Citat:
Ursprungligen postat av
arbetet
Ska du säga som var imponerad av Trumps brev som förutom att vara en diplomatisk tågolycka var ett bedrövligt exempel på hur dålig engelska han har för sitt ämbete.
Hursomhelst, nu är tydligen Abe med på tåget och tycker det är viktigt att förhandlingarna tar fart:
Japan's Abe says efforts to clinch U.S.-North Korea summit must continue
https://uk.reuters.com/article/uk-russia-japan-northkorea-trump-usa/japans-abe-says-efforts-to-clinch-us-north-korea-summit-should-continue-idUKKCN1IQ22B
Jo, världens ledare brukar komma till sans vid sådana tillfällen där Putin är närvarande.
Så vem gick segrande ur den här "konflikten" tycker du? Diplomatiskt sett alltså.
Om Du läser tidigare inlägg, och då menar jag, att Du skall
LÄSA, inte bara skumma igenom och memorera endast de ord eller sentenser, som du finner värdefulla, enbart för att kunna använda i motsägelsefullt retoriskt syfte, vilket är legio i Din retorik.
Du har en ful och förslagen ovana, att "Hoppa över", delar eller väsentligheter, i vissa skribenters inlägg, varvid Du förslaget och bakslugt, helt undviker att svara. Det är inte seriöst.
Jag förklarade i tidigare inlägg, VARFÖR, jag är imponerad av Trumps brev, och då med betoningen på "Taktiskt brilliant", och det står jag för, att det dessutom innebar, att Kim fick smaka på "Sin egen medicin", gör ju inte saken sämre.
Jag validerar inte den grammatiska kvaliteten eller vilka ordklasser han valt, för stunden då detta brev tillkom, eftersom jag inte vet under vilka omständigheter brevet författades och vilka, om några, editorer använts eller ej.
Så av den anledningen undandrar sig den frågan min bedömning.
Jag är mer än trött, på Ditt sätt att sprida inlägg och länkar, "En masse", och på löpande band, utan seriös vidareutveckling, utan mestadels endast uppföljda med en massa invektiv, som bara har ett syfte, att skymfa och förnedra föremålet eller individen ifråga.
Att massproducera länkinlägg, i tusentals, med "Oneliners", som oftast är dåligt underbyggda samlar inga poäng i min bok.
Det är endast ett "Gökliknande beteende", läs,
"Lägga en massa kläckta ägg till höger och vänster, men överlåta till andra att ruva dom åt Dig".
Dessutom tillför han strategisk tyngd, då han med all önskvärd tydlighet, klargör alliansens okuvliga samförstånd, avseende både den militära och den ekonomiska, samt kärnvapenavvecklingens hårda villkor och sanktionernas fortsättning, till dess att verifierbara och oåterkalleliga avtal är undertecknade.
Ursäkta en klyscha men "Vem fan är Vladimir Putin"?