2018-05-23, 07:56
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigedumbokraten
Skriver ni i denna tråd för att ni är arga på batikhäxor eller för att ni på fullaste allvar tror att svenska kvinnor köper sex av marocanska gatupojkar?

När det passar era syften så är dessa pojkar lögnare och kriminella element men så fort de kritiserar någon självupplevd fiende (alltid kvinnor , alltid är det kvinnor) så är pojkarna plötsligt ärliga och er källkritik lägger ni åt sidan.

Felet med trådar som dessa är att de nu bara fungerar som en ventil för den frustration som ligger o pyr hos minecraftspelande pojkar med fingrar som luktar ostbågar.

Lämna sovrummet, aktivera er politiskt, gå ut och kampanja för den politik ni själva vill se , knacka på hos grannen, spela ett instrument, ring polarna ifrån gymnasiet och fråga om de vill ta en lunch,börja gymma, arbeta ideellt för något ni brinner för, och sluta skapa trådar som dessa.

Ni ska veta att jag hatar er. Ni sitter här o klagar på allt och alla men lyfter inte ett finger för att göra något åt situationen.

Nej, den fungerar som en väckarklocka för de som inte vill fatta vad som pågår.
Jag har inget sovrum att lämna, bor i lgh med öppen planlösning.
Jag spelar inte minecraft och gillar inte ostbågar.
Jag är MYCKET politiskt aktiv.
Knackar jag på hos grannen öppnar de inte. Vi bor i ett område med många gatubarn och de drar sej inte för att försöka ta sej in. T o m när vi sover har det hänt att de klättrar in om vi har ett fönster öppet.. Rapport om det finns hos Södermalmspolisen som också varnar boende i vårt område.
Jag tror inte vi blir av med problemet genom att spela ett instrument.
Mina polare från gymnasiet (Chattanooga Central Highschool) skulle nog inte vilja korsa Atlanten för en lunch med mej.
Jag engagerar mej superhårt i en fråga: att få ut alla dessa illegaler ur landet.
Jag hatar dej. Du är säkert en batikhäxa i dess värsta form.
Säkert spelar du nyckelharpa också.
Citera
2018-05-23, 07:56
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordmojlig
Skojar du? Majoriteten av alla i fängelse är män. Sedan så sker det givetvis en rad olämpliga förhållanden över hela samhället och främst av män. Manliga psykopater i fängelset som manipulerar för att få förmåner precis som de gör överallt i samhället, är knappast offer. Sjukt tröttsamt med sagan om det kriminella offret. Det som är intressant nu är mörkandet av att störda kvinnor söker befattningar eller är sexköpare för att utöva makt. Relationer baserade på känslor av kärlek, är inte relevant i sammanhanget. Jag tror nog att en kåkfarare är tillräckligt förhärdad för att kunna gardera sig när de sitter på straff för grova brott. Det du talar om är kvinnor som manipuleras eller är störda och hittar en jämbördig. Givetvis som alltid finns det riktiga kärlekshistorier baserat på känslor och ömsesidighet. Inte samma sak som att arbeta med minderåriga och ha dem som någon form av harem eller köpa dem för att få sexuella tjänster i utbyte mot saker/pengar/tjänster.

Naturligtvis är dessa kriminella inte offer. Det jag ville belysa var vissa kvinnors märkliga irrationella och ologiska beteenden. Kvinnor som köper sex av flyktingbarn hatar män som köper sex i Thailand. Många av dem är också säkert medlemmar i Ecpat. Och röstar v eller fi. Hyckleri och egoism när det är som bäst.
Citera
2018-05-23, 08:08
Medlem
Man undrar vart alla feministpoliser finns? Varför detta accepterat?
Citera
2018-05-23, 08:13
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Finns det verkligen afghaner som har en svensk tjej?
Dom svenska tonåringstjejer jag pratat med säjer "MÄÄÄÄ- dom är ju så fuuuuula! Och kollla deras frisyrer"
Ja så kan det vara. De är säkert därför dem våldtar.
Citera
2018-05-23, 08:18
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
Well ..

2 afghanska barn med sin kärring

https://pbs.twimg.com/media/DdzplOLU8AAoRp3.jpg

Bilden säger allt
Haha! En klassiker! Å kärringen tror säkert blint på att båda är 17!
Citera
2018-05-23, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siasoss
Ja typ så som svenska män gör med thai-tjejer, i varierande ålder och erfarenhet samt smittorisk. Lika vidrigt både och faktiskt.
Så du tycker inte att det är någon skillnad på att knulla med vuxna och villiga kvinnor och att knulla prostituerade barn?

Skulle inte förvåna mig om dessa tanter är emot prostitution när det är män som köper vuxna kvinnor.
Citera
2018-05-23, 09:55
Medlem
Flickfotografs avatar
Vi behöver ju inte ifrågasätta om det förekommer, när det finns bilder, film och domar som bevisar det.
Omfattningen är en sekundär fråga.
Vad gör vi åt det anser jag vara den första relevanta.
Är sexköp olagligt till att börja med?
Vad gör vi åt dem som har sex med "barnen" i de fall barnen är i beroendeställning? Ska det inte räknas som våldtäkt?

Häng ut "jag står inte ut"-kärringarna NU!
Citera
2018-05-23, 10:58
Medlem
RetroLovers avatar
Då kanske de låter bli att våldta då, om de nu ändå kan få betalt för sex?
Förövrigt så kräks jag på hela dokumentären. En djävla massa snyft om hur han rest genom flera trygga länder för att nå vårt pengaparadis, och hur han är "TVUNGEN" att stjäla saker hit och dit. Så fan heller. Åk tillbaka dit du hör hemma och skaffa ett jobb.
Citera
2018-05-23, 11:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crime-boy2
Naturligtvis är dessa kriminella inte offer. Det jag ville belysa var vissa kvinnors märkliga irrationella och ologiska beteenden. Kvinnor som köper sex av flyktingbarn hatar män som köper sex i Thailand. Många av dem är också säkert medlemmar i Ecpat. Och röstar v eller fi. Hyckleri och egoism när det är som bäst.

Folk som beter sig omoraliskt brukar ha dubbelmoral. Det hänger så att säga ihop.
Citera
2018-05-23, 13:04
Medlem
CommonSenses avatar
Kan se mig en bild hur dessa kvinnor ser ut, 60+ feta och inte rakat fittan på 2år. Desperata kvinnor som inte får annat med andra WT
Citera
2018-05-23, 13:21
Medlem
Caracallass avatar
De här misstankarna borde få varje batikhäxa att tänka både en och två gånger innan man släpper hittebarn innanför dörren. Jag tror faktiskt inte att det är så här det fungerar , men blotta misstanken och blickar från grannen när ett par "hittebarn" stövlar ut från lgh borde få den mest välvilliga batikhäxa att tänka till om sitt rykte.
Citera
2018-05-23, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vvdjs
Så du tycker inte att det är någon skillnad på att knulla med vuxna och villiga kvinnor och att knulla prostituerade barn?

.

Du väljer i det ena fallet att se det ur sex-säljarens synvinkel och i det andra ur sex-köparens....? Frågan blir lite konstig då..

För min del anser jag att det är lika dåligt att köpa sex av underåriga flickor som av underåriga pojkar,
från Thailand som från Marocko. Ser inte skillnaden i det.

Den skillnad som kan finnas mellan hur vidriga enskilda fall är, är väl om det brukas våld tex, eller uppstår nån varaktig beroendeställning mellan parterna som den som säljer sig sedan inte kan ta sig ur tex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in