2018-05-27, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phalanopsis
När jag är på resa och vill syssla med geocaching så spar jag alltid ner geocacher offline och skriver bara komihåg för mig själv och loggar online i lugn och ro när jag är hemma igen.
Ok så det kan vara det de gör när de loggar in? Finns det nån funktion som talar om var man är när man är inloggad?
Citera
2018-05-27, 21:25
Medlem
Alltså, skriv inte ut namn utan att maska!! Särskilt inte på minderåriga eller personer som överhuvudtaget inte har med fallet att göra utan bara råkar heta något snarlikt!
Citera
2018-05-27, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Tack
Vad symboliserar den lila linjen? Är det ett stängsel?
Som jag har skrivit på bilden(!), så är det ett staket som är ca 1 m högt.
Citera
2018-05-27, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MistressAdelharde
Ok så det kan vara det de gör när de loggar in? Finns det nån funktion som talar om var man är när man är inloggad?
Nej. Man kan bara se datum för senaste inloggning.
Citera
2018-05-27, 22:23
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Är inte det konstigt? Om jag hade varit geocahce-intresserad hade jag ju passat på att ta några cacher även utomlands.
För några år sedan träffade jag en som höll på med geocaching och han for land och rike runt och tog cacher. Till och med i Sydamerika och även i de flesta Europeiska länder hade han geocahe-vänner och utövat sin hobby.

Här har vi alltså ett geocahe-par som åker utomlands, visserligen kommer de inte till det land de vill men även i England finns massor med geocacher och folk inom "branschen" att träffa och så gör de inget av det. Det är väl underligt?
Vad jag har förstått av det lilla jag har läst om LW så passade hon ju på att utöva sin hobby överallt och det verkade ju det här paret också göra förut.

Tror de tycker det är för pinsamt att ta cacher i "fel" land, om de ens är på det humöret.

Kan det bli ett så pressat läge att HD är illa ute? Hon lär ju tjata sig blå om händelserna, om hon inte involverad.
Citera
2018-05-27, 22:35
Medlem
zippzons avatar
Expressen har lagt in en ny uppdaterad nyhet nu
https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/mannens-beslagtagna-bil-bargades-fran-arlanda/

Nästan samma som igår men mera tydligt att de pekar på sd
Citera
2018-05-27, 22:38
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingKong90
Nej jag syftar på en annan känd cykelburen individ. Finns annan tråd om det.

Sen håller jag med dig. Vore ganska otroligt att en dylik dyker upp där.

Någon inom bekantskapskretsen verkar väl vara mera troligt egentligen. Finns garanterat många män där som skulle kunna passa in (utöver den tidigare anhållna).

Om du lägger fram ett nytt spår så kan du väl ändå bemöda dig med att berätta vem det rör och länka till info om denne.
Citera
2018-05-27, 22:39
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schazz
BOs son hade uppdaterat sin IG med bild på sig själv görandes ett V-tecken samt delar av låttexten.
Ok tack jag kan inte se det på hans IG. Men jag böjer mig för majoriteten. Ska tagga ner på denna.
Citera
2018-05-27, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Var har du fått det ifrån?

Är du själv narcissist och inbillar dig att det stämmer in på dig?

En narcissist bryr sig bara om sig själv.
Alltså en omöjlighet att hen kan vara bra i sängen.
De tänker bara på sina egna behov.

Narcissister brukar ha många korta relationer, och vill bli beundrade. Därför är de väldigt intensiva i sin uppvaktning och bra älskare initialt. Men i längre relationer, där de känner sig säkra på partnern, lägger de inte ned samma energi. Läs nedan eller googla själv. https://skilsmässa.se/artiklar/personer-med-narcissistiska-drag

Svar: nej jag är inte narcissist, men jag har fallit för sådana i min ungdom. Så jag förstår både LW och HD. Logiken försvinner när man sugs in i en narcissists ”magnetfält.”
Senast redigerad av flashbackfollower 2018-05-27 kl. 23:06.
Citera
2018-05-27, 22:44
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Citat:
Är inte det konstigt? Om jag hade varit geocahce-intresserad hade jag ju passat på att ta några cacher även utomlands.
För några år sedan träffade jag en som höll på med geocaching och han for land och rike runt och tog cacher. Till och med i Sydamerika och även i de flesta Europeiska länder hade han geocahe-vänner och utövat sin hobby.

Här har vi alltså ett geocahe-par som åker utomlands, visserligen kommer de inte till det land de vill men även i England finns massor med geocacher och folk inom "branschen" att träffa och så gör de inget av det. Det är väl underligt?
Vad jag har förstått av det lilla jag har läst om LW så passade hon ju på att utöva sin hobby överallt och det verkade ju det här paret också göra förut.

Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
De har kanske fullt upp med att hitta Ecuadors ambassad och ta ett snack med Julle Assange...

Eller så är de bara inte på humör?
Någon har avhandlat det i går och visade att de hade loggat in och tagit cacher. Jag kan inte den sporten och kan inte utläsa varken var eller när det ska ha skett.
Citera
2018-05-27, 22:45
Medlem
T34Panzers avatar
Det framkom en ny intressant sak i Expressens senaste artikel..ett datum...

”Expressen har flera gånger ringt och mejlat mannen. Från hans jobbmejl kommer ett automatiskt meddelande om att han är på semester till den 4 juni och en hänvisning till hans chef vid brådskande ärenden.
Chefen bekräftar att mannen åkte på semester i anslutning till Lena Wesströms försvinnande. Han uppger att det var en planerad semester.
Polis och åklagare vill inte uppge om mannen är fortsatt misstänkt.”

https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/mannens-beslagtagna-bil-bargades-fran-arlanda/
Citera
2018-05-27, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Är det bara jag som inte förstår hur förhållandet var mellan SD och LW efter misshandeln i januari 2017?
Om vi nu ser SD som MGM, varför just nu?

HD har flyttat ifrån honom, men har uppenbarligen god kontakt med honom eftersom de reser tillsammans.
Har HD flytt ö.h.t med LW och SD att göra?

Varför redigerade SD bort LW från fotot på fejjan medans LW fotade honom.

Jag förstår att SD är MGM efter polisens agerande, det jag inte förstår är motivet? De var ju inte ens vänner på fejjan längre, hade de ö.h.t något förhållande under det sista året. Dessutom varför flyttade HD nu när det av allt att döma var slut mellan dem, eller? Hon kan ju inte varit ovetande under sex år och när det verkar upphöra då flyttar hon...

Jag tror mycket väl att HD kan ha varit ovetande, och att SD dolt sina olika affärer bakom en flirtig stil. Kanske kom det fram i samband med åtalet om misshandel, eller så skilde de sig av andra skäl. Visste hon ens något när de reste? Hoppas hon inte läser FB...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in