Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Menar du att Trump aldrig sa att mötet inte skulle bli av? Eller pratar du om något helt annat än vi andra gör?
För dom som inte hänger med så lätt i svängarna, så håller dom bara på att "taunta" MSM. Att förlöjliga MSM är en av strategierna, folk är ju så förbannat uppblåsta, samt så råder det stor brist på kritiskt tänkande, kanske tänkande överhuvud--taget. Du har ju en del (kritiskt-tänkande), kanske lite för mycket, vad vet jag, balansera mellan olika -heter är ju ofta en sund linje. Oavsett, så var det jag nyss sa bara syftat till att vara konstruktiva tips, jag driver inte (så ofta) med massa person attacker.
Jag har sagt tidigare att Trump och Kim redan har möts, i novermber förra året i the forbidden city, av symboliska årsaker. Allt som händer framåt ..även det att mötes platsen ändras är spel för "idioter". Under tiden så går andra saker mycket fort, som igår, när Italien blev frigjort, snart ryker Spanien ..å bam bam bam så faller dom alla fort ..Sverige är inget undantag, jag har redan hört massa om vilket öde som väntar Wallenbergarna och deras kumpaner..vilka ni säkert kan gissa er till vilka det är.
Jag förstår att det är mycket som händer nu och att det kan vara svårt att hånga med, men att stå å ropa 'fake' över Q, är bara en klar inikation på att man inte är tillräkligt "slipad".
För någon som har tagit svängarna med sig själv och å sökt lite här å lite där å läst lite mellan raderna så blir såndana påståenden nu lite väl "bakom vagnen". Nånstans i allt detta borde man ju ha tänkt tanken, vad händer med mig och dem runt mig om detta är sant..vilket det är..men det måste man ju komma fram till..själv. Var snälla mot varandra nu och sen, det är det viktiga, men straffa dom som gjort ER stor orätt.