Helvete vilken psykopatblick, hur kan dessa varelser leva utan att få utlopp för det de besitter? JAg menar den här stollen, hur har han kunnat gå under radar under 30-40 år? Måste man trigga de till någon punkt innan de visar sig sitt rätta jag? HUR KAN DE ANNARS SMÄLTA IN I VANLIGA MILJÖER utan att för den sakens skull bli överlistade??? Någon duktig på psykopati som kan förklara en sån här människa som han på denna bild?????
Han sätter på allt omoget som rör sig runt omkring honom (och suggererar sig en egen större mognad än de omogna (och alltså ej honom jämlika) som han sätter på), men när safterna en dag tryter och de omogna eventuellt ”mognat” och säger emot så kollapsar allt. Lite som en boxare som alltid vinner men inte har någon pensionsplan.
Speciellt Tummen Upp! Den gjorde han med vänster hand, är han vänsterhänt möjligen?
Den brutna tummen, kan det vara en skada som LW åstadkommit? Tecken på motstånd?
Han är nog högerhänt eftersom han verkar ha mobilen i den handen. Tyvärr inga tecken på bruten tumme, men som någon har anmärkt tidigare, vigselringen sitter på plats.
Han påminner alltså om Hagamannen och Madsen.... Med andra ord är det de blonda killarna som är värst 😂 (apropå fbs förkärlek till "blattehat")
HD, i all olycka och röra som detta ställer till, har ju ändå haft en väldig tur att det inte är hon som hamnat bakom planket till förmån för älskarinnan. Det är ju vanligare att frun råkar värst ut.
Mannen försökte "fly" till USA men blev inte insläppt i landet och skickades tillbaka till Sverige. Nu vet jag inte om det verkligen var ett flyktförsök eller en inplanerad resa, men aftonbladet väljer att skriva "fly".
Hans bil stod på arlandas långtidsparkering. Tidigare har det väl spekulerats här inne om var denna bil stått egentligen. Men nu vet vi.
Han påminner alltså om Hagamannen och Madsen.... Med andra ord är det de blonda killarna som är värst 😂 (apropå fbs förkärlek till "blattehat")
HD, i all olycka och röra som detta ställer till, har ju ändå haft en väldig tur att det inte är hon som hamnat bakom planket till förmån för älskarinnan. Det är ju vanligare att frun råkar värst ut.
Finns psykopater och galningar i alla de färger, och jag är inte helt säker än om man ska se HD som helt avförd och oskyldig gällande LW’s död. Hon kan mycket väl ha påverkat till detta och hjälpt SD att röja upp efteråt
I och med att det var Lena som drog tillbaka sin anmälan om misshandeln för ett år sedan, kan det mycket väl vara så att han krävde det eller åtminstone tjatade om det. Den här gången kan det åter ha varit något som GM inte vill skulle komma fram (till HD?) men LW gav sig inte. Då ville han hindra henne på annat vis.
Han sätter på allt omoget som rör sig runt omkring honom (och suggererar sig en egen större mognad än de omogna (och alltså ej honom jämlika) som han sätter på), men när safterna en dag tryter och de omogna eventuellt ”mognat” och säger emot så kollapsar allt. Lite som en boxare som alltid vinner men inte har någon pensionsplan.
Suverän beskrivning. När/om de (enligt psykopaten) ”ovärdiga” hävdar sin värdighet och står fast vid den svävar de ofta i livsfara, vad jag förstår.