Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-25, 17:22
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalleDussin
ligger detta på AfS facebook kommentarsfält??? eller vilken livestream?
Ja kommentarerna löper med streamen så de går att se även i efterhand. Om det ser ut såhär idag så kan ni ju tänka er hur det kommer se ut imorgon i Sthlm, dom är helt rabiata.
Citera
2018-05-25, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlands.guld
Ja kommentarerna löper med streamen så de går att se även i efterhand. Om det ser ut såhär idag så kan ni ju tänka er hur det kommer se ut imorgon i Sthlm, dom är helt rabiata.

Men det är till nittio procent slavindoktrinerat slödder som de utgörs av samt småglin oftast av icke svensk härstamning.
De är inte direkt något att vara rädd för om jag uttrycker mig mycket milt.
Idag stod man och hånlog åt de få helförvirrade elementen.
Första bästa som konfronterar dem och de dryper av som en blöt fis som de syltryggar de är.
Citera
2018-05-25, 17:32
Moderator
Strix m/94s avatar
Besläktad tråd infogad.

Strix/Mod
Citera
2018-05-25, 17:34
Moderator
Strix m/94s avatar
Ännu en besläktad tråd infogad.

Strix/Mod
Citera
2018-05-25, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Titta själv och bedöm?

(FB) Alternativ för Sveriges torgmöte mot böneutrop i Växjö!
Varför saknas SDs partisymbol på den dystopiskt svarta banderollen "vilket Sverige väljer du" som visas samtidigt som olycksbådande boneutrop ljuder? Om det går lika bra med SD finns det ingen anledning att rösta på Kasslers parti.
Citera
2018-05-25, 18:03
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Varför saknas SDs partisymbol på den dystopiskt svarta banderollen "vilket Sverige väljer du" som visas samtidigt som olycksbådande boneutrop ljuder? Om det går lika bra med SD finns det ingen anledning att rösta på Kasslers parti.

Banderollen var riktad mot partierna som lagt grunden för böneutrop, terrordåd och annat.
Citera
2018-05-25, 18:06
Medlem
8711s avatar
Citat:

Antagligen för att Sverigedemokraterna är väldigt mycket emot moskéer och böneutrop också. SD är för ett förbud mot böneutrop och säger nej till alla moskeér i full skala. Finns det muslimer här som vill ha en lokal får dom hålla sig med en lokal som inte är en moské i full skala.
Citera
2018-05-25, 18:11
Medlem
Alt-Kikes avatar
AfS begår en blunder här när dom inte hetsar mot SD.
Citera
2018-05-25, 18:14
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oyto
Hur kan det t ex komma sig att Regulus vill ha uttömmande definitioner på svenskhet från AfS, medan han köper "judiskhet" som en självklart given och skyddsvärd identitet? Varför gör han skillnad? Vad är hans syfte?

Citat:
Ursprungligen postat av oyto
När Regulus t ex vill att AfS ska kommentera Herodotos syn på etnicitet, så är den viktigaste frågan inte varför detta eventuellt är eller inte är applicerbart på svenskar idag, utan varför alla dessa förbehåll och problematiseringar inte kändes aktuella när en annan identitets rättigheter skulle försvaras av samma person.

När jag skrev att AfS i eget intresse borde förtydliga vad de menar med svenskhet och svensk etnicitet var min poäng att om de inte gör det riskerar de att förr eller senare krångla till det för sig, som Björn Söder gjorde. SD:s otydlighet i frågan har inte gagnat dem.

Vad gäller judar, som du och flera andra i tråden tycks vara besatta av, så har jag aldrig hävdat att de skulle ha några exklusiva rättigheter som andra grupper inte har. Jag anser att alla människor ska behandlas lika oavsett religion och etnicitet. Jag är för övrigt själv etnisk svensk.
Citera
2018-05-25, 18:18
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alt-Kike
AfS begår en blunder här när dom inte hetsar mot SD.

Gustav Kasselstrand kritiserade Sverigedemokraterna i sitt slutanförande.
Citera
2018-05-25, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Banderollen var riktad mot partierna som lagt grunden för böneutrop, terrordåd och annat.
Det är böneutrop och inte något annat som just den delen av valmötet handlar om. Och KD vill inte heller ha böneutrop. Varför är KDs logga med på banderollen, men inte SDs? Är det här partiet Altenativ för Sverige någon typ av lite fränare gren av SD som låtsasbildat ett nytt parti och försöker samla röster från dem som bestämt sig för att bli soffliggare då SD blivit för mesig?
Citera
2018-05-25, 18:26
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Det är böneutrop och inte något annat som just den delen av valmötet handlar om. Och KD vill inte heller ha böneutrop. Varför är KDs logga med på banderollen, men inte SDs? Är det här partiet Altenativ för Sverige någon typ av lite fränare gren av SD som låtsasbildat ett nytt parti och försöker samla röster från dem som bestämt sig för att bli soffliggare då SD blivit för mesig?

Att KD är emot böneutrop innebär inte att KD inte har varit med och lagt grunden för den islamisering vi ser i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in