Citat:
Ursprungligen postat av
CrispyKreem
Men enligt Expressens uppgiftslämnare har partiledningens plan hela tiden varit att "fasa ut" invandringsfrågan och kriminalpolitiken från den politiska debatten vid månadsskiftet maj-juni.
Hahahaha. HAHAHAHAHAHAHA! Vänta... okej. Okej. Okej. Hahahahaha. Okej. Klar. Haha. Sorry. Klar nu.
Alltså, att fasa ut kriminalpolitiken från debatten vid månadsskiftet maj-juni när sommaren börjar och med den upplopp, gängskjutningar, inbrottsvågor, bilbränder, festivalövergrepp, vägpirater, ficktjuvar, extra polisbrist pga semestertider... tja, det lämnar ju fältet öppet för SD att enamma prata om den frågan med perfekt tajming, så ni kanske inte hade tänkt färdigt där.
Då kommer nämligen fokus att skifta automatiskt – från migration till välfärd – och då har Sverigedemokraterna allt att förlora, lyder analysen.
AHAHAHAHAHAHA. Hoho. Hahahahahaha. Stopp. AHAHAHAHAHAHAHAH. Herregud. Hahaha.
Snälla sossar. Invandringsfrågan är inte på tapeten för att den diskuteras, utan för att verkligheten har placerat den där. Verkligheten har ingen on/off-switch. Det är dåligt för er att diskutera den men det är ännu sämre för er att hålla tyst om den.
Med den “planen” på Svea 68 kan SD räkna med full medvind i opinionen hela vägen in i mål.
Sossar sossar sossar. Min gamla hemvist som numer lämnat mig totalt utlämnad till soffan, blankröst eller de "främlingsfientliga" kristmoderaterna i SD.
Din kompis Fnysington länkar till en intressant inlaga från Ledarsidorna som får mig att googla vidare på "Socialdemokrater för tro och solidaritet" och vad hittar vi då, jo en Wiki-sida som säger: "Socialdemokrater för tro och solidaritet, är en av de svenska socialdemokraternas fem sidoorganisationer, tillsammans med SSU, Socialdemokratiska Studentförbundet, S-kvinnor och HBT-socialdemokrater Sverige".
Jag översätter: Religiösa idioter med islamvurm, tillsammans med snorungar utan arbetslivserfarenhet, bolån, bil, ungar och hund, ännu fler snorungar utan arbetslivserfarenhet, bolån, bil,ungar och hund, radikalfemisister och degenererade, demoraliserade homos.
Vi googlar sedan Socialdemokraterna och det första som dykler upp är: Sveriges socialdemokratiska arbetareparti.
'nuff said. Var i helvete är arbetarna? Jo de har gått via "Nya Moderaterna", som viftat med mer pengar i plånboken, till SD. Bort från SAP som enbart vill använda arbetarna till att via skatter bekosta minoritetsgrupper, ivrigt påhejade av akademikerna i VPK som på något konstigt sätt tror att de tillhör arbetarklassen. Inte konstigt att sossarna rasar. Jag såg Jämtin sitta i TV-studion direkt efter valet 2014 och helt jävla verklighetsfrånvarande påstå att SD:s tillskott av f.d sossar berodde på 12-13 saker som sossarna varit för otydliga med.
Sedan räknade hon upp dessa 12-13 saker som man på en gång kunde identifiera som de 12-13 saker som jagat bort väljarna från SAP och ingen av dessa 12-13 saker hade något med invandring att göra. Suck!