Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-05-28, 20:40
Medlem
NirvanAs avatar
Brukade swipa i hemorten från nuvarande ort, de gick alltid knackigt med få matchningar osv, men nu när jag var där på plats några dagar står likesen på 10+ (aldrig haft mer än 3+) samt massor av matchningar, första gången jag använde tinder där på plats fysiskt.

Så vad kan man dra för slutsatser, tja..

1) Att använda tinderplus och distansswipa på x-ställe ger dig ingen visningsboost i x-området (möjligtvis att fake-gps app fungerar) utan din riktiga GPS måste befinna sig där för att du ska visas tokmycket.

2) Samt att det som vi tidigare bekräftat, drar du igång tinder på ny ort så där första gången kommer du vara väldigt populär för en stund. Ingen nyhet, däremot det ovan.
Citera
2018-05-28, 23:16
Citat:
Ursprungligen postat av Grabbenutanskills
Tinder behöver inte alltid spegla verkligheten för vissa. En avarage tjej drar säkert in lika mycket som en snygg kille. Kan ju ha fel i vissa fall också, men tror fan det.

Varför tror du att det ser ut så? Varför är tjejer mer attraktiva än killar?
Jag menar, vi är ju ändå 50/50 män och kvinnor.
Citera
2018-05-28, 23:22
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96

En gåta för mig med.
Citera
2018-05-28, 23:28
Medlem
Citat:

Ingen gåta direkt. Män är desperata helt enkelt, det är i vår biologi. I alla tider har det gått till att de mest framgångsrika män har haft en harem av kvinnor och tinder reflekterar det d.v.s de snyggaste har tillgång till alla kvinnor. Som en icke framgångsrik man är enda sättet att få en kvinna genom att ta vad som finns tillgänglig.
Citera
2018-05-29, 03:08
Medlem
Då har även jag fallit. De senaste 5 dagarna har jag dragit in 5 matchningar totalt tror jag, kanske 6. Tillbaka till verkligheten helt enkelt efter några veckor med otaliga matchningar.

Var lite lättare när man kunde öppna en konversation med 10 tjejer, för att sedan chatta vidare med två av dessa som visat sig vara trevliga. Nu när man får en matchning per dag istället så försöker man mycket hårdare med dessa dryga, tråkiga WT brudar. Kvinnoföraktet växer efter en sån konversation som alltid dör ut snabbt, där tjejen inte bjuder på någonting.
Citera
2018-05-29, 07:58
Medlem
Citat:

Därför att graviditet innebär en stor uppoffring och risk för kvinnor medan män knappt har någonting att förlora på det (genspridningsmässigt). Således måste kvinnor vara mer selektiva angående vem de ligger med.
Citera
2018-05-29, 08:04
Medlem
Oj, vad sjukt. Igår hände det – jag hade min tredje dejt med tjejen jag inte sett sedan vår träff för över en månad sedan, som knappt hört av sig under den här tiden. Ännu är miraklens tid inte förbi.
Citera
2018-05-29, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Oj, vad sjukt. Igår hände det – jag hade min tredje dejt med tjejen jag inte sett sedan vår träff för över en månad sedan, som knappt hört av sig under den här tiden. Ännu är miraklens tid inte förbi.

Berätta! Hur kändes det såhär efter en månad?
Citera
2018-05-29, 09:36
Medlem
http://www.bilddump.se/bilder/20180529020446-94.255.131.156.PNG
Får detta felmeddelande när jag försöker koppla min instagram förstår inte varför, de har fungerat förut
Citera
2018-05-29, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TG4Y
Berätta! Hur kändes det såhär efter en månad?

Det kändes ... bra! Hon har ett gulligt sätt, gillar hennes leende. Det är nog fan inte ofta två människor ses igen efter att den ena ställt in tre–fyra av dejter under en månads tid. Lite surrealistiskt att träffa henne igen. Surrealistiskt och mysigt. Och lite läskigt kanske. Har känt mig ledsen över hur hon betett sig under den här tiden och jag vill inte att det ska bli så igen. Har nämligen känt någonting för henne som jag inte känt för någon på länge. Dessutom var sexet det bästa någonsin –*för oss bägge.

Vår tredje dejt nu så trappades den sexuella aspekten upp ytterligare, men jag är rädd för att det är allt hon vill med mig. Tänker att det kanske är dumt att fråga henne i det här skedet i och med att jag vid flertalet gånger har sagt saker åt det mer "seriösa" hållet åt henne, och jag vill ju inte kväva henne.
Citera
2018-05-29, 10:23
Medlem
Grankulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Det kändes ... bra! Hon har ett gulligt sätt, gillar hennes leende. Det är nog fan inte ofta två människor ses igen efter att den ena ställt in tre–fyra av dejter under en månads tid. Lite surrealistiskt att träffa henne igen. Surrealistiskt och mysigt. Och lite läskigt kanske. Har känt mig ledsen över hur hon betett sig under den här tiden och jag vill inte att det ska bli så igen. Har nämligen känt någonting för henne som jag inte känt för någon på länge. Dessutom var sexet det bästa någonsin –*för oss bägge.

Vår tredje dejt nu så trappades den sexuella aspekten upp ytterligare, men jag är rädd för att det är allt hon vill med mig. Tänker att det kanske är dumt att fråga henne i det här skedet i och med att jag vid flertalet gånger har sagt saker åt det mer "seriösa" hållet åt henne, och jag vill ju inte kväva henne.
Känns lite som hon har dig runt sitt lillfinger. Jag hade skitit i henne om du säger att hon ställt in redan innan 3-4 gånger. Känns bara som att du kommer få mer o mer känslor men hon inte känner likadant, och kanske rent ut av leker med dig
Citera
2018-05-29, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grankula
Känns lite som hon har dig runt sitt lillfinger. Jag hade skitit i henne om du säger att hon ställt in redan innan 3-4 gånger. Känns bara som att du kommer få mer o mer känslor men hon inte känner likadant, och kanske rent ut av leker med dig

Kanske, men samtidigt säger hon att sexet med mig är "på en helt annan nivå" än något hon varit med om tidigare. Det i sig borde ju vara ett ganska starkt incitament för att vilja vara med mig istället för andra killar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in