Citat:
Ursprungligen postat av
LilyhAmmer
Om vi leker med tanken att det inte är SD som är MGM? Vilka andra personer i hennes närhet skulle det kunna vara? Jag personligen tycker att mycket pekar på SD. Men tänk om vi missar den riktige förövaren medan vi - felaktigt - snöar in oss på SD?
Ser gärna att vi hjälps åt med alternativa spår.
Jag punktar ned några av de alternativ som jag har i huvudet:
- HD. Jag känner inte att jag har fått någon bild av vem hon är som person. Vad jobbar hon med, vad har hon för personlighet, vilka intressen har hon, hur var hennes relation till BO?
- Alternativa pojkvänner till BO. I tråden har nämnts att det fanns två eller tre andra pojkvänner som helt eller delvis funnits med i bilden medan BO träffade SD. Har för mig att två av namnen lagts ut här i tråden tidigare men nu hittar jag inte deras namn.
- Någon från arbetsplatsen?
- Någon från BOs frikyrkliga gemenskap?
Vore tacksam för hjälp med spånandet!
Det stod något om att LW verkade ha en massa karlar på gång samtidigt men jag missförstod förhoppningsvis annars blir det ju rena LillBabs-farsen. HD förstod jag det som jobbade inom vården men kanske någon har bättre koll på det.Det var någon J också som figurerade ett tag men det verkar väl som han är avskriven.