Bra uppgradering med Salétros ut och Larsson in men allra främst en uppgradering mot Blomberg. Salétros har gjort en väldigt fin vår dock och man känner ändå stolthet när vi säljer en egen produkt utomlands.
Jag måste säga att jag såg potentialen hos honom 2013 när han gjorde sina debutmatcher i Allsvenskan och under 2015, när vi spelade för guldet, gjorde han det magnifikt när han fick chansen bakom Ofori och Etuhu. Kände dock att hans potential och framtid försvann lite i och med att han förpassades till vänstervingen under 2016 och när han skeppades till Ungern trodde man ju att det var finito. Har dock, som sagt, steppat upp som fan och varit en av våra bättre spelare så känns surt att vi inte får så mycket pengar för honom samt att en spelare som faktiskt gjort ganska många åt i klubben lämnar. Efter Karlsson måste han vara den som varit längst i klubben, exkluderat Goitom var utomlands 2016.
Anton är ett framtida kaptensmaterial i AIK.
Sedan kan man ju i smyg alltid hoppas på att han gör en Bahoui/Milosevic-liknande utlandskarriär och kommer tillbaka gratis om någon säsong.
Sebastian Larsson fin värvning även på fasta situationer där vi varit sämst i Allsvenskan hittills.
Senast redigerad av Eldarn. 2018-06-01 kl. 19:27.
Sebastian Larsson fin värvning även på fasta situationer där vi varit sämst i Allsvenskan hittills.
Har du några siffror som styrker det? Det kan omöjligt finnas någon som varit sämre än MFF i den kategorin. Fan vet om vi haft en hörna som passerat första försvararen i år.
Har du några siffror som styrker det? Det kan omöjligt finnas någon som varit sämre än MFF i den kategorin. Fan vet om vi haft en hörna som passerat första försvararen i år.
Nu tycker jag du är elak. Vi har haft massor av hörnor som också gått till inkast.
Nu tycker jag du är elak. Vi har haft massor av hörnor som också gått till inkast.
Så är det kanske. Känslan är att 95% av våra hörnor fastnat på första försvararen och resulterat i farliga kontringar. 5% har skickats ut till ny hörna av första försvararen.