2018-06-02, 10:48
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Trodde verkligen inte på att AC skulle återvända, men riktigt fin förstärkning om så sker.

Om så sker, vem får spela på de två innermitt?
Citera
2018-06-02, 10:49
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Om så sker, vem får spela på de två innermitt?
Christiansen-Bachirou om man tvunget ska hålla fast vid enbart två centrala mittfältare.
Citera
2018-06-02, 11:15
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Christiansen-Bachirou om man tvunget ska hålla fast vid enbart två centrala mittfältare.

Vilken spelformation tänker du dig? 3-5-2 eller 4-3-3? Har du någon annan som du föredrar?
Citera
2018-06-02, 11:52
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Vilken spelformation tänker du dig? 3-5-2 eller 4-3-3? Har du någon annan som du föredrar?
Jag menar bara att det vore korkat att bänka någon av AC eller Bachirou.
Citera
2018-06-02, 13:26
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Jag menar bara att det vore korkat att bänka någon av AC eller Bachirou.

Jag håller med dig. Ett plus är ju att Lewicki kan hoppa in i försvaret eftersom de är ju skadebenägna eller blir avstängda.
Citera
2018-06-03, 09:15
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Önskan eller något du hört?

Wiman:
Men det råder inga tvivel om att han vill spela fotboll och säkert har fått huvudbry att för andra gången hamna i den här sitsen. Det var ju samma sak i Italien.
Med långt kontrakt i Belgien, trodde jag inte en återkomst ens skulle diskuteras redan nu. Men jag känner mig inte helt säker. En utlåning är ju ett alternativ, MFF måste ju helt uppenbart göra något på positionen.
Och faktiskt är det så att jag fått en indikation som pekar mot att det i alla fall förs en dialog mellan MFF och dansken och hans agent. Men att det i slutändan handlar om ekonomi, det skulle inte bli en billig affär för MFF. Men det kanske blir dyrare att säga nej?

Minns inte var jag läste om Molins dock...

Hyfsade chanser till ett lyft i MFF hade det blivit iaf!
Citera
2018-06-03, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
AC på väg him. Fy fan vad bra ifall detta stämmer.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/oRQbna/avslojar-parterna-overens-om-overgang

Vill han verkligen spela i ett bottenlag?
Citera
2018-06-04, 12:29
Medlem
Hur trovärdiga är Sky i Sillytider?

Sky Sports Newsunderstands Graham Potterwill be confirmed as theSwansea manger in the next 24 hours.

Former Hamilton manager Billy Reid, who has worked with Potter at Ostersunds, is expected to become his assistant along with performance analyst Kyle Macaulay.

http://www.skysports.com/transfer-centre
Citera
2018-06-04, 16:58
Medlem
http://ostersundsfk.se/graham-potter-lamnar-ostersunds-fk/

Där rök hela tränar teamet för ÖFK.

Om de förlorar 1/2 nyckelspelare i sommar med blir jag lagom förvånad om de lyckas komma tillbaka snabbt.

Ska bli intressant att se vem som ersätter
Citera
2018-06-04, 17:55
Medlem
Jahopp, undrar hur många av de 5000 "öfkare" som var i London som kommer stötta Östersund nu när de kommer återgå till att vara ett noname i svensk fotboll. Ett dussin?
Citera
2018-06-04, 18:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
http://ostersundsfk.se/graham-potter-lamnar-ostersunds-fk/

Där rök hela tränar teamet för ÖFK.

Om de förlorar 1/2 nyckelspelare i sommar med blir jag lagom förvånad om de lyckas komma tillbaka snabbt.

Ska bli intressant att se vem som ersätter

Målsättningen att vinna Champions League nästa år känns nästan omöjlig nu......

Det var ju en del rykten om att Potter ville ha med sig både Sema och Ghoddos. Stämmer det lär ÖFK inte ta mycket poäng under hösten.
Citera
2018-06-04, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Målsättningen att vinna Champions League nästa år känns nästan omöjlig nu......

Det var ju en del rykten om att Potter ville ha med sig både Sema och Ghoddos. Stämmer det lär ÖFK inte ta mycket poäng under hösten.
Det är en rejäl smäll, men inte oväntad någon plan lär det ha. Hur mkt kan Östersund tänkas ha i "Sillybudget".

Jag tror inte rasar ihop men de kan nog få tufft att hamna på övre. Hoppas de ersätter med ett tränarteam med "en idé", hellre än en Swärd.

För att öka underhållningen i dokusåpan allsvenskan vore det kul med Hamrén, men den personliga insatsen för scarfen hade varit skyhög.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in