2018-05-29, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ludde9601
Precis! Men vem skulle kunna komma nära honom, alla som inte var en del av bryschen skulle ju hållas borta. Jag har inte sett honom med någon utanför den där kretsen på massa år....

Har skrivit om just detta att han borde haft någon som s.a.s. endast var där för hans egen skull i tidigare inlägg och,som jag ser det, osundheten (utifrån sett) i hela bryshupplägget....
Du har helt rätt i att det skulle varit oerhört svårt att nå fram/ta sig in... Så otroligt tragiskt..
Citera
2018-05-29, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ludde9601
Precis! Men vem skulle kunna komma nära honom, alla som inte var en del av bryschen skulle ju hållas borta. Jag har inte sett honom med någon utanför den där kretsen på massa år....

Han firade ju midsommar på en båt i Sandhamn ifjol, med ett par av de närmaste men även många andra var med där, ingen i entouraget som ägde båten.
Citera
2018-05-29, 17:00
Medlem
Asså är det bara jag som har feelingen att han kommer att bli fett hyllad på Summerburst nu i helgen?
Citera
2018-05-29, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
Jag syftade på artikeln som någon länkade till, angående Isabell Adrian som uttalde sig om att "bryshen" är "syndabockar" till att Tim dog. Syftar inte på hans mamma om du trodde det. Jag tror att hon var helt fantatstisk med Tim o stöttade honom så mycket hon förmådde o som han tillät!!!!

En sak säger jag, Jag tror att Tims familj har gjort allt de kunde för sin son och bror. Jag skulle aldrig lägga någon skuld på dom!!!!
Jag syftade på både henne och familj, vänner, allt. Vi vet inte hur deras kontakt såg ut och vad de gjort för honom. Vi vet inte ens om någon visste exakt hur han mådde heller..
Citera
2018-05-29, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpen22
Asså är det bara jag som har feelingen att han kommer att bli fett hyllad på Summerburst nu i helgen?

Tror jag också! Planen va att åka på summerburst i sthlm men fick sådan fruktansvärd ångest över det som hänt med Tim, att det känns bara inte rätt att åka!
Citera
2018-05-29, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicka71
Han firade ju midsommar på en båt i Sandhamn ifjol, med ett par av de närmaste men även många andra var med där, ingen i entouraget som ägde båten.
Jaha,du träffa han då?
Citera
2018-05-29, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avali
Tror jag också! Planen va att åka på summerburst i sthlm men fick sådan fruktansvärd ångest över det som hänt med Tim, att det känns bara inte rätt att åka!

Känner du till om det är några av Tims samarbetspartners/vänner som kommer att uppträda på Summerburst?
Citera
2018-05-29, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ojitos
Känner du till om det är några av Tims samarbetspartners/vänner som kommer att uppträda på Summerburst?
Det är ju bla Martin Garrix som han gjorde "Waiting for love" och dom ska ju tydligen ha varit bra vänner, och sedan har vi ju Hardwell som grät till och med under en spelning i Nederländerna när han körde en remix av "Wake me up!"
Citera
2018-05-29, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicka71

Hur vet man vem som äger en båt?
Citera
2018-05-29, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofjax
Jaha,du träffa han då?

Hurså?? Inget du isåfall har med att göra.
Men du säger ju att du känner honom så
då vet du väl att det är sant
Citera
2018-05-29, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Safursey
Hur vet man vem som äger en båt?

Svenskt Båtregister
Transportstyrelsen
Polisen
Försäkringsbolag