Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-06-02, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Vågar inte säga att du har fel, men tror du verkligen att Özz Nujen skulle vilja/våga stötta Virtanen? För det vore ju från hans sida att offentligt misstro Cissi Wallin och därmed skulle ju ÖN förlora massa kvinnliga sympatisörer (kvinnlig publik).

Men du har rätt i sak: ÖN sitter i en rävsax visavi UG. Det är rätt åt honom, där kan han gärna få sitta.

Med sitt track-record som ÖN har så kan man mycket väl tänka sig att hen gör bort sig ytterligare
-- Undrar om det nu blir en invigning av Tingstäde ?
Vilka bjuder han dit nu då ?
Eller bränner hen pengarna på något annat tro ?
Citera
2018-06-02, 08:03
Medlem
Özz inbjuden till o spela företagsgolf. Drottningholms golf klubb. Måndag den 4e. Iaf enl Pettersson blogg. Ett event m humor.....
Citera
2018-06-02, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karl12e
Özz inbjuden till o spela företagsgolf. Drottningholms golf klubb. Måndag den 4e. Iaf enl Pettersson blogg. Ett event m humor.....

Stort tack för tipset och välkommen till tråden!

Här länk till Petterssons blogg ang Özz Nujen som golfare: https://petterssonsblogg.se/2018/06/02/ozz-nujen-spelar-golf-humorgolf/

Så här inleder Pettersson artikeln:

<INRIKES. På måndag den 4 juni deltar Özz Nujen i Humorgolfen på Drottningholms GK – som spelande kändis. Tillsammans med tre andra spelare bildar han ett lag som tävlar. Dessa tre är oftast ett företag som köper in sig i tävlingen för att ha kul och bidra till Viggo Foundation som arbetar för barn i behov (ADHD, autism, asperger) och deras möjlighet att idrotta.>

Jag månar verkligen om barn med särskilda behov, inte minst eftersom det finns i familjen, men jag undrar samtidigt hur ansvariga för anrika Drottningholms GK tänkte när de bjöd in Özz Nujen.
Özz Nujen?!

För dem som kanske önskar ta direktkontakt och fråga Kungliga[sic!] Drottningholms GK hur de kunde ta in Özz Nujen, så lägger jag in kontaktuppgifter här nedan:

Kontakt. Reception: 08-759 00 85. Email: reception@kdrgk.se. Kansli/Ekonomi: 08-759 03 11. Annika Lundborg Email: info@kdrgk.se
Citera
2018-06-02, 08:53
Medlem
Citat:
Stort tack för tipset och välkommen till tråden!

Här länk till Petterssons blogg ang Özz Nujen som golfare: https://petterssonsblogg.se/2018/06/02/ozz-nujen-spelar-golf-humorgolf/

Så här inleder Pettersson artikeln:

<INRIKES. På måndag den 4 juni deltar Özz Nujen i Humorgolfen på Drottningholms GK – som spelande kändis. Tillsammans med tre andra spelare bildar han ett lag som tävlar. Dessa tre är oftast ett företag som köper in sig i tävlingen för att ha kul och bidra till Viggo Foundation som arbetar för barn i behov (ADHD, autism, asperger) och deras möjlighet att idrotta.>

Jag månar verkligen om barn med särskilda behov, inte minst eftersom det finns i familjen, men jag undrar samtidigt hur ansvariga för anrika Drottningholms GK tänkte när de bjöd in Özz Nujen.
Özz Nujen?!

För dem som kanske önskar ta direktkontakt och fråga Kungliga[sic!] Drottningholms GK hur de kunde ta in Özz Nujen, så lägger jag in kontaktuppgifter här nedan:

Kontakt. Reception: 08-759 00 85. Email: reception@kdrgk.se. Kansli/Ekonomi: 08-759 03 11. Annika Lundborg Email: info@kdrgk.se

Fy fan.
Tack för kontaktinfo
Drog iväg ett mail genast: ”Är det riktigt att Özz ska vara med i ett event hos er den 4:e?
Hur tänker ni isåfall, jag menar med tanke på allt han är misstänkt för?”

Hoppas många gör detsamma.
Citera
2018-06-02, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VlaadDracuu
Fy fan.
Tack för kontaktinfo
Drog iväg ett mail genast: ”Är det riktigt att Özz ska vara med i ett event hos er den 4:e?

Tack själv för att du ställde golfklubben ett par högst relevanta frågor!

En [golf]klubb som tillåts ha prefixet "Kungliga" har ett stort ansvar för att fatta kloka och genomtänkta beslut eftersom misstag oundvikligen spiller över på hovet. Jag hävdar att detta med att bjuda in Özz Nujen är ett sådant misstag!

Kanske vore intressant att höra vad Margareta Thorgren har att säga? Hon är sedan fyra år Kungens och Drottningens informationschef. Vill verkligen HMK riskera att olyckligtvis bli associerad med en terroristfinansiär?

Fast ännu mer närliggande är ju att ställa den frågan direkt till Kungliga Drottningholms GK.
(Kontaktuppgifterna postade i inlägg ovan)
Senast redigerad av Carinah78 2018-06-02 kl. 09:24.
Citera
2018-06-02, 09:45
Medlem
Citat:
Tack själv för att du ställde golfklubben ett par högst relevanta frågor!

En [golf]klubb som tillåts ha prefixet "Kungliga" har ett stort ansvar för att fatta kloka och genomtänkta beslut eftersom misstag oundvikligen spiller över på hovet. Jag hävdar att detta med att bjuda in Özz Nujen är ett sådant misstag!

Kanske vore intressant att höra vad Margareta Thorgren har att säga? Hon är sedan fyra år Kungens och Drottningens informationschef. Vill verkligen HMK riskera att olyckligtvis bli associerad med en terroristfinansiär?

Fast ännu mer närliggande är ju att ställa den frågan direkt till Kungliga Drottningholms GK.
(Kontaktuppgifterna postade i inlägg ovan)
I nöden prövas vännen. Kanske nämnde HMK vill sträcka ut en hjälpande hand?
Citera
2018-06-02, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Externalist
I nöden prövas vännen. Kanske nämnde HMK vill sträcka ut en hjälpande hand?

Nu var du lite otydlig tycker jag.
Menar du (1) att vår monark, HMK, skulle vilja hjälpa oss, vi som värnar ett terroristfritt Sverige, att be Drottningholms GK att omgående avboka Özz Nujen? Bra i så fall, mycket bra!

Eller (hemska tanke!), menar du (2) att HMK skall försöka utöva inflytande över SKV, EBM, Polisen och Säpo för att be dem se mellan fingrarna när det gäller hela Nujen-klanen?

Det finns en indirekt koppling. Den stavas Anne Ramberg, advokatsamfundets sekreterare. Hon är en stark anhängare av HMK och dennes fru, och hon försvarar kungahuset i vått och torrt. Men hon är också den som skall titta på ärendet med advokatkollegan Debbie Nujen, storasyster till Özz Nujen och numera känd som asylantutnyttjare (svartarbeten) och terroristfinansiär. För detta sitt agerande är Debbie Nujen anmäld till Samfundet, men utredningen tycks gå extremt långsamt..
Frågan är om den ens har kommit igång?
Senast redigerad av Carinah78 2018-06-02 kl. 10:50.
Citera
2018-06-02, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VlaadDracuu
Fy fan.
Tack för kontaktinfo

Mail skickat.... 😎
Citera
2018-06-02, 11:16
Medlem
Citat:
Nu var du lite otydlig tycker jag.
Menar du (1) att vår monark, HMK, skulle vilja hjälpa oss, vi som värnar ett terroristfritt Sverige, att be Drottningholms GK att omgående avboka Özz Nujen? Bra i så fall, mycket bra!

Eller (hemska tanke!), menar du (2) att HMK skall försöka utöva inflytande över SKV, EBM, Polisen och Säpo för att be dem se mellan fingrarna när det gäller hela Nujen-klanen?

Det finns en indirekt koppling. Den stavas Anne Ramberg, advokatsamfundets sekreterare. Hon är en stark anhängare av HMK och dennes fru, och hon försvarar kungahuset i vått och torrt. Men hon är också den som skall titta på ärendet med advokatkollegan Debbie Nujen, storasyster till Özz Nujen och numera känd som asylantutnyttjare (svartarbeten) och terroristfinansiär. För detta sitt agerande är Debbie Nujen anmäld till Samfundet, men utredningen tycks gå extremt långsamt..
Frågan är om den ens har kommit igång?
Jag kan tänka mig att Özz & denne HMK på något sätt är polare bakom kulisserna, kanske genom gemensamma bekanta, vilket skulle kunna förklara hur Özz uppträtt i stursk förvissning om att han kommer åtnjuta beskydd om det verkligen kniper.

Jag påminner om att ännu inget framkommit som tyder på att Nujens sponsring av Akilov är på väg att undersökas.
Citera
2018-06-02, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Externalist
Jag kan tänka mig att Özz & denne HMK på något sätt är polare bakom kulisserna, kanske genom gemensamma bekanta, vilket skulle kunna förklara hur Özz uppträtt i stursk förvissning om att han kommer åtnjuta beskydd om det verkligen kniper.

Jag påminner om att ännu inget framkommit som tyder på att Nujens sponsring av Akilov är på väg att undersökas.

Ja, när det gäller ÖN och hans sturskhet (adekvat beskrivning), så kan man få känslan av att han åtnjuter beskydd. Eller åtminstone att han tror att han åtnjuter beskydd.

Snart är det dags för Almedalen. Mindre än en månad kvar. Hörde att NMR fått tillstånd att samlas. Det skall väl inte behöva bli så att NMR blir de enda att ställa frågan om varför inte grova skattebrott (Nujens) eller terroristfinansierng (Nujens) utreds i Sverige?

PS: Även jag tog mitt ansvar för nationens framtid och säkerhet och mailade därför till Drottningholms GK och frågade varför Özz Nujen är tänkt att få glassa omkring på banorna på måndag.
Citera
2018-06-02, 12:28
Medlem
Det står ju var en och fritt att besöka Drottningsholms GK och följa de olika bollarna och se hur spelet och går och kanske särskilt följa Nujens boll. Allemansrätten gäller och en behaglig promenad på cirka en mil i fin miljö en måndag kanske inte går av för hackor.

Ta med sig ett par pilsner och några mackor i en ryggsäck.

Undra vilket företag som får spela med Özz?
Senast redigerad av Midsommardagen 2018-06-02 kl. 12:31.
Citera
2018-06-02, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommardagen
Det står ju var en och fritt att besöka Drottningsholms GK och följa de olika bollarna och se hur spelet och går och kanske särskilt följa Nujens boll. Allemansrätten gäller och en behaglig promenad på cirka en mil i fin miljö en måndag kanske inte går av för hackor.

Ta med sig ett par pilsner och några mackor i en ryggsäck.

Undra vilket företag som får spela med Özz?

Vad är det där för en defaitistisk inställning?!
Skall vi inte sätta alla klutar till för att stoppa Özz Nujen från att besudla de kungliga banorna -och anorna..?
Här får vi alla hjälpas åt.

I Nationens intresse
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in