Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-01, 07:12
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Dulny ägnade sig åt huliganism när han gav sig på kvinnan med KARMA-plakatet och slet det ur hennes händer.

AfS stöttade kanske inte det, men de lät honom hållas. Dålig reklam för AfS. De vinner inga röster på att förknippas med den sortens aktiviteter.
Jag hoppas och tror att AfS stöttade det. Ahls min är talande. Dulny gjorde inget fel, och att redan i början av AfS torgmötesäventyr markera att vänsterterrorister inte är välkomna är viktigt och rätt.
Citera
2018-06-01, 07:18
Medlem
Citat:
Instämmer. Dulny har radikaliserats efter det att han lämnade SD, kanske redan innan, och umgås nu med allsköns brunhöger.

AfS gör klokt i att klippa den bruna svans som nu hänger efter dem om de ska ha någon chans att locka till sig fler väljare.

Ja, och sen gör de klokt i att förneka svenskarnas existens och slopa det här med Swexit och återvandring...

William Hahne är enligt egen utsago polare med "The Golden One" så det kommer nog inte bli massa avståndstagande hit och dit. AfS står för AfS och alla andra får stå för sina åsikter och vara det de är bäst de vill.
Citera
2018-06-01, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .SMOrcimus.PriME
Verkar för det mesta vara vänster-mäniskor och andra anti-afs personer som tycker det är dålig reklam.

Du kanske missade att nästan alla åskådare applåderade när Dulny slet ner plakatet?

Något man även inte såg på videon var hur hon först stod placerad precis brevid brukorna och höll upp plakatet precis bakom.

Hur som helst, bra gjort av honom. Det är dags att vi nationalister vågar ta tillbaka initiativet och utan att ursäkta oss ta bort störelse moment. Precis som hade hänt om det var en nationalist på ett kommunist möte som störde.

Vi kan inte längre spela efter den regelboken när den är riggad mot oss och vänstern spelar efter en helt annan som gagnar deras syften.

Se på hur Ulven blev nedslagen och sparkad i huvudet av SAC-anhängare när han låg på marken, för att han stod en bit bort med en Franco-tröja. Detta har inte fördömts av S eller V, Mp eller F!

Tvärtom så hyllar folk i deras nätmiljöer att han fick stryk.
Citera
2018-06-01, 07:31
Medlem
IPAD-SWEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Jag hoppas och tror att AfS stöttade det. Ahls min är talande. Dulny gjorde inget fel, och att redan i början av AfS torgmötesäventyr markera att vänsterterrorister inte är välkomna är viktigt och rätt.
Dulny satte tonen. Alla fick en självförtroendeboost. ”Vi tar ingen skit. Överhuvudtaget. Mycket inspirerande”, enligt Erik Berglund i Den Kokta Grodan #102.
Kasselstrand lika positiv. Inget avståndstagande där heller.
Citera
2018-06-01, 07:42
Medlem
arbetets avatar
-1,6% för 'övriga' i senaste Inizio. Hur ska man tolka det?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/dd828A/ny-kalldusch-for-stefan-lofven--bottennapp-i-inizio
Citera
2018-06-01, 07:50
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IPAD-SWE
Dulny satte tonen. Alla fick en självförtroendeboost. ”Vi tar ingen skit. Överhuvudtaget. Mycket inspirerande”, enligt Erik Berglund i Den Kokta Grodan #102.
Kasselstrand lika positiv. Inget avståndstagande där heller.
Mycket bra!
Citera
2018-06-01, 07:56
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Dessutom borde polisen ha plockat bort henne direkt, hon försökte störa ett tillståndsgivet torgmöte.
Citera
2018-06-01, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
-1,6% för 'övriga' i senaste Inizio. Hur ska man tolka det?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/dd828A/ny-kalldusch-for-stefan-lofven--bottennapp-i-inizio

Att AFS folket inte låter sig rekryteras till horans institut men också att feministerna och PP och MED har minskat.
Citera
2018-06-01, 08:35
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Ja, och sen gör de klokt i att förneka svenskarnas existens och slopa det här med Swexit och återvandring...

Ingen här har förnekat svenskarnas existens. Men AfS kunde vara tydligare om vem de räknar som svensk. Det går för övrigt utmärkt att driva politiska frågor utan att frottera sig med brunhögern.
Senast redigerad av Regulus 2018-06-01 kl. 08:41.
Citera
2018-06-01, 08:38
Medlem
Reguluss avatar
Citat:

På vilket sätt är det terrorism att bära på ett litet plakat där det står KARMA IS A BITCH?
Citera
2018-06-01, 08:45
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KokaGroda
Så om du tror att det lönar sig - varför slår du inte till folk runt omkring dig? Det skulle väl tvinga dem att gilla dig och lajka dig på Facebook - eller? Funkar säkert...
Nej, Afa etc har inte lyckats. Visst har de skrämt en del människor, visst är det för djävligt att de klarar sig undan med slappa böter om de avslöjas, att de lagligt får bygga upp register på meningsmotståndare, och visst föder det hämndkänslor om man drabbas - jag håller med dig till 100% - men har det lett till att dessa människor också skrämts till att rösta på vänsterpartier? Nääää, det har det bevisligen inte gjort för då skulle t ex V varit betydligt större än de är idag...
Varför tror du SD:s tiggerikampanj i en tunnelbanestation för några år sedan var så framgångsrik (och smart)? SD fick ut sitt budskap till hela Sverige för en spottstyver just tack vare våldsvänstern gick bananas och rev ner allt och stökade till det i största allmänhet. Det var tack vare våldet från vänsterfolket som SD fick sympatierna - jag vill påstå att den dumma men våldsamma vänstern hjälpte SD att växa. Gud, vad SD-folket måste ha skrattat då folk gick till deras röstbank

Jag är inte skitnödig, och jag är inte ett dugg tacksam för att någon tar bort fokus från vad Kasselstrand vill förmedla. Jag avskyr dumma översittare som Dulny som agerar kontraproduktivt.

Det handlar om att vänstern systematiskt använder sig av lagvidriga metoder och att systemet gör ytterst lite för att stävja det. Nog förstår du väl det? Jag tror inte för ett ögonblick att din fromma attityd gentemot rödgardister är förhärskande ens bland SDare. Och att markera mot våldsvänstern tycktes inte impopulärt alls när AfS hade torgmöte.
Citera
2018-06-01, 08:57
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
På vilket sätt är det terrorism att bära på ett litet plakat där det står KARMA IS A BITCH?
Och vem fan har sagt att just det är terrorism? Sluta tro att ditt ordvrängeri kommer nånstans. AFA är en terroristorganisation. AFA-iter är terrorister. Allt alla AFA-iter gör hela tiden är inte terrorism.

Dulny markerade att vänsterterrorister inte är välkomna. Punkt.
Senast redigerad av baggebo1 2018-06-01 kl. 09:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in