Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-25, 15:46
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alt-Kike
AfS skandalmöte på torget i Växjö - Partiledaren polisanmäld direkt

Kämpa!
Citera
2018-05-25, 15:46
Medlem
S.Kandals avatar
Citat:
Ja, provocerande för nasister. Vanligt folk lyfter inte ens på ögonen.

Alla med något innanför pannbenet borde bli provocerade av burka, framförallt feminister.
Senast redigerad av S.Kandal 2018-05-25 kl. 15:48.
Citera
2018-05-25, 15:47
Medlem
Milldues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Kandal
Citat:
På vilket sätt har de avvikit från tillståndet?

Citat:
– Jag kan inte detaljerna men det kan handla om sättet man framförde sina budskap.

Haha, dråpligt. Kan "sättet man framförde sina budskap" vara att de klädde sig i burka, det hade varit för underbart.
Och visst, det är sannerligen provocerande att se folk i burka... Haha, dråpligt. Kan "sättet man framförde sina budskap" vara att de klädde sig i burka, det hade varit för underbart.
Och visst, det är sannerligen provocerande att se folk i burka...

Det betyder nog snarare "Vi skall titta igenom de videoupptagningar vi har över mötet och leta reda på ev fel som de har begått" Dvs. att man kommer leta med ljus och lykta efter något åtalbart så att man kan åtala dem.
Citera
2018-05-25, 15:47
Medlem
Alt-Kikes avatar
Svt text skriver också om hatmötet i Växjö.
Citera
2018-05-25, 15:51
Medlem
Scherings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Kandal
Haha, dråpligt. Kan "sättet man framförde sina budskap" vara att de klädde sig i burka, det hade varit för underbart.
Och visst, det är sannerligen provocerande att se folk i burka...
Bra där av polisen. Vi vet inte riktigt vad men något var säkert olagligt. De borde för säkerhets skull gripa partiledaren medan utredningen pågår (om SD:s senaste förslag går igenom kan de kanske hålla honom ett tag också).
Citera
2018-05-25, 15:53
Medlem
Alt-Kikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schering
Bra där av polisen. Vi vet inte riktigt vad men något var säkert olagligt. De borde för säkerhets skull gripa partiledaren medan utredningen pågår (om SD:s senaste förslag går igenom kan de kanske hålla honom ett tag också).
Dom borde göra som dom gjorde med partiledningen för Gyllene Gryning i Grekland. In bakom lås och bom! innan dom blir för populära.
Citera
2018-05-25, 15:55
Medlem
Ett lugnt och bra politiskt möte där framtiden i form av AfS körde över avgrundsvänstern i form av cirka tio stycken efterblivna och några massinvandrade.

Inga sensationer som avhandlades,mest sunt förnuft som kommunicerades till rejäla applådåskor.

Mycket bra med den horribla polisanmälan.Den ger ytterligare uppmärksamhet samt sätter idiotlagen i dess förtjänta lyster.

Största åskådarantalet jag sett på ett politiskt möte i Växjö på år och dar.Tvivlar på att svetsarn skulle ha dragit ens 100 pers..här var det minimum 400,och åhörarskaran växte dessutom ut på tvärgatorna och vidare längs Storgatan under tiden.

Inga konstigheter.Framtiden tillhör AfS och idag var det en naturlig succe.
Citera
2018-05-25, 15:57
Medlem
Scherings avatar
Citat:
Dom borde göra som dom gjorde med partiledningen för Gyllene Gryning i Grekland. In bakom lås och bom! innan dom blir för populära.
Det är bra. Vi behöver hårdare tag och mer befogenheter åt polisen!
Citera
2018-05-25, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanStoppan
Här kan ni se livesändningen från torgmötet:

Facebook:
https://www.facebook.com/altforsverige/videos/642878382771097/

YouTube:
https://www.youtube.com/watch?v=8XLirztmv8c

Vad tycker ni? Jag måste säga att jag är djävligt positivt överraskad. Mycket bra talare och det känns gott i själen att höra så frispråkiga politiker prata om de problem som INGEN annan vågar ta i med tång.

Tack för bra trådstart, RobbanStoppan + för länkarna som förhoppningsvis får många fler att upptäcka det här evenemanget.

Såg hela och trodde att det förr eller senare skulle saboteras av äggkastning, skrik och skrän, whatever, men det blev ju inte alls fallet. Inte den här gången, iaf. Lite lama burop och en färglös tjej på slutet som skanderade ”Inga rasister på våra gator” ett par gånger. Utan tvekan en paradseger för AfS-killarna som möttes av betydligt mycket mer applåder och gillande.

Jag är förvånad av killarnas mod och frispråkighet men tror att utvecklingen varit oundviklig. Så många människor i Sverige är i dag förbannade, trötta och oroliga över sakernas tillstånd och alla försämringar. Till sist måste någon slå näven i bordet och ge uttryck för det många har tänkt under en längre tid.

Nu är bollen i rullen och det återstår att se i vilken riktning den går. Ska bli väldigt intressant att följa den här grupperingen.
Citera
2018-05-25, 16:02
Medlem
S.Kandals avatar
Polisanmälan gäller tydligen att Afs spelade upp ett böneutrop som innehöll IS-propaganda, detta enligt nyheter på sr.

Låter vettigt, sätter press på polisen att granska övrig böneutrop.
Citera
2018-05-25, 16:02
Medlem
Nu är dom polisanmälda pga man spelat en hymn för..IS.
Citera
2018-05-25, 16:03
Medlem
RingRing2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Än så länge ingen kritik mot SD, bara mot 7-klövern. Vilket jag tror är en bra taktik.

Jag håller med. Det finns ingen anledning att hugga för mycket på SD. Man kan påtala och tydliggöra skillnaderna i politik, det är bra så.

SD och AfS är tillsammans det sverigevänliga blocket.

Jag röstar som du vet SD och hejar högljutt samtidigt på AfS.

Men djävlar vilket sting dessa talare har. Och de är flera som drar lasset tillsammans och kan därmed också avlasta varandra på ett lite bättre sätt än i SD med JÅ.

Jag känner bara direkt i magen att detta är precis vad miljoner av det svenska folket har längtat och längtat efter att höra.

Det luktar succé lång väg faktiskt. Intressant nu att se om det möjligen kan bära ända in i riksdagen. Med dessa talares kraft och äkta passion för Sverige så tror jag faktiskt att möjligheten ändå finns.

🇸🇪🇸🇪 Sverigefesten 2018 🇸🇪🇸🇪

/RingRing Stockholm
Senast redigerad av RingRing2014 2018-05-25 kl. 16:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in