2018-04-21, 20:20
Medlem
nutkjells avatar
Var en entusiastisk psykonaut när jag var yngre men med åldern blev livet jobbigare och psyket skörare. Har nu tydligen GAD och går på 100 mg Sertaline + 150 (2*75) mg Lyrica med utmärkt effekt.

Saken är den att våren står för dörren och jag är lite sugen på 2C-B, Men hur gör jag med medicinen?

Jag vet att det är rekommenderat att avstå från SSRI i ungefär en vecka innan en tripp på tryptaminer och lsd, gäller detta 2C-B? Hur är det med Lyrican?

Har inte testat att strunta i sertalinet sedan insättning (sommar 2017) men klarar utmärkt att halvera lyrican eller avstå helt en dag, eller i värsta fall två, med en något ökad ångest som effekt.

Är alltså inte orolig inför en eventuell snedtripp pga ångest men däremot nojar jag över om interaktionerna mellan substanserna skulle vara rent hälsovådligt.

Rekommendationer?
Citera
2018-04-24, 07:46
Medlem
Nochillss avatar
Jag läste någonstans på nätet att 2C-B inte bidrar med lika starka käkspänningar som MDMA medför.
Har bara testat lite MDMA och tycker inte att den drogen är något för mig, även om jag brukar ta magnesium.

Hur pass frätande är 2C-B egentligen då MDMA redan har skadat två av mina tänder? Någon som har erfarenhet av detta?
Citera
2018-05-07, 15:27
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills
Jag läste någonstans på nätet att 2C-B inte bidrar med lika starka käkspänningar som MDMA medför.
Har bara testat lite MDMA och tycker inte att den drogen är något för mig, även om jag brukar ta magnesium.

Hur pass frätande är 2C-B egentligen då MDMA redan har skadat två av mina tänder? Någon som har erfarenhet av detta?
Jag har aldrig fått käkspänningar. Ont i snoken? Absolut men det är det enda. Misstänker dock att det är klart obra att stoppa i sig, i alla fall genom näsan. Magen lär klara det utan större problem.

Men när det gäller tänderna så tror jag inte att det är nån fara.
Citera
2018-05-07, 15:43
Medlem
ekollonet132s avatar
Finns det kvar på svenska marknaden? På rc sidor och så
Citera
2018-05-07, 15:48
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekollonet132
Finns det kvar på svenska marknaden? På rc sidor och så
Nej, det är narkotikaklassat.
Citera
2018-05-07, 15:51
Medlem
ekollonet132s avatar
Nä men fy vad sorligt Hittade 1-2 sidor men är osäker om dom är legit
Citera
2018-05-24, 20:20
Medlem
kalipp0s avatar
Tips på oralt intag? Blanda med vatten och dricka? Är det gott/äckligt?
Citera
2018-05-24, 20:39
Medlem
Thubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalipp0
Tips på oralt intag? Blanda med vatten och dricka? Är det gott/äckligt?
Svårt att kalla det gott men det är ju inte därför man knarkar.
Blanda med vatten funkar bra, men ta inte för mycket. Du vill inte behöva klunka i dig ett helt glas.

Gör en liten bomb annars; vik ihop pulvermängden i ett rizlapapper och svälj ner med hjälp av dryck.
Senast redigerad av Thubbe 2018-05-24 kl. 20:42.
Citera
2018-05-24, 20:47
Medlem
kalipp0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thubbe
Svårt att kalla det gott men det är ju inte därför man knarkar.
Blanda med vatten funkar bra, men ta inte för mycket. Du vill inte behöva klunka i dig ett helt glas.

Gör en liten bomb annars; vik ihop pulvermängden i ett rizlapapper och svälj ner med hjälp av dryck.
Tack för info!

25-30mg hur länge håller det i sig? Vill tajma peaken. Har den tunga varianten på B, brom?
Citera
2018-05-24, 20:52
Medlem
Thubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalipp0
Tack för info!

25-30mg hur länge håller det i sig? Vill tajma peaken. Har den tunga varianten på B, brom?
Typ 3 timmar till peaken efter intag, sen trippar du typ 3 timmar till. Relativt kort tripp jämförelsevis.
Citera
2018-05-24, 21:02
Medlem
kalipp0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thubbe
Typ 3 timmar till peaken efter intag, sen trippar du typ 3 timmar till. Relativt kort tripp jämförelsevis.
Då vet jag! Tack för info
Citera
2018-05-24, 21:54
Medlem
kalipp0s avatar
Jusste, det har varit förvarat i rumstemp några månader. Har potensen minskat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in