Precis! Men vem skulle kunna komma nära honom, alla som inte var en del av bryschen skulle ju hållas borta. Jag har inte sett honom med någon utanför den där kretsen på massa år....
Har skrivit om just detta att han borde haft någon som s.a.s. endast var där för hans egen skull i tidigare inlägg och,som jag ser det, osundheten (utifrån sett) i hela bryshupplägget....
Du har helt rätt i att det skulle varit oerhört svårt att nå fram/ta sig in... Så otroligt tragiskt..
Precis! Men vem skulle kunna komma nära honom, alla som inte var en del av bryschen skulle ju hållas borta. Jag har inte sett honom med någon utanför den där kretsen på massa år....
Han firade ju midsommar på en båt i Sandhamn ifjol, med ett par av de närmaste men även många andra var med där, ingen i entouraget som ägde båten.
Jag syftade på artikeln som någon länkade till, angående Isabell Adrian som uttalde sig om att "bryshen" är "syndabockar" till att Tim dog. Syftar inte på hans mamma om du trodde det. Jag tror att hon var helt fantatstisk med Tim o stöttade honom så mycket hon förmådde o som han tillät!!!!
En sak säger jag, Jag tror att Tims familj har gjort allt de kunde för sin son och bror. Jag skulle aldrig lägga någon skuld på dom!!!!
Jag syftade på både henne och familj, vänner, allt. Vi vet inte hur deras kontakt såg ut och vad de gjort för honom. Vi vet inte ens om någon visste exakt hur han mådde heller..
Asså är det bara jag som har feelingen att han kommer att bli fett hyllad på Summerburst nu i helgen?
Tror jag också! Planen va att åka på summerburst i sthlm men fick sådan fruktansvärd ångest över det som hänt med Tim, att det känns bara inte rätt att åka!
Tror jag också! Planen va att åka på summerburst i sthlm men fick sådan fruktansvärd ångest över det som hänt med Tim, att det känns bara inte rätt att åka!
Känner du till om det är några av Tims samarbetspartners/vänner som kommer att uppträda på Summerburst?
Känner du till om det är några av Tims samarbetspartners/vänner som kommer att uppträda på Summerburst?
Det är ju bla Martin Garrix som han gjorde "Waiting for love" och dom ska ju tydligen ha varit bra vänner, och sedan har vi ju Hardwell som grät till och med under en spelning i Nederländerna när han körde en remix av "Wake me up!"