Citat:
Ursprungligen postat av
ace_sec
Det är alltså "baaaarnen" som närmar sig och föreslår sexköp? Vad säger de?
Vid första tillfället så var jag på väg hem från nattklubben labbet typ 05.30, blev upphunnen av en ensam grabb som frågade om cigg på engelska. Vet att han hade lite orelevanta frågor typ om var jag hade varit och var jag skulle någonstans. Jag var där och då riktigt väck på både droger och alkohol så jag blev på nått vänster stående med honom i åtminstone 4-5 minuter och snacka skit. Sen frågade han helt sonika om jag ville köpa sex. Jag förklarade att jag inte var bög och inte intresserad av något dylikt, och minns att han godtog den förklaringen och tackade för sig typ. Så det var ingen svenskifierad kaosblatte utan en nyanländ.
Andra tillfället blev jag inte direkt erbjuden att köpa sex men fick ändå en insyn i verksamheten typ.
Jag stötte ihop med två unga grabbar i min egen ålder, varav en av dom någorlunda svensktalande, som frågade om jag ville köpa droger. Hade vid tillfället redan droger på mig men föreslog att vi kunde byta lite typ. Så vi tog oss till en avsides plats och gjorde affären.
Detta var också väldigt sent och i stockholm city och jag var nyfiken på vad dom hade för sysselsättning typ så jag frågade vad dom pysslade med om nätterna och då berättade dom att dom driftade planlöst större delen av tiden, och framförallt missbrukade. Den ena av dom nämnde då att prostitution var förekommande i brist på husrum osv.