Citat:
Ursprungligen postat av
glendale
Ja, jag har också tänkt så. Om han är oskyldig har detta forumet i princip förstört hans liv.
Skrämmande faktiskt.
Personligen tror jag inte han är oskyldig.
Jag tror att han är oskyldig, jag har oerhört svårt att få in i huvudet att han skulle kunna gjort något sådant här.
Om han nu mot förmodan skulle vara kapabel till något sådant här borde tanken på vad detta skulle göra mot barnen och H göra att han tänkte om. Om deras relation (med LW), vilken nivå den nu varit på, har pågått så länge och under en ganska lång tid varit infekterad lär han ha hunnit tänkt alla möjliga tankar om olika scenarion. Har svårt att se att han skulle hamna i ett läge där han kan bli inspärrad på livstid.
Om jag har fel och det är han som är skyldig kommer världen att kännas väldigt mycket tyngre och osäkrare. Han skulle i så fall helt ha flugit under radarn, vad ska då de i omgivningen jag tycker är knepiga/lynniga/skumma mm vara kapabla till?
Jäklar vad jag har mått dåligt av det här även fast det sker ett steg ifrån den närmaste bekantskapskretsen. Allt är otroligt tragiskt, två enligt mig väldigt levande människor tillintetgörs på olika sätt, en blir mördad och en annan kan kanske vara en mördare alternativt få sitt liv slaget i spillror av omgivningens misstankar. Dessutom alla barn och närstående, fy f-n säger jag!