2018-05-23, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Jag tog upp ett exempel när du påstod att sambon hade ett ansvar i det hela . Men jag har förstått nu att du helt saknar förmåga att bemöta andras inlägg och avsaknad av läsförståelse. Och du har inte mer rätt för att du begår personangrepp. För att sätta punkt på hela diskussionen så kan jag gå med på att dom båda har en del av kakan, men absolut inte bara sambon.
Vänta nu. Detta är tråden om hockeyprofilen Kristian Huselius och hans häktning. Och du postar detta bl.a: "Så om du misshandlar, våldtar eller på något sätt förgriper din partner så anser du ändå att det hela är hennes fel? Hur i hela Härnösand tänker du människa?"

Då är frågorna vem som inte har en förståelse. Knappast jag då jag håller mig till ämnet och sak. Du skriver att sambon inte ska bära skulden och annan skit.

Så då ställer jag mig frågorna. Vad har det ovan citerade med ämnet och Huselius att göra?
Och är det så att du är efterbliven?

Om du spekulerar så finns det säkert trådar eller andra forum för detta. Men ge fan i att anklaga någon för att misshandla, förgripa eller våldta någon som du nyligen gjort!
Citera
2018-05-23, 15:44
Medlem
Vad är det för misstankar som kvarstår?
Citera
2018-05-23, 15:44
Medlem
Citat:
Jag tog upp ett exempel när du påstod att sambon hade ett ansvar i det hela . Men jag har förstått nu att du helt saknar förmåga att bemöta andras inlägg och avsaknad av läsförståelse. Och du har inte mer rätt för att du begår personangrepp. För att sätta punkt på hela diskussionen så kan jag gå med på att dom båda har en del av kakan, men absolut inte bara sambon.
På vilket sätt har båda en del av kakan? Vad vet du om det hela?
Om sambon anmält Kristian utan grund, vad har då Kristian för ansvar?
Citera
2018-05-23, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Läser du några poster ovan så är det våldtäkt, misshandel och övergrep

Själv skulle jag gissa på ingenting eller möjligen att något hot sagts i stridenshetta.
Citera
2018-05-23, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TuffaViktor81
Vänta nu. Detta är tråden om hockeyprofilen Kristian Huselius och hans häktning. Och du postar detta bl.a: "Så om du misshandlar, våldtar eller på något sätt förgriper din partner så anser du ändå att det hela är hennes fel? Hur i hela Härnösand tänker du människa?"

Då är frågorna vem som inte har en förståelse. Knappast jag då jag håller mig till ämnet och sak. Du skriver att sambon inte ska bära skulden och annan skit.

Så då ställer jag mig frågorna. Vad har det ovan citerade med ämnet och Huselius att göra?
Och är det så att du är efterbliven?

Om du spekulerar så finns det säkert trådar eller andra forum för detta. Men ge fan i att anklaga någon för att misshandla, förgripa eller våldta någon som du nyligen gjort!
Men för helvete! Jag har inte hängt ut KH någonstans som du envist vill få det till. Prova at läs tråden dom första sidorna fram till slutet och återkom sedan. Sedan vill jag säga att jag är starkt emot uthängningar hur som helst utan grundläggande fakta så sluta att ens påstå något sånt är du hygglig.
Citera
2018-05-23, 15:51
Medlem
Citat:
Men för helvete! Jag har inte hängt ut KH någonstans som du envist vill få det till. Prova at läs tråden dom första sidorna fram till slutet och återkom sedan. Sedan vill jag säga att jag är starkt emot uthängningar hur som helst utan grundläggande fakta så sluta att ens påstå något sånt är du hygglig.
Jag skiter i vad du skrivit tidigare. Detta skrev du för några minuter sedan.

"Så om du misshandlar, våldtar eller på något sätt förgriper din partner så anser du ändå att det hela är hennes fel? Hur i hela Härnösand tänker du människa?"

Så jag skulle påstå att du verkligen anklagar Kristian och hänger ut han som en våldtäktsman, kvinnomisshandlare och en gris som förgriper sig.

Seriöst. Stick från tråden då du är helt jävla offside. Om du inte anklagar Kristian för ovan nämnda uta att du spekulerar så är du då också offside!
Citera
2018-05-23, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Olaga hot och misshandel.
Citera
2018-05-23, 15:54
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Olaga hot och misshandel.
Ok, var har du läst det? Det var ju iofs de ursprungliga misstankarna men har de alltså skalat ner dom till 1 misshandel och 1 olaga hot?
Citera
2018-05-23, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Ok, var har du läst det?
I häktningsframställan.
Sedan var det en i tråden som skrev att det var ett Olaga hot och att han försökt knuffa ut målsägande genom ett fönster och dragit henne i ett ben.
Citera
2018-05-23, 16:00
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
I häktningsframställan.
Sedan var det en i tråden som skrev att det var ett Olaga hot och att han försökt knuffa ut målsägande genom ett fönster och dragit henne i ett ben.
Jo jag vet vad som står i häktningsframställan men trodde du visste vad han nu är misstänkt för eftersom det inte längre är grovt kvinnofridsbrott som gäller.
Citera
2018-05-23, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Jo jag vet vad som står i häktningsframställan men trodde du visste vad han nu är misstänkt för eftersom det inte längre är grovt kvinnofridsbrott som gäller.
Nej, det vet jag inte.
Citera
2018-05-23, 16:03
Medlem
Citat:
Yeye du har ju inte svarat på påståendet du just citerade utan svamlar likt Löfven omkring i cirklar och upprepar samma sak gång på gång och fortsätter anklaga mig fastän du inte har några som helst belägg för det. Reggade du dig bara för att spela tuff? Tänker fanimig inte ge efter för folk som inte kan svara på ett rakt enkelt påstående och på det begå en rad olika personpåhopp och grundlöst svammel. Du bara tar mig för att hänga ut KH vilket jag aldrig gjort. Om du hade behagat dig att följa tråden från början hade du nog förstått vad jag menar. Tror alla i tråden fattar att du bara febrilt greppar efter ditt halmstrå.
Du för tramsa bäst fan var du vill. Men inte här och med mig!
Citat:
I häktningsframställan.
Är det tagit från tidigare FUP?
Citat:
Ursäkta att det spårade ur. Jag försvarade mig enbart mot påhoppen inget annat.
Sluta din idiot. Du påstår att Kristian misshandlar och våldtar sin sambo. Det klart att jag blir nyfiken på var du fått dom uppgifterna i från.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in