Citat:
Ursprungligen postat av
BushwickBill
Assange har gjort två passningar till Q, dels när han postade schackbrädet på Capablanca-Marshall timmar efter att anon listade ut att det var den Q refererade till med sina drag
Du syftar på
denna JA:s tweet från 13 januari. Kan du länka till vad som var skrivet innan som detta skulle kommentera? Jag kommer bara ihåg att jag såg analyser/gissningar
efteråt.
Citat:
sen när han bytte ut en bokstav i två kapitel i Wolffs bok mot Q.
Du syftar på att Wikileaks (inte Assange) den 7 januari twittrade en länk till Michael Wolffs bok om Trump "Fire and Fury" som pdf på Google Drive. Varför den som lagt upp detta bytt ut en del bokstäver vet jag inte, men jag har inget skäl att tro att det var någon på Wikileaks som gjorde mer än att länka till ett tips de fått.
Citat:
Efter att Assange försvann har det varit tyst fram till i förrgår tror jag.
Vad skulle ha hänt i förrgår? Assange är fortsatt isolerad. "Julian Assange" skriver ibland
på twitter, men som det står där, "Account run by legal campaign" och "tweets by the #FreeJulian campaign".
> Rådande teori på 8ch är att Wikileaks inte vet vad dom gör nu när Assange har dragit och en riktigt out-there teori ...
Ja, naturligtvis kommer det vansinnesteorier, precis som det gjorde slutet av 2016 när Assange var utan Internet. Plötsligt fanns det en stor mängd människor på olika nätforum som spred sådana. Ingen av dem hade rätt.
Citat:
Så gott som bevisat att det är samma Q, se min post några dagar bakåt, han har postat en bild från en tidigare bildserie.
Jag menade inte nödvändigtvis den sista övergången, utan vilken som helst av dem.