Citat:
Ursprungligen postat av
Azdz
Jag tog upp ett exempel när du påstod att sambon hade ett ansvar i det hela . Men jag har förstått nu att du helt saknar förmåga att bemöta andras inlägg och avsaknad av läsförståelse. Och du har inte mer rätt för att du begår personangrepp. För att sätta punkt på hela diskussionen så kan jag gå med på att dom båda har en del av kakan, men absolut inte bara sambon.
Vänta nu. Detta är tråden om hockeyprofilen Kristian Huselius och hans häktning. Och du postar detta bl.a: "Så om du misshandlar, våldtar eller på något sätt förgriper din partner så anser du ändå att det hela är hennes fel? Hur i hela Härnösand tänker du människa?"
Då är frågorna vem som inte har en förståelse. Knappast jag då jag håller mig till ämnet och sak. Du skriver att sambon inte ska bära skulden och annan skit.
Så då ställer jag mig frågorna. Vad har det ovan citerade med ämnet och Huselius att göra?
Och är det så att du är efterbliven?
Om du spekulerar så finns det säkert trådar eller andra forum för detta. Men ge fan i att anklaga någon för att misshandla, förgripa eller våldta någon som du nyligen gjort!