Citat:
Ursprungligen postat av
Tenedor
J
Nu hejar jag på Liverpool, inte Blackpool eller Hartlepool som du antyder. Alla spelbolag håller Liverpool som favorit efter City nästa säsong, men visst, de hejar nog på Liverpool allihop. Karius var väl trots allt den målvakt i CL som höll flest hållna nollor? Sedan han och VvD tog över var Liverpool ett av ligans bästa lag defensivt. Statistiken och vårens matcher är nog också fel. Alla statistiker och PL-motståndare måste heja på Liverpool.
Jag ser Conte som ett geni. Om han försvinner (och kanske även Abramovich, Hazard och Courtois) så ligger Chelsea illa till. Du är nog en av få som anser motsatsen, men kanske har du rätt. Chelsea kanske mår bra av nya vindar. Jag är tveksam...
Precis som i Chelseas fall är du en av få som är positiva till Mourinhos jobb i United.
Din support till misshandel tänker jag inte ens kommentera.
Riktigt skumt inlägg från dig. Inte ett ord är rätt. Har du tittat på en enda match under säsongen 17/18?
Så man kan förkorta hartlepool och blackpool till "pool" men inte liverpool? Hur kom du fram till den logiken?
Och vad är det som jag "inte har ett rätt i"? Att united är 4 positioner bättre än förra säsongen? Det är inte att
sjunka för varje dag som går.
Att chelsea vunnit PL och Fa cupen senaste 2 säsongerna? Det är inte
absolut kris. Att du sen fantiserar om att den och den ska lämna kan ju inte användas som en måttstock om en klubb är i
absolut kris. Kan vi lika gärna använda det på liverpool för i mina fantasier sticker han till real madrid efter vm succe, och amerikanerna tröttnar på förlorarmentaliteten i klubben.
Sen är inte jag positiv till någon av klubbarna. Är nog en av mous största hatare men att man
sjunker för varje dag som går och chelsea befinner sig i
absolut kris finns ju inga belägg för.
Att karius är
otroligt bra och liverpools försvar är
fantastiskt är ju subjektivt. Men lycka till och hitta dem som håller med dig.
Karius har varit hårt kritiserad hela säsongen. Hela förra säsongen också för den delen. Att han ens blev första keeper hade mer med mignolet å göra. Faktum är att hela fotbollsvärlden har skrikit att liverpool behöver en ny förstekeeper ända sedan förra säsongen. Som jag läste på the guardian är det mer klopp som ska ha skit för det som hände i finalen än karius. Karius kan inte rå på att han är för dålig. Det är klopp och liverpool som borde skaffat en ny målvakt.
Liverpools försvar har varit hårt kritiserat hela säsongen. Även efter van diijk kom. Bättre? Ja men fortfarande är det där man påtalat svagheterna i laget. Du som är allvetande och följer premier league borde väl ha upptäckt det.
Att du sen fortsätter använda ordet
misshandel för en fasthållning av en arm. Ja kika upp ordet superlativ så förstår du. Du kanske borde ställa dig själv frågan om du följt premier league under säsongen för inget av det du skriver är något man kan läsa om.
Citat:
Karius otroligt bra Liverpools försvar fantastiskt Chelsea absolut kris United sjunker för varje dag som går (trots att dem är 4 placeringar bättre än förra säsongen. Salah utsatt för misshandel.