2018-06-02, 12:19
Medlem
gabrielle2s avatar
Det har gått sex år sedan trådens skapare ställde frågan och än har det inte hänt.
Det blev ju heller inte så mycket mer än rosor och blommor fast svenska folket blev utsatt för terrordåd.
Sitter hårt inne för svensken att agera.
Blir antagligen inbördes konflikter mellan invandrargrupper.
Citera
2018-06-02, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Det har gått sex år sedan trådens skapare ställde frågan och än har det inte hänt.
Det blev ju heller inte så mycket mer än rosor och blommor fast svenska folket blev utsatt för terrordåd.
Sitter hårt inne för svensken att agera.
Blir antagligen inbördes konflikter mellan invandrargrupper.

Uppbyggnaden inför spelet har ju bara fortsatt. Som att spela Risk och det enda som skett sedan 2012 är att en massa svarta brickor massivt har byggts upp innanför Sveriges gränser.

Vad som finns är en svag polis, ett tafatt rättsväsende men grovt kriminella små grupper som består av andragenerationens invandrare. De är farliga för alla oss så fort vi ensamma på fel plats springer på dem eller om vi är polis och domare och agerar mot dem.

Ekonomisk kollaps är ingen omöjlighet och en våldsam djungel som följer. Hur/varför blev det krig i Liberia tex? Våldsamt så in i helvete var det och Liberia hade inte ens några invandrargrupper. Mord, våldtäkter, barnsoldater och amputeringar. Fy fan.

Muslimerna i sig kan leda till krig. Man kanske ska studera Thailand och Burma. Varför är muslimerna i stora antal våldsamna i de länderna?

Vad som mycket väl kan leda till stärkt fred istället för fortsatt risktagande och en utveckling mot destabilisering vore att vräka undan PK, stärka yttrandefriheten och svenskarna som sträcker på sig stolta över sig själva.
Senast redigerad av MagnusBengtsen 2018-06-02 kl. 20:42.
Citera
2018-06-02, 22:55
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Uppbyggnaden inför spelet har ju bara fortsatt. Som att spela Risk och det enda som skett sedan 2012 är att en massa svarta brickor massivt har byggts upp innanför Sveriges gränser.

Vad som finns är en svag polis, ett tafatt rättsväsende men grovt kriminella små grupper som består av andragenerationens invandrare. De är farliga för alla oss så fort vi ensamma på fel plats springer på dem eller om vi är polis och domare och agerar mot dem.

Ekonomisk kollaps är ingen omöjlighet och en våldsam djungel som följer. Hur/varför blev det krig i Liberia tex? Våldsamt så in i helvete var det och Liberia hade inte ens några invandrargrupper. Mord, våldtäkter, barnsoldater och amputeringar. Fy fan.

Muslimerna i sig kan leda till krig. Man kanske ska studera Thailand och Burma. Varför är muslimerna i stora antal våldsamna i de länderna?

Vad som mycket väl kan leda till stärkt fred istället för fortsatt risktagande och en utveckling mot destabilisering vore att vräka undan PK, stärka yttrandefriheten och svenskarna som sträcker på sig stolta över sig själva.
Håller med dig till 100 procent i dina sista meningar.
Det är det kriget vi skall föra.
Inte inbördeskrig eftersom jag tror att det är just det de vill ha.
Citera
2018-06-02, 23:01
Medlem
NovaOculuss avatar
Upptrappningen sker alldeles för långsamt. Det behövs rejält kaos och dålig infrastruktur. Svält och resursbrist. Vi behöver även en tändande gnista, att de djävlas med fel samhällsgrupp.
Citera
2018-06-02, 23:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Håller med dig till 100 procent i dina sista meningar.
Det är det kriget vi skall föra.
Inte inbördeskrig eftersom jag tror att det är just det de vill ha.

Då kan vi börja med att tänka på när Karl XII gick mot Moskva. Det var en djäkla tåga i det och det sköttes över förväntan väl. Det var tiotusentals svenskar med vapen i hand som stretade på österut och slog fienden gång på gång. Vi t o m förlorade till slut med den slitna solblekta flaggan i topp. Mona Sahlin är i sammanhanget vara en girig obildad djävel. Hepp!
Citera
2018-06-02, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Upptrappningen sker alldeles för långsamt. Det behövs rejält kaos och dålig infrastruktur. Svält och resursbrist. Vi behöver även en tändande gnista, att de djävlas med fel samhällsgrupp.

Ja. Vill 7-klövern ha krig kan de börja djävlas med invandrarna i de stora förorterna. De har länge djävlats med svenskarna och det har blivit upptrappat och det har inte skett någon större reaktion, om det nu är krig 7-klövern är ute efter. Jag kommer med detta tips för jag skulle vilja se det hända, 7-klöverns återkommande nålstick mot invandrarna.
Citera
2018-06-02, 23:52
Medlem
Kan ingen ställa in en container med vapen i förorten så vi får se på lite action. Det är klart att de stackars mobbade invandrarna måste få försvara sig mot de dumma svenskarna.
Citera
2018-06-02, 23:58
Medlem
Vänta till reaktionerna 9/9 då löwen förklarar valet ogiltigt och /eller Sd blir största parti .
intressanta tider.
Citera
2018-06-03, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reyman66
Vänta till reaktionerna 9/9 då löwen förklarar valet ogiltigt och /eller Sd blir största parti .
intressanta tider.

Vad skulle hända då, menar du? Skulle gemene man plocka fram älgstudsaren?
Citera
2018-06-03, 00:37
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskbuske
Inbördeskrig i Sverige - Hur långt kvar?
Det är ju löjligt som det är nu att vi översvämmas av negrer och araber, och att dom tar över hela städer (Malmö, Södertälje osv).
Men hur långt tror ni det är kvar innan Svenskarna säger helt nej? Efter att det är försent? Eller om bara några år?
Fortsätter det för länge och Svenskarna blir en minoritet i sitt egna land kommer det bli inbördeskrig garanterat. Vad tror ni, hur länge kan det fortsätta? 10-20-50år?
Jag är inte rasistisk, utan undrar bara hur länge ni tror det dröjer?
Samma sak kommer ju säkert hända i andra länder också som har massinvandring. Finland och finnarna verkar vara dom enda som förstått vad som är på väg att hända nu i god tid.
Synpunkter och åsikter?
Igen, håll det snyggt, vill bara hålla det realistiskt här.

Gällande Malmö går det nog jävligt snabbt, med tanke på att det finns idioter här nere som själva åkte över bron och HÄMTADE HIT ipodturism som saknade all form av identifieringsmöjlighet, för sitt pass har man tappat efter resans gång någonstans.....

Jag tror inte ens det går att ordna upp skiten om så ens SD blir största parti..

Det finns folk som "flyr" hit, och som vill slippa allt jävla löske, sen finns det idiotjävlar som plockar hit lösket som vill kriga, för att man vill känna sig så jävla viktig och få lite bekräftelse o ryggdunkar..
Uppenbarligen verkar det finns mycket att skapa konflikt över i detta landet, så frågan är inte om, utan NÄR..
Citera
2018-06-03, 01:00
Bannlyst
Hallå!

Tänkte slänga in ett inlägg här. Det värsta som jag lägger märke till. Som jag undrar hur många tänker. Man måste se det här i ett övergripande perspektiv. För allting handlar om i grunden vilket samhälle vi alla vill ha. Dom flesta personer vill leva tryggt. Inte vara rädd för bli skjuten på en gata eller bli utsatt för våldtäkt. Det som är utmaningen i Sverige idag enligt mig. Utifrån vad jag ser. Det finns många invandrare som vill väl försörja sig, göra nånting för det svenska samhället. Däremot utöver det som många ser, det som krockar är värderingar grupp tillhörighet. t. ex islamisk eller väldigt patriotiska exempelvis irakier somalier är i en grupp, isolerar sig från det svenska är inte bra. Om vi nu vill skapa en så bra värld som möjligt, måste vi se det från ett globalt perspektiv. Antingen tror vi på det här samhället eller inte. I det i bejakande så är det svårt idag lita på varandra. Det är väldigt svårt. Exempelvis media politiker journalister. Där så är det en spricka i det svenska samhället. Jag tror man måste fråga alla som är på allvar svenska medborgare, är det de här samhället du vill ha på 10-20 års sikt. Är det en värld som är bra leva i. Är det någonting som är jobbigt? Många tror jag idag tänker på det här. Inte på allvar vågar ge ett klart tydligt svar. Jag vill se sanningen. Det finns en politik som gynnar samhället. Sedan finns det de som inte skall finnas nångång mer på denna planeten det är höger eller vänster politk. Den åskådningen måste läggas åt sidan. Den förvirrar vilseleder folk.

Ny politk för en ny tid ! ! !
Citera
2018-06-03, 01:28
Medlem
Alla verkar totalt förvirrade i denna tråd. Huvudsakligen är det vita etniska svenskar mot invandrare mörka muslimska araber av sunnityp. Svårt att fatta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in