Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-23, 15:50
Medlem
Frammes avatar
Nog för att den håriga mannen(ni vet vem) fortsätter sina trakasserier mot oss svenskar, så tycker jag att det glöms bort den övriga klanen. Det är inte bara Özzen som är inblandad i detta. Det finns hur mycket som helst att gräva i den här skiten. Tyvärr så är jag sjuk och har inte orken att göra detta. Min tro och tillit är till dom som har förmågan att göra detta. Jag anser att dessa skitmänniskor inte har någon rättighet att delta i det svenska samhället. Jag vet att ni är många som kämpar och ni har mitt fulla stöd.
Citera
2018-05-23, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HannaBalli
Följande är bara för mycket!
https://www.expressen.se/nyheter/missa-inte-mammagalan-sands-pa-mors-dag/
Saxat ur Expressen:
"I juryn sitter journalisten och före detta chefredaktören Amelia Adamo, komikern och Expressens krönikör Özz Nûjen, programledaren Kristin Kaspersen, Expressens journalist och nyhetskrönikör Lars Lindström och artisten Pernilla Wahlgren."
Under all kritik att den hale bergskurden är med.
Bara vänsterfolk/feminister.

Om nu Expressen väljer att inte släppa upp nån ÖN-krönika idag, tänker de ändå låta haverikurden sitta med i en Mors Dags-jury? Det vore verkligen minst sagt magstarkt.

Förlorad krönikeplats borde innebära förlorad juryplats. I ett normalt land alltså.
Citera
2018-05-23, 16:19
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Om nu Expressen väljer att inte släppa upp nån ÖN-krönika idag, tänker de ändå låta haverikurden sitta med i en Mors Dags-jury? Det vore verkligen minst sagt magstarkt.

Förlorad krönikeplats borde innebära förlorad juryplats. I ett normalt land alltså.
Det här att Özzen nominerade sin mamma. Ja, det är vi många som har åsikter om. Jag för min del sprider så mycket jag bara kan om denna klan. Eftersom jag umgås i många olika , ja klasser, så har mina åsikter stor spridning. Pricken över i:et är att så otroligt många har vaknat, utan mitt idoga arbete. Nu är jag ju inte manisk, som vår eminenta Özzen, så jag avvaktar och ser vad som kommer härnäst. Jag vill undvika att fråga hans svåger.
Citera
2018-05-23, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Det här att Özzen nominerade sin mamma. Ja, det är vi många som har åsikter om. Jag för min del sprider så mycket jag bara kan om denna klan. Eftersom jag umgås i många olika , ja klasser, så har mina åsikter stor spridning. Pricken över i:et är att så otroligt många har vaknat, utan mitt idoga arbete. Nu är jag ju inte manisk, som vår eminenta Özzen, så jag avvaktar och ser vad som kommer härnäst. Jag vill undvika att fråga hans svåger.

(det fetade)
Samma här. Jag försöker efter bästa förmåga sprida info om det som vi idag säkert vet. Jag tipsar folk omkring mig att titta på Özzen hos JJ/UG och på hans egna 22-minutersklipp ("Har du talat med min svåger?"-klippet).

Eftersom jag själv har invandrarbakgrund, så kan jag vara hårdare i min kritik mot hur The Nujens har betett sig, än om jag varit född in i det svenska systemet. Jag kastar gärna första stenen, även om inte heller jag är fri från synd. Men hycklare och fifflare, sånt folk tål jag bara inte!
Citera
2018-05-23, 18:18
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
(det fetade)
Samma här. Jag försöker efter bästa förmåga sprida info om det som vi idag säkert vet. Jag tipsar folk omkring mig att titta på Özzen hos JJ/UG och på hans egna 22-minutersklipp ("Har du talat med min svåger?"-klippet).

Eftersom jag själv har invandrarbakgrund, så kan jag vara hårdare i min kritik mot hur The Nujens har betett sig, än om jag varit född in i det svenska systemet. Jag kastar gärna första stenen, även om inte heller jag är fri från synd. Men hycklare och fifflare, sånt folk tål jag bara inte!
Jag är själv halvsvensk och min kille sen 19 är är turk. Det svenska systemet är ett hyckleri av stort format. Jag läser med glädje dina inlägg, och dom stämmer ruskigt väl in på mina egna åsikter.
Citera
2018-05-23, 19:29
Medlem
CapsLock99s avatar
Det tar emot att ge Sossarna valråd, men att låta Ekobrott snabbagera mot Özz & Debbie Nujen torde få gammelsossar som flyttat till SD eller planerar att så att höra att reagera. Klockrent valfläsk helt utan kostnader för någon.

Lövet och partistyrelsen i panik
https://www.expressen.se/nyheter/val-2018/partiets-nya-press-pa-lofven-far-deadline/
Citera
2018-05-23, 19:41
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Nog för att den håriga mannen(ni vet vem) fortsätter sina trakasserier mot oss svenskar, så tycker jag att det glöms bort den övriga klanen. Det är inte bara Özzen som är inblandad i detta. Det finns hur mycket som helst att gräva i den här skiten. Tyvärr så är jag sjuk och har inte orken att göra detta. Min tro och tillit är till dom som har förmågan att göra detta. Jag anser att dessa skitmänniskor inte har någon rättighet att delta i det svenska samhället. Jag vet att ni är många som kämpar och ni har mitt fulla stöd.

Ja det gör vi...och du krya på dig FB-drabanten
Citera
2018-05-23, 19:46
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det är tydligen direktsändning från "Mammagalan" på söndag, så kan det ju bli riktigt festligt om det finns några häcklare i publiken. Özz lär ju lacka ur fullständigt för minsta lilla skämt om svågern, Akilov, skattefusk eller liknande.

Kan bli TV-historia.

Tror snarare han drar en lina och flinar upp sig.
Citera
2018-05-23, 19:54
Medlem
CapsLock99s avatar
På 90-talet hade Nile City gänget gjort sketcher om Özzen o Soran, med både glimt i ögat och syrlig sarkasm. Lite senare hade man satt upp "Fyra nyanser av Kurdistan".

Idag har vi ett gäng komiker som är fegare än feg. Man kan inte ens driva med det mest uppenbara i Landet idag. Tror definitivt det finns utrymme för en komiker att kliva fram o ta positionen.
Citera
2018-05-23, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CapsLock99
På 90-talet hade Nile City gänget gjort sketcher om Özzen o Soran, med både glimt i ögat och syrlig sarkasm. Lite senare hade man satt upp "Fyra nyanser av Kurdistan".

Idag har vi ett gäng komiker som är fegare än feg. Man kan inte ens driva med det mest uppenbara i Landet idag. Tror definitivt det finns utrymme för en komiker att kliva fram o ta positionen.

Så är det nog.

Men den allvarliga situation som riket hamnat i ska inte skämtas bort. Här gäller ett hårt och krävande allvar. Merparten av MENA-iterna ska hem och det är inget som ska skämtas bort.

De försökte med Grotesko gänget och deras sång och dansnummer.
Citera
2018-05-23, 20:16
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Undrar hur mycket Özz kommer att tjäna på att vara en "mamma-expert"?

Så osmakligt!

Expressen vill exponera sig ytterligare genom att offentligt spy på en av sveriges, låt oss kalla det ”högtidsdagar” det är deras problem.
Det är deras problem att de anlitat en destruktiv hatare av den kalibern som någon slags ”Expressen står för det här och det är vi stolta över så var så goda”, men nu undrar alla varför?

Expressen, vad är ert syfte?

Med vänlig hälsning (viktig formalia)
FruStormufti (tolkning av en
signatur avslöjar mest av den som tolkar)
Citera
2018-05-23, 20:27
Medlem
Nu har det gått mer än 12 h över tiden vad gäller nedkomsten (publiceringen) av ÖN:s krönika.
Vågar vi börja hoppas på ett missfall?

Efterföljt av ett stort mässfall vad gäller antalet Expressen-läsare. När översteprästen ÖN inte längre har nån predikan att erbjuda svenska folket, så lär församlingen driva den falske profeten/prelaten på porten. Driv ut honom ur det parasiternas paradis som stavas Sverige! Hoppas jag svenska folket gör!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in