Citat:
Ursprungligen postat av
JustZlatan
Du kommer bli så besviken när det visar sig att Alternativ för Sparkade inte kommer kunna göra nånting. De är extrema populister till skillnad från ansvarstagande SD.
Jag tror svenska folket gillar Alternativ för Sparkade. De flesta svenskar har sparkats ut ur välfärden, sparkats på när de yttrat sig och känner sig nog sparkade av politikerna som inte tycks behöva dem längre utan föredrar utlänningar. Nu har svenska folket ett alternativ som står på deras sida och som vill sparka ut politikerna men behålla folket, inte tvärtom.
SD sköt sig själva i foten när de sparkade ut sin egen framtid, hela 5000 personer med den ytterst kompetente Gustav Kasselstrand i spetsen. Det måste göra ont. Vad finns kvar av SD när Åkesson lämnar? Julia Kronlid (2), Carina Herrstedt (3), Richard Jomshof (4) och Paula Bieler (5). Vilket dream team!
Jag bli inte ett dugg besviken. Vill inte svenska folket ha AfS är det som det är. Inget jag kan vara besviken för. Tror dock att AfS är sista tåget och om svenskarna väljer att inte följa med på resan för att ta tillbaka sitt land, har de gjort sitt val. Mycket tyder dock på att de vill kliva upp i vagnen och njuta av resan.