Citat:
Ursprungligen postat av
Lee Sterling
Är det tillåtet att posta en bild här i tråden för att få hjälp av användares ögon och erfarenhet för att luska ut innehållet i mina Lyrica?
Eller måste jag lägga den i "identifiera mina piller tråden" ?
Kan försöka förklara, kapslarna är svenska, (Pfizer PGN 300) ni vet.
Men när jag öppnade ett par kapslar så märkte jag att innehållet skiftade mellan 2 olika sorters pulversorter.... en som består i princip av pytte pytte små kristaller. Jag misstänker denna vara den som EJ är äkta apotek lyrica.
Den andra konsistensen är mer att det kladdar ihop, mer som ett puder fast ändå kristallint... lite svårare att förklara. Lättare om jag fick lov att posta fotot.
Någon kanske kan hjälpa mig lite, vad låter pulvrena som i era öron vill veta om vi tänker likadant.
Tack på förhand!
Behövs nog inga bilder tror de flesta vet vad du pratar om men är det en förpackning från apoteket som innehåller olika sorters pulver vore det ju intressant.
Bara för att det står Pfizer betyder inte att det är "äkta", man köper helt enkelt tryckta tomma kapslar och fyller med vilken skit man vill.
Det du beskriver låter precis som det varit de senaste åren,
Pregabalin från apoteket och en del på tex FS har den "mjöliga" varianten, säkert bindemedel osv och svårare att blanda ut i kaffe.
Pregabalin från random på FS tex kan även vara den mer kristalliserade varianten, inte lika mjölig och löser sig direkt i kaffet tex.