassisk musik funkar ocks, vill fanimej inte ha en massa jvla Flchtlinge im Schwimmbad, det ska vara rent och vitt d jag lgar mig i bljorna. Gldjande att hra att Sandhammaren i Skne r fritt frn negrer och araber, hoppas det fortstter att vara s.

Trodde alla flyktingar hade ftt nog av vatten efter sina strapatsfyllda frder ver Medelhavet
Citera
2018-06-03, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsykedeliskaTankar
Fina tips hr inne! Nu vet jag vart jag kan ta alla mina blattevnner till. Ska bli kul att se svennarnas ansikte nr tre bilar med folk frn alla kulturer inuti kommer till erans oberrda badplatser.
S typiskt er blattar att bjuda in er sjlva till stllen dr ni inte r vlkomna. Ska bli kul att se era miner nr svenska folket kr ver sina korrupta politiker, som bjudit hit er, i hst.

Hade ni stannat i utbyte mot kastrering?
Senast redigerad av petzor 2018-06-03 kl. 18:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in