2018-05-30, 21:19
Medlem
Ett sjukt inlägg i tråden är att när Lena Wesstöm jobbade som präst , så vigde hon SD o HD när dom gifte sig i kyrkan 2011-12 , Och t.o.m sjöng för dom sången av Kent " utan dina andetag...
Vad tycker ni om det?? Sjukt eller friskt?
Citera
2018-05-30, 21:23
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Ja det får du tycka men med bihåleinflammation plus pollen på det så är det ett tidfördriv som vilket som helst. På förekommen anledning, tror du händelsevis att kvinnor i allmänhet blir smickrade över den uppmärksamhet SD ger dem på dykbloggen?
Uscha mig är du dålig. Det var inte menat vara otrevlig mer en reflektion. Ber ödmjukt om ursäkt om jag var för burdus.
Vad kvinnor smickras av på dykbloggar Intresserar mig inte det minsta
Senast redigerad av Snor-Johan 2018-05-30 kl. 21:28.
Citera
2018-05-30, 21:24
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mirdidjul66
Ett sjukt inlägg i tråden är att när Lena Wesstöm jobbade som präst , så vigde hon SD o HD när dom gifte sig i kyrkan 2011-12 , Och t.o.m sjöng för dom sången av Kent " utan dina andetag...

Det inlägget har jag missat!
Citera
2018-05-30, 21:24
Medlem
zippzons avatar
Citat:

Va fan är ju makabert :-(
Citera
2018-05-30, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flixa81
Det tror jag med. Tror att de va ganska säkra på sin sak redan när de tog in honom till förhör första gången. Men då fanns ingen kropp så de kom inte längre. Och var tvungen att släpppa honom.
Sedan hittades kroppen och då blev det ett annat läge och nu finns det bevis.
Tror också han häktas

Ja, polisen arbetar helt i enlighet med "mordbibeln" PUG och även grova brott är inkopplade sedan tidigt. Där jobbar de bästa mordutredarna i Sverige som metodmässigt närmast slaviskt följer PUG. Resultaten har varit outstanding. Alla fall har lett till åtal och alla bortsett från ett lett till fällande domar.

Jag känner mig trygg.

https://www.jnytt.se/article/gruppen-med-mordutredare-en-av-de-basta-i-landet/
Citera
2018-05-30, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flixa81
Det tror jag med. Tror att de va ganska säkra på sin sak redan när de tog in honom till förhör första gången. Men då fanns ingen kropp så de kom inte längre. Och var tvungen att släpppa honom.
Sedan hittades kroppen och då blev det ett annat läge och nu finns det bevis.
Tror också han häktas
Ja och de hade inte tagit hans bil i beslag ännu då heller för teknisk undersökning.
Bevis på kroppen och i hans bil och avvärjningsskador på hans kropp och dna från LW på hans kropp.
Citera
2018-05-30, 21:32
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead
Gästboken?
Fattar inte var man ser hans svar?
Är oändligt trött så skyller lite på det.
Håller med och undrar varför det ska vara så svårt att dela med sig, berätta vad det är.
Citera
2018-05-30, 21:38
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
SD skrev till den då 21-åriga ML på ett mkt suspekt anmärkningsvärt sätt när han var nybliven småbarnsförälder med HD.
Kopierat från bloggen:

2005-09-07 00:17:15
Så jag kan död någon. Eller något.*

Skrivet av:*Stefan Davidsson*epost*

2005-09-07 00:16:34
Grymt*

2005-08-31 14:03:22
Tja Göteborgarn!

JAG SÖKER SVAR!!!!!!!!!!!!!

Läste på en site om ett HETT kärleksmöte i maj. DU var inblandad! Det var en låtsasdykare du på halvoffentlig plats inför MÅNGA åskådare lekte med.*

VILKET ÄR DITT FÖRSVAR????????????

SVARA

SVARA

SVARA

SVARA

SVARA

SVARA

SVARA

SVARA

SVARA

SVARA

SVARA

SVARA

2005-08-03 23:09:50
Du har varit saknad, älskade vän !!!

//*

2005-06-07 23:27:47
Snygging!

Din morsa dök på mig som värsta fjortisen idag. Fick typ en hel hög med pussar å kramar. Och sedan hade hon mage att skylla på dig! Är det sant, eller har hon någon kris?

PoK
// Yoda of universe*

2005-05-26 20:11:20
misaade ett e tror jag, så här kommer ett extra

e

//*

2005-05-26 20:04:45
Jahadu. Du såg i GB att din mor erbjöd Marklund ett par rum hos er? Det är samme man jag kallat för Galten. Så ni kanske blir sambos innan ni ens har datat...

Kram
// Yoda*

Tack för att du redovisar vad det är som får flera att skriva att han är allmöjligtnegativt och creepy. Själv ser jag inget konstigt alls i den här konversationen. Vi vet inget om sammanhanget o inget om deras relation. Småflickstjafs.
Citera
Medlem
SPAMZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Ja och de hade inte tagit hans bil i beslag ännu då heller för teknisk undersökning.
Bevis på kroppen och i hans bil och avvärjningsskador på hans kropp och dna från LW på hans kropp.

Bilen ger nog inte så mycket. Hon hittades 150m från bostaden. Hade han haft henne i bilen hade han nog dumpat kroppen längre bort... Dessutom är det inte så konstigt om hennes DNA skulle finnas i bilen eftersom hon troligen åkt med någon gång efter den gången han misshandlade henne...
DNA från LW lär inte heller hittas på hans kropp efter 2 veckor... Möjligen om de hittar de kläder han hade på sig den dagen. men soptömningen har garanterat åkt förbi på deras gata minst en gång sedan dess :-(
Senast redigerad av SPAMZ 2018-05-30 kl. 21:40.
Citera
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kejsarinnakanel
Håller med och undrar varför det ska vara så svårt att dela med sig, berätta vad det är.
Men herreje, det avhandlades ju ännu en gång igår/dag.
Sök i tråden på www.dykare.nu och ett exempel på jargongen finns här:
(FB) Örebro: Lena Wesström försvunnen (hittad död) (2018-05-15)
Citera
Medlem
Det är fruktansvärt det som hänt.

Träffade LW i början på maj månad. Då var hon sprudlande glad, full av energi. Två veckor senare är hon död, mördad, troligen av en man som jag haft mailkontakt med under våren.

En jävla tragedi är vad det är!

Hoppas verkligen de reder ut detta!
Citera
2018-05-30, 21:39
Medlem
Citat:
Hade SD och LW påbörjat sin relation då?
Spelar iofs ingen roll visar på gränslöst beteende hos både präst och brudgum oavsett om relationen påbörjades före eller efter bröllopet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in