Citat:
Ursprungligen postat av
RostigHink
Jag har inte fått mina kunskaper från youtube.
Det är ni som påstår att chemtrails existerar. Varsågod och i vetenskapens anda bevisa vad ni påstår. Att skyffla över bevisbördan på oss icke chemtrailreligiösa är intellektuellt ohederligt.
Ingen förnekar chemtrails så vet inte vad du far efter? Att militären använt vädervapen sedan 1923 är numera väldokumenterat och NASA/NAZI/CIA och alla andra har redan erkänt. Du är absurt okunnig.
Citat:
Ursprungligen postat av
madtop
Nej jag ser dem aldrig. Jag ser bara helt vanliga passagerarplan.
Och, jo jag har gjort massor med research. Jag har spanat in hundratals med strimmor och samtliga kommer från helt vanliga passagerarplan.
Jag skulle snarast tro att det är du som inte gör någon research, du har ju inte ens FR24 installerat. Mitt förslag är du laddar på appen och därefter kollar upp flygplanen, alternativ kan du dokumentera var och när du ser dina "mystiska plan" så kan jag hjälpa dig att identifiera dem.
Citat:
Ursprungligen postat av
madtop
Fast filmerna saknar ju helt dokumentation om var och när de är tagna. Det saknas även information från t.ex FR24
Och till och med du borde begripa att det är lite knepigt att bevisa att det är ett "mystiskt plan" när vi inte kan utesluta att det är en helt vanlig passagerarkärra vi ser.
Nej du saknar helt bevis för allt du påstår i vanlig ordning och er ev tro angående bevis är helt irrelevant här för 2 timmar faktiskt filmande slår 0 timmar faktiskt filmande varje gång men ni tror verkligen att ni kan hålla upp er okunskap som en sköld.
Du behöver inte heller låtsas att du kollade filmerna, du svarade också alldeles för snabbt för ens kunna ha gjort det.
Är ni helt ointresserade och avskyr kunskap mer än aids så lämna tråden, bara löjligt att ni låtsas ha gjort research när ni har 0 filmer och vägrar kolla på det som postas.