2018-05-23, 15:24
Medlem
Hebrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Det är alltså "baaaarnen" som närmar sig och föreslår sexköp? Vad säger de?

Vid första tillfället så var jag på väg hem från nattklubben labbet typ 05.30, blev upphunnen av en ensam grabb som frågade om cigg på engelska. Vet att han hade lite orelevanta frågor typ om var jag hade varit och var jag skulle någonstans. Jag var där och då riktigt väck på både droger och alkohol så jag blev på nått vänster stående med honom i åtminstone 4-5 minuter och snacka skit. Sen frågade han helt sonika om jag ville köpa sex. Jag förklarade att jag inte var bög och inte intresserad av något dylikt, och minns att han godtog den förklaringen och tackade för sig typ. Så det var ingen svenskifierad kaosblatte utan en nyanländ.

Andra tillfället blev jag inte direkt erbjuden att köpa sex men fick ändå en insyn i verksamheten typ.

Jag stötte ihop med två unga grabbar i min egen ålder, varav en av dom någorlunda svensktalande, som frågade om jag ville köpa droger. Hade vid tillfället redan droger på mig men föreslog att vi kunde byta lite typ. Så vi tog oss till en avsides plats och gjorde affären.
Detta var också väldigt sent och i stockholm city och jag var nyfiken på vad dom hade för sysselsättning typ så jag frågade vad dom pysslade med om nätterna och då berättade dom att dom driftade planlöst större delen av tiden, och framförallt missbrukade. Den ena av dom nämnde då att prostitution var förekommande i brist på husrum osv.
Citera
2018-05-23, 15:29
Medlem
[quote=Crime-boy2|64126760]Naturligtvis är dessa kriminella inte offer. Det jag ville belysa var vissa kvinnors märkliga irrationella och ologiska beteenden. Kvinnor som köper sex av flyktingbarn hatar män som köper sex i Thailand. Många av dem är också säkert medlemmar i Ecpat. Och röstar v eller fi. Hyckleri och egoism när det är som bäst.[/QUOTE

Undrar bara om Aftonbladets Lena Mellin åker lika ofta till Gambia som fordom?
Citera
2018-05-23, 16:03
Medlem
Dr.hankeys avatar
Detta är alltså en kortdokumentär från Sveriges Radio där programmet i princip säger att det är OK att stjäla, bara man har det "svårt"
Att sälja mobilen och få några tusenlappar för den verkar vara helt uteslutet.

För er som inte orkar lyssna om spektaklet med stölderna och emigreringen till Sverige så börjar snacket om prostitution ca 14.00
Citera
2018-05-23, 16:38
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crime-boy2
Men är det flyktingar eller var kommer dessa ifrån?
Jamen det skrev jag ju. De är kringresande yrkeskriminella. Mannen i radioreportage hade testat 21 olika länder innan han bestämde sig för Sverige. Eftersom det är mycket besvärligare att vara kriminell i Casablanca än i Stockholm så valde han att lämna sin familj och ge sig ut på sin brottsliga bana genom hela Europa. Till och med Island hade han hemsökt.
Citera
2018-05-23, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigedumbokraten
Skriver ni i denna tråd för att ni är arga på batikhäxor eller för att ni på fullaste allvar tror att svenska kvinnor köper sex av marocanska gatupojkar?

När det passar era syften så är dessa pojkar lögnare och kriminella element men så fort de kritiserar någon självupplevd fiende (alltid kvinnor , alltid är det kvinnor) så är pojkarna plötsligt ärliga och er källkritik lägger ni åt sidan.

Felet med trådar som dessa är att de nu bara fungerar som en ventil för den frustration som ligger o pyr hos minecraftspelande pojkar med fingrar som luktar ostbågar.

Lämna sovrummet, aktivera er politiskt, gå ut och kampanja för den politik ni själva vill se , knacka på hos grannen, spela ett instrument, ring polarna ifrån gymnasiet och fråga om de vill ta en lunch,börja gymma, arbeta ideellt för något ni brinner för, och sluta skapa trådar som dessa.

Ni ska veta att jag hatar er. Ni sitter här o klagar på allt och alla men lyfter inte ett finger för att göra något åt situationen.

Jag som ofta är noga med språket frågar dig, vilket är värst vara arg på någon eller hata någon? Vilken terapi skulle du rekommendera till dig själv? Ditt hjärntvättade jävla miffo!
Citera
2018-05-23, 17:24
Medlem
Smegmas avatar
Jag har faktiskt svårt att se (tro) framför mig svenska medelålders kvinnor som köper skägg-barn-kuk på plattan i Stockholm?

När någon postar ett bildbevis på detta - då kan vi snacka.

Det förekommer säkert enstaka fall med Batikhäxeri - men ni ska veta att Skäggbarnen gör allt för att få sympati och medhåll.

Att Batikhororna inhyser de skäggprydda stackarna enligt Groggnäsans barmhärtighetsorder råder det inga tvivel om och betalar med musmys och en ren tvätt - bak och fram.

Men att svenska ensamstående mammor öppet raggar skägg-barn-kuk på plattan? Nja...

Det är skillnad på en torsk och en batik efter mörkrets intågande - även på plattan.
Senast redigerad av Smegma 2018-05-23 kl. 17:31.
Citera
2018-05-23, 17:31
Bannlyst
Absurditeten har inga gränser.

DN Kultur förespråkar skenäktenskap för att ge migranter uppehållstillstånd

Citat:
DN:s Kristina Lindquist finner tanken på bli en mans fru ”absurd och skrattretande”. Men ett skenäktenskap med en migrant ser hon som en ”alldeles utmärkt anledning att gifta sig”.

https://samnytt.se/dn-kultur-foresprakar-skenaktenskap-for-att-ge-migranter-uppehallstillstand/
Citera
2018-05-23, 17:48
Medlem
diskretpunkts avatar
fyfan jag spyr rakt ut på tangentbordet, det finns i livet inget äckligare än svenska horor som springer efter svartskallar, jo en sak, det är när fanskapen dessutom är klimakteriekossor, hade jag fått bestämma hade varje sån här liten pisshora könsstympats och utvisats på fucking livstid, äckliga jävla kärringsvartskallehoror
Citera
2018-05-23, 18:17
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiddraren

https://samnytt.se/dn-kultur-foresprakar-skenaktenskap-for-att-ge-migranter-uppehallstillstand/

Alltså. Var hittar dom dessa personer? 2018, året som hycklarna kom ut ur garderoben.

Jag skulle vilja skicka följande passning till denna person: Gift dig gärna med en migrant, men dela då också med dig av hälften av det som är ditt. Hälften av din dyra lägenhet och dina tillgångar. Låt din godhet gå hela vägen.

Så trött på dessa personer och kan inte vänta på att samhället gör upp med dom här attityderna.
Citera
2018-05-23, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiddraren

Är det fult att vara heterosexuell och vilja symbolisera bandet till den man älskar men en god gärning att gifta sig med någon man inte känner något för?

Det är de mest fattiga och sårbara kvinnor i samhället som ingår de här skenäktenskapen och kan faktiskt leva under utsatta förhållanden sedan.

Hennes ståndpunkt blir att kvinnor "ska ställa upp". Vad sägs om arrangerade äktenskap med familjens påtryckningar efter någon hemgift?

Det blir fel ibland när det ska till att tänkas.
Citera
2018-05-23, 18:35
Medlem
[quote=rubenberg|64129889]
Citat:
Ursprungligen postat av Crime-boy2
Naturligtvis är dessa kriminella inte offer. Det jag ville belysa var vissa kvinnors märkliga irrationella och ologiska beteenden. Kvinnor som köper sex av flyktingbarn hatar män som köper sex i Thailand. Många av dem är också säkert medlemmar i Ecpat. Och röstar v eller fi. Hyckleri och egoism när det är som bäst.[/QUOTE

Undrar bara om Aftonbladets Lena Mellin åker lika ofta till Gambia som fordom?
Du påstår att vi som stödjer Ecpat i arbetet mot barnsexhandel och exploatering av barn i sexuellt syfte genom att skänka pengar för att jaga förövare, samtidigt köper barn?

Vet du ens hur Ecpat arbetar eller är det som så att du i själva verket är en pedofil som sitter här på forumet och smutskastar Ecpat för att du är rädd för att själv en dag åka fast?

www.ecpat.se

Förklara väldigt gärna utförligt vad som stör dig med att länken ovan har månadsgivare som aktivt försöker bidra med pengar för att spåra barn och gärningsmännen i sexuella brott ? Utveckla vad som gör att du inte anser att medlemskapet för att sprida information och förebygga barnsexhandel är annat än för att stoppa genom att betala varje månad för att kunna hjälpa åtminstone någon utsatt?

Är du pedofil själv eller eftersom du misskrediterar organisationen. Bara pedofiler tjänar på det...
Citera
2018-05-23, 19:07
Medlem
Crime-boy2s avatar
[quote=Ordmojlig|64131483]
Citat:
Ursprungligen postat av rubenberg
Du påstår att vi som stödjer Ecpat i arbetet mot barnsexhandel och exploatering av barn i sexuellt syfte genom att skänka pengar för att jaga förövare, samtidigt köper barn?

Vet du ens hur Ecpat arbetar eller är det som så att du i själva verket är en pedofil som sitter här på forumet och smutskastar Ecpat för att du är rädd för att själv en dag åka fast?

www.ecpat.se

Förklara väldigt gärna utförligt vad som stör dig med att länken ovan har månadsgivare som aktivt försöker bidra med pengar för att spåra barn och gärningsmännen i sexuella brott ? Utveckla vad som gör att du inte anser att medlemskapet för att sprida information och förebygga barnsexhandel är annat än för att stoppa genom att betala varje månad för att kunna hjälpa åtminstone någon utsatt?

Är du pedofil själv eller eftersom du misskrediterar organisationen. Bara pedofiler tjänar på det...

Antingen är du ett troll som tror att du är rolig eller också lider du av nån funktionsnedsättning. Vilket alternativ är det? VAR har jag påstått att alla som arbetar mot barnsexhandel är pedofiler? VAR har jag misskrediterat Ecpat? Däremot skulle det inte förvåna mig det minsta om en del kvinnliga sexköpare är det. Vet du vad batikhäxor är för nåt? Vad dom står för och vad dom röstar på? Vilken dubbelmoral dom utövar? Fundera på det en stund istället för att stämpla mig som ett peddo. Även om det troligen kräver en viss möda för dig.
Senast redigerad av Crime-boy2 2018-05-23 kl. 19:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in