Citat:
Ursprungligen postat av
Adde1234
Men att en spelare som Engvall inte har kommit upp i nivå kan ju även vara en tränarfråga. Vi kom trea med honom som striker förra året, bevisligen har han ju kvaliteer.
Må hända att Ohlsson ser bättre ut spelmässigt men 0 poäng på nio starter kan ju inte ge honom ett godkänt betyg än så länge.
Resten av det du skrev köper jag då du säkerligen har betydligt bättre koll än vad jag har.
Jag skrev ju att Engvall dansade en vår i DIF samt en kortare period hos oss. På rak arm kan jag bara nämna en enda briljant match hos oss och det var AIK borta 15. Fast den är ju också egentligen bara fastnaglad för målen, jag kan inte minnas (utan att se om den) hur bra han var i övrigt då.
Det är MÄNGDER med spelare som gjort en bra kortare period i karriären, Engvall är just nu en sådan. Sedan att han givetvis KAN explodera längre fram är ett faktum men jag har svårt att se det.
Godkänt för Ohlsson poängmässigt är ju en annan fråga än den vi först diskuterade. 0 poäng är givetvis inte bra men vi diskuterade om han hade gått framåt som spelare hos oss sen ifjol vilket han ju har.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pensionsraddare
Dagens bästa nyhet: En av Sveriges sämsta domare, Jonas Eriksson slutar. Mer överskattad sopa får man leta efter. Skrattretande att tönten anser att han borde fått döma VM

Noll självinsikt.
Nu ska bara Al-Hakim och några fler sopor lägga ner så blir det bra

Al-Hakim och Strömbergssönerna var ju domare många ansåg vara bra och spännande när dom kom fram men sedan dog det ut helt och dom har haft en motsatt kurva prestationsmässigt.
Jag kan inte säga att det finns någon domare jag idag föredrar att ha på våra matcher dock.
Värst var dock Rune Larsson, minns mycket väl att vi när vi inför en bortamatch mot nåt sthlmslag lotsades av snuten runt hela staden och när vi kom till Bandhagen ville ut ur bussarna för att bränna ner hela skiten just för att den usle Larsson var hemmahörande där då.
Värsta domarna överhuvudtaget jag än idag inte förlåter och jag inte gråter när dom får ståplats på botten av valfri sjö är ju dock Charles Richmond och David Elleray...