2018-05-24, 08:21
Medlem
Totijans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigersaid86
Hoppas Al-Qaida växer alltmer i Syrien för att visa Assad.

Jag väntar spänt på Trumps missiler

Citat:
En insider talar ut om sekterismen Hizbollah bedriver i Syrien.
Man riktar sig direkt till sunniterna i landet.

Duktigt med att hålla "landet enat", skrattretande.
Har du något emot sekterism då du förespråkar Al Qaida?
Vad tror du händer när extremistgruppen du önskar ska *växa alltmer* får mycket inflytande?
Citera
2018-05-24, 08:35
Medlem
arbetets avatar
Citat:
En insider talar ut om sekterismen Hizbollah bedriver i Syrien.
Man riktar sig direkt till sunniterna i landet.

Duktigt med att hålla "landet enat", skrattretande.

Citat:
Ursprungligen postat av chimpsky666
Hezbollah är kollektivt hatade av hela den sunnimuslimska världen. En bidragande orsak till varför gulfstaterna mer formellt börja närma sig Israel utan omtanke för hur det förhåller sig till "ideologisk" renhet.
Källkritik någon?
Citera
2018-05-24, 10:19
Medlem
chimpsky666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Källkritik någon?

Du tror Hezbollah betraktas i positivt ljus av sunnimuslimerna i regionen?

Det har gått förbi ditt huvud att Assad är fanatiskt hatad av grannländerna kanske.

Vill du ha källor för uppenbara påståenden så givs de. Lite ironiskt att du gnäller om någons annans brist på källkritik då du vägrar acceptera att det inte finns någon opartisk källa som bemöter anklagelserna gentemot assadkackerlackan.
Citera
2018-05-24, 11:24
Avstängd
smaug20017s avatar
Citat:

Det har gått förbi ditt huvud att Assad är fanatiskt hatad av grannländerna kanske.

Vill du ha källor för uppenbara påståenden så givs de. Lite ironiskt att du gnäller om någons annans brist på källkritik då du vägrar acceptera att det inte finns någon opartisk källa som bemöter anklagelserna gentemot assadkackerlackan.
Han har ingen källkritik värd namnet. Hans stöd för sandnegern Assad får mig att tro att han är en sandneger själv. Men här inne försöker han maskera det hela, med hans värdelösa påstående att han och hans "kristna" vänner ska rädda Världen med Apan Assad i spetsen.........
Citera
2018-05-24, 11:41
Medlem
Totijans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smaug20017
Han har ingen källkritik värd namnet. Hans stöd för sandnegern Assad får mig att tro att han är en sandneger själv. Men här inne försöker han maskera det hela, med hans värdelösa påstående att han och hans "kristna" vänner ska rädda Världen med Apan Assad i spetsen.........
Vart ligger ditt stöd? Man märkte nånting när folkrika Natolandet Turkiet med 5000000 + soldater attackerade några tusen kurder med sina familjer i Afrin med massiva urskiljningslösa flyganfall och artilleribombningar, det gick du igång på helt klart!

Ditt inlägg senare "De hade ingen chans mot mäktiga Turkiet bla bla bla" det är liksom ingen bedrift när styrkeförhållandena var så där men du tar åt dig äran som om det skulle vara världens bedrift😂. Sorgligt

Btw ska DU snacka om källkritik? 😉
Det enda du tillför är oviktiga personangrepp och allmänt fult språk,
Citera
2018-05-24, 11:47
Avstängd
smaug20017s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totijan
Vart ligger ditt stöd? Man märkte nånting när folkrika Natolandet Turkiet med 5000000 + soldater attackerade några tusen kurder med sina familjer i Afrin med massiva urskiljningslösa flyganfall och artilleribombningar, det gick du igång på helt klart!

Ditt inlägg senare "De hade ingen chans mot mäktiga Turkiet bla bla bla" det är liksom ingen bedrift när styrkeförhållandena var så där men du tar åt dig äran som om det skulle vara världens bedrift😂. Sorgligt

Btw ska DU snacka om källkritik? 😉
Det enda du tillför är oviktiga personangrepp och allmänt fult språk,
Jag är fortfarande inte Turk. Men det fattar inte du som en kristen sandneger.
Du kan som jag har sagt tidigare, alltid lämna din Näsrygg öppen för Assads grymma Golan system som avskjutningsplats........
Citera
2018-05-24, 11:53
Medlem
Totijans avatar
Citat:
Jag är fortfarande inte Turk. Men det fattar inte du som en kristen sandneger.
Du kan som jag har sagt tidigare, alltid lämna din Näsrygg öppen för Assads grymma Golan system som avskjutningsplats........
Kristen sandneger 😂 ja som sagt alltid ful i språket, och ingen källa denna gång heller, not suprised.

Jag bryr mig inte om ifall du är turk eller ej, jag skrev inte att du var det innan heller men du gick igång på attacken i Afrin och hyllade Turkarna som klarat en sån simpel feg bedrift.
Citera
2018-05-24, 11:55
Medlem
Cents4s avatar
[quote=smaug20017|64133436][quote=Cents4|64133404]
Citat:
Du kommer alltid att vara en snedknullad kristen sandneger oavsett vad.

Ja, jag är gärna en kristen sandneger vad det nu är. Men faktum är att du är en islamistisk skäggapa som inte har något i svearike att göra. Landet här är byggt på kristna värderingar. Bara att åka raka vägen ner till Baku om det inte passar. Jäkla fjolla, du är säkert en sådan som inte tar kvinnor i hand för att det är mot din tro. Vidriga parasit.
Citera
2018-05-24, 12:00
Avstängd
smaug20017s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totijan
Kristen sandneger 😂 ja som sagt alltid ful i språket, och ingen källa denna gång heller, not suprised.

Jag bryr mig inte om ifall du är turk eller ej, jag skrev inte att du var det innan heller men du gick igång på attacken i Afrin och hyllade Turkarna som klarat en sån simpel feg bedrift.
Hyllningen är berättigad när man slår ut terrorist ambitioner. Fram till idag, råder det frid och lycka i Afrin regionen. Ett bevis att saker och ting går i rätt fotspår.
Citera
2018-05-24, 12:06
Avstängd
smaug20017s avatar
[quote=Cents4|64137562][quote=smaug20017|64133436]
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4

Ja, jag är gärna en kristen sandneger vad det nu är. Men faktum är att du är en islamistisk skäggapa som inte har något i svearike att göra. Landet här är byggt på kristna värderingar. Bara att åka raka vägen ner till Baku om det inte passar. Jäkla fjolla, du är säkert en sådan som inte tar kvinnor i hand för att det är mot din tro. Vidriga parasit.
Jag älskar raka mig, det är en konstform som tar tid att bemästra. Vill du raka dig som en man så rekommenderar jag denna Hyvel:
https://www.gents.se/dovo-cut-throat-rakkniv-i-ebenholz

Edit: jag älskar kvinnor, fantastiska varelser, att känna deras mjuka hy, med pussar och berörning. Du borde prova det......
Senast redigerad av smaug20017 2018-05-24 kl. 12:10.
Citera
2018-05-24, 12:23
Medlem
arbetets avatar
Citat:

Du har så rätt så. Bland dina polare i Muslim Brotherhood är det säkert så. Vi kristna och moderata muslimer är evigt tacksamma

In Hezbollah stronghold, Lebanese Christians find respect, stability

https://www.csmonitor.com/World/Middle-East/2012/1221/In-Hezbollah-stronghold-Lebanese-Christians-find-respect-stability

Citat:

Azerbajdzjan sa någon. Ja, det förklarar det mest faktiskt.
Citera
2018-05-24, 12:43
Avstängd
smaug20017s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Du har så rätt så. Bland dina polare i Muslim Brotherhood är det säkert så. Vi kristna och moderata muslimer är evigt tacksamma

In Hezbollah stronghold, Lebanese Christians find respect, stability

https://www.csmonitor.com/World/Middle-East/2012/1221/In-Hezbollah-stronghold-Lebanese-Christians-find-respect-stability

Azerbajdzjan sa någon. Ja, det förklarar det mest faktiskt.
Än en gång så har jag ingen genetisk koppling till Turkar.

Att du hyllar kristna sandnegrer som i sin tur hyllar Hezbollah, är vida känt av oss alla i tråden, som dina kristna sandnegrer i SLA som slogs för Israel........
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in