Citat:
Ursprungligen postat av
Pussyking
Det är märkligt hur intelligent du verkar vara när du letar upp olika fakta som ska bevisa din tes om att vi alla är idioter som tror på diverse teorier, och samtidigt aldrig lyckas begripa enkla resonemang.
Det är skadeglädjen i att Trump eventuellt kommer att misslyckas som lyser igenom. Har du fler frågor på detta enkla påstående eller kan vi gå vidare nu?
Ja jag har fler frågor eftersom jag inte alls håller men - var har du sett denna skadeglädje? Är det något du själv tolkar in eller är det uppenbart i alla större media som du försökte påskina? Jag tycker nämligen precis tvärtom - när Kim började krångla verkade media inte alls särskilt benägna att antyda att det nog inte skulle bli något möte eller att loppet skulle vara kört.. Det var först när Trump senare gick ut och avblåstemötet som media skrev att det verkligen inte skulle bli något - men inte ens då kastade de in handduken helt utan antydde att det kanske kunde bli ett möte vid ett senare tillfälle ändå.
Svensk media kanske vi kan lämna åt sidan denna gång för där kan jag gott hålla med dig om att de verkade skadeglada, men det lär väl varken Q, Trump eller Kim bry sig ett skit om...
Det är alltså inte ditt resonemang jag inte förstår, det är vad du bygger det på som jag tycker är lövtunt.
EDIT - signaturen censuria skrev nyligen att "MSM skriver knappt några anti-Trump artiklar längre" - jag är benägen att hålla med om att det åtminstone märkts en klar skillnad.
(FB) Anonym användare "Q" /pol/ hintar om massiv Deep State-upprensning i USA #TheStorm