Citat:
Ursprungligen postat av
Pad
Återigen, med risk för att verka tråkig, skulle du kunna hosta upp lite bevismaterial också? Varför skulle man ta ditt inlägg mer seriöst än de som påstod att Palme åkte för att få elchocker på det sjukhem där hans mor behandlades?
-------------------------
Näe, inte är du tråkig, men v.g läs följande;
http://palmemordet.eu/palmemordet/mordaren/
Det står om jag minns rätt att han skulle förevisa sin .357:a först -92, stämmer inte ö.h.t, suck, alla .357

r plockades in för ballistisk kontroll redan under 1986, den som skötte dessa tester hette Sonny Björk, Rotelchef på Tekniska avdelningen
I dansk media går mycket lättare att finna saker på datorn (Jeg leder efter dansk). - Den förening denne person tillhörde hette APK och Holmér, utöver att han lät hämta in alla S&W ansåg att det var den klubben d.v.s APK (akademiska pistolklubben) samt Magnumsällskapet som med all sannolikhet utfört mordet, dessvärre hade Polismyndigheten fel, det finns mig veterligt tre andra märken på revolvrar som ger likadan bommar och räffling.
Denne Christer har i själva verket sålt det till en riktig Palmehatare, (de som anlände först till B-banan brukade sätt upp nidbilder av Palme som de sedan sköt med, hur kan jag känna till det? Elementärt, känner en polis i Stockholm) har läst att de höll till i Stockholm vid Kaknäs och de sköt visst på B-banan. I dansk press har det även framkommit att det rörde sig om optioner han förlorade sina pengar på.
Vad som däremot är högintressant att denne gubbe alltjämt är i livet, han är bl.a med i Timmermansorden och har utav dem erhållit en bostad i Gamla stan ..., där han med dahlia alltjämt bor ...