Citat:
Ursprungligen postat av
Filttoffla
Vad f-n, skitsnack så vitt jag vet. Vet att han jobbat på:
Oxygen och var omtyckt.
Apoteket AB och var omtyckt och känd som idéspruta
Därefter är det olika jobb som mättekniker eller något sådant och jag har aldrig hört något om att han skulle fått sparken trots att jag känner ett antal som umgåtts och umgås med honom. JG som ni nämner känns som någon jag skulle våga lämna mina barn med.
Att man skulle se på hans ögon (SD) att han är psykopat som jag uppfattar det att flera har skrivit är bara skitsnack. Jag har pratat med flera som känner honom mycket bättre än vad jag gör de senaste dagarna och alla är helt chockade. Utan anser att det är en social, flirtig typ som inte har något ont i sig. F-n vad fel det kan visa sig att vi har även om jag hoppas att något annat kommer ut av detta.
Dykbloggen är bara jargong, det var hur mycket sjukt snack som helst bland de människorna. ML och hela ML:s familj ingick i kretsen och de är högst normala människor skulle jag säga men i den här samlingen gick det till så här. Kan även hitta en kirurg och en halvkändis till polis (GW-kompis) bland de som verkar ha hängt på forumet så framtiden blir tuff om ni läser in för mycket i det tugget. Håll i organen om ni blir opererade och plånboken om ni träffar polisen.
Tack, låter som du har en vuxen syn på snackets värde. Det är mycket många skulle ha att stå till svars för här på fb också, somligt riktigt ruggigt.
De farligaste våldsmännen är de som får oss att lita på dem och trivas i deras sällskap, de som ser ut som galna mördare kommer sällan tillräckligt nära för att skada någon.
Tänk om alla visste vad folk runt ikring dem egentligen drömmer om och vissa verkligen gör...!