Citat:
Ursprungligen postat av
gobw
Jag har en liknande knöl placerad på samma ställe som TS, men då i handflatan. Den har jag haft i många år och det är bara ibland som den gör ont, men då gör det ordentligt ont, ömmar och smärtar vid tryck.
Vad det är vet jag inte, men knappast cancer. Och ingen vårta är det heller, det är som en knuta, en knöl, känns som en rund knöl och den är rörlig= ett gott tecken.
Kan det vara något liknande, vad det nu kan vara, som TS har? Har man en knuta under fotsulan så är ju det annat än i en handflata för foten belastar man ju hela tiden.
Och att skinnet på knölen TS har börjar skavas bort och nötas ligger ju sakens natur.
Men det intressanta med TS: s knöl och min är att de båda är placerade på exakt samma ställe utifrån en mindre led.
Intressant. Det jobbiga är att min har växt och att det nu är betydligt jobbigare än tidigare att gå (iaf utan skor), så jag måste göra något åt den. Tror inte heller att det är cancer, men inte heller att det är en vårta.
Åkte mycket skidor i vintras med nya pjäxor och det var i samband med det jag först upptäckte det. Kan ju ha hänt något då... men borde ju försvunnit när jag slutade iofs.